





Hienoa saada taas yksi tenava projekti lisäätaateli kirjoitti:Elikkäs aattelin omasta tenavasta tehdä tälläsen profektitopicin, että sais teiltäkin vähän jotain vinkkiä ja mielipiteitä projektin kulusta ja muutenkinElikkäs asiaan, w201 korinen 390tkm ajettu kaasari mersu jonka sain halvalla tutun pihalta ruostumasta(enempää) ja tarkoituksena olis tehdä oman maun mukaan ensiautoa sitten ku sen kortinkin joskus saa
Projekti etenee luultavasti aika hitaasti ja toivottavasti varmasti
Autoon on hommattu tähän mennessä: vanteet, uudet jarrusatulat taakse, jarrupalat ja levyt joka nurkkaan, uudet jarruputket tulee myös joka nurkkaan kun sain vihdoinkin työkalun niiden tekemiseen, käsijarrukengät molempiin päihin, käsijarruvaijerit, ja akku.
Tekemistä ja ostoslistaa: ylimaalaus samalla värillä, uudet etulokasuojat, madallus, sisustan hifistely, konehuoneen putsaus ja tehdä mahdollisimman siistinnäköinen, ja varmasti paljon muutakin mitä ei nyt tule mieleen
ja joku voisi heti alkuun kertoa miten saan lisättyä kuvia tänne? koneelta suoraan lisätessä valittaa liian suurta tiedostoa ja imageshackin kautta tulee lukemaan vain "Kuva"?
Tuolta paikasta tilasin sen melkein halvimman ku ei oikee viittis 10 pään takia maksaa 200eMr300 kirjoitti:Totesin saman ongelman. Liian kovaa putkea.. tämmössellä onnistuu
http://www.tooloutlet.fi/fi/Tuotteet/Aj ... 6kalu/2700" onclick="window.open(this.href);return false;
Ite kävin kaverin korjaamolla prässäämässä päät... Veikkaan jos sul on valmiit pätkät ja käyt prässäämässä jossain korjaamolla niin ei montaa euroo ota.taateli kirjoitti:Tuolta paikasta tilasin sen melkein halvimman ku ei oikee viittis 10 pään takia maksaa 200eMr300 kirjoitti:Totesin saman ongelman. Liian kovaa putkea.. tämmössellä onnistuu
http://www.tooloutlet.fi/fi/Tuotteet/Aj ... 6kalu/2700" onclick="window.open(this.href);return false;
Eipä taida paljo muuta vaihtoehtoo olla..Mr300 kirjoitti:Ite kävin kaverin korjaamolla prässäämässä päät... Veikkaan jos sul on valmiit pätkät ja käyt prässäämässä jossain korjaamolla niin ei montaa euroo ota.taateli kirjoitti:Tuolta paikasta tilasin sen melkein halvimman ku ei oikee viittis 10 pään takia maksaa 200eMr300 kirjoitti:Totesin saman ongelman. Liian kovaa putkea.. tämmössellä onnistuu
http://www.tooloutlet.fi/fi/Tuotteet/Aj ... 6kalu/2700" onclick="window.open(this.href);return false;
En jaksanu enää alkaa pelleileen sen kans. Olis voinu vähä ärsyttää ku kaikki putket kiinni ja alkaa ilmaamaan ja joka liitos vuotaaMr300 kirjoitti:Onnistuu juntturan tekemine kunnon laitteilla.
taitaan ne ruuvattavat voimii vaan kupariputkeen. Noi seosputket taitaa olla liia kovaa kamaa. En tiedä auttaako jos lämmittäis?
Kiitos tiedosta, pitääpä kokeilla noinMika.T kirjoitti:Jarrunestesäiliö pitää olla lähes piripinnassa että sinne takapiirille menee säiliöstä nestettä.
Samoten ilmatessa täyttää muutaman polkaisun välein ettei kerkeä imasta ilmoja.
Kiitos paljon Mika.T jarrut tulitaateli kirjoitti:Kiitos tiedosta, pitääpä kokeilla noinMika.T kirjoitti:Jarrunestesäiliö pitää olla lähes piripinnassa että sinne takapiirille menee säiliöstä nestettä.
Samoten ilmatessa täyttää muutaman polkaisun välein ettei kerkeä imasta ilmoja.
Noi kerrosjutut aikalailla oli tiedossa mutta voi olla hyväkin tapa jos kerran tuli hyväIsto95 kirjoitti:Ite maalasin oman sataysikympin reilu vuosi sitte samoilla maaleilla ja lakoilla. Muistaakseni eka kerros oli ohut ja sen jälkeen annoin kuivua jonkun 5-10min ja maalasin vähän märemmän pinnan ja taas annoin kuivua n5-10 ja sen jälkeen vedin monta ohutta kerrosta 5 min välein. Annoin vuorokauden kuivua ja vedin 2 märkää kerrosta tota lakkaa ja tuli kyl helvetin hyvä ja maalit on pysyny kiinni.Näytti kyl siinä maalates et tää maalipinta menee ihan vituiks ku alko tulla semmosia juovia tms, mut ku anto vaan kuivua ni ne oli lähteny pois ja pinnasta tuli tasanen.
Nää ohjeet voi olla ihan paskaa oikeen maalarin mielestä, mut mää ainakin onnistuin.