karra kirjoitti:Väri on hyvä. Tuohan on sileekylkinen, mikä on vuosimalli? Mitkä on vanteiden speksit?
Mietin kanssa että sileäkylkinen 380... Eikös sileät kyljet tullu samaan aikaan kun 380 korvautui 420 koneella, eli vuonna 85...? Tämä lienee sitten jälkeenpäin faceliftattu
Älkää vaan sanoko että pitäis ruvata metsästämään pyykkilautoja? Ja vielä pistämÄän kiinni! Hopenot
Nätimmät noi sileät on vaikkei ne alkuperäset olekkaan.
Siitä asiasta ei tarvitse ainakaan väitellä Mutta ei taideta museotarkastajaa nätteydellä hämätä
Ei taida estetiikka hämätä. Mutta saahan ne rypyt sinne asenneltua myöhemminkin jos mr-kilpiin sen joskus haluaa... Itse ainakin pitäisin auton noin, eli nättinä
Tokihan ne saa myöhemminkin, eikä tiiä milloin on muutoinkaan mr-kunnossa
Kuinkahan hankala asia on saada kojelauta paikoilleen jos sen kerran ottaa pois? Pitäisi päästä tutkimaan paikkoja sen takaa. Mutta ennen kuin saan auton sisälle ( vaan mihin..) sillä välin täytyy jatkaa sisusta pesemistä. Lattiamatotkin vois yrittää leikata itse, jos sattuisi löytymään sopivaa mattomateriaalia. Kloriittia, saa hajut ja lian pois.
20140209_114913.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
karra kirjoitti:Väri on hyvä. Tuohan on sileekylkinen, mikä on vuosimalli? Mitkä on vanteiden speksit?
Mietin kanssa että sileäkylkinen 380... Eikös sileät kyljet tullu samaan aikaan kun 380 korvautui 420 koneella, eli vuonna 85...? Tämä lienee sitten jälkeenpäin faceliftattu
Älkää vaan sanoko että pitäis ruvata metsästämään pyykkilautoja? Ja vielä pistämÄän kiinni! Hopenot
Nätimmät noi sileät on vaikkei ne alkuperäset olekkaan.
Siitä asiasta ei tarvitse ainakaan väitellä Mutta ei taideta museotarkastajaa nätteydellä hämätä
Ei taida estetiikka hämätä. Mutta saahan ne rypyt sinne asenneltua myöhemminkin jos mr-kilpiin sen joskus haluaa... Itse ainakin pitäisin auton noin, eli nättinä
Tokihan ne saa myöhemminkin, eikä tiiä milloin on muutoinkaan mr-kunnossa
Saatan muuten tietää mistä sais ryppyyset vaikka vaan pankkohon tulevaa varte
Renault Laguna Break 2.0 RT aut. -97
MB W124 300D aut. -88 Osina, MB W126 280S -85 osina
MB W110 "jokkikseen"
Renault Laguna 1.6 16V authentique -01, Laguna break 2.0 RT -96 7h, Laguna break 2.0 RT -95, Renault Laguna Break 1.8 RT -97
Renault Laguna break 1.6 16V -98 7h osina, Laguna 2.0 RT -95 osina
Citroen Xantia break 1.9TD -97 (orottaa leimausta)
Chrysler Voyager 3.3i AWD aut. -92, Ehjää konetta kaipais...
Ja muutama muu
Emännällä kauppakassina Chrysler Grand Voyager LE 3.3i aut. -00
karra kirjoitti:Väri on hyvä. Tuohan on sileekylkinen, mikä on vuosimalli? Mitkä on vanteiden speksit?
Mietin kanssa että sileäkylkinen 380... Eikös sileät kyljet tullu samaan aikaan kun 380 korvautui 420 koneella, eli vuonna 85...? Tämä lienee sitten jälkeenpäin faceliftattu
Älkää vaan sanoko että pitäis ruvata metsästämään pyykkilautoja? Ja vielä pistämÄän kiinni! Hopenot
Nätimmät noi sileät on vaikkei ne alkuperäset olekkaan.
Siitä asiasta ei tarvitse ainakaan väitellä Mutta ei taideta museotarkastajaa nätteydellä hämätä
Ei taida estetiikka hämätä. Mutta saahan ne rypyt sinne asenneltua myöhemminkin jos mr-kilpiin sen joskus haluaa... Itse ainakin pitäisin auton noin, eli nättinä
Tokihan ne saa myöhemminkin, eikä tiiä milloin on muutoinkaan mr-kunnossa
Saatan muuten tietää mistä sais ryppyyset vaikka vaan pankkohon tulevaa varte
Eikös siinä ainakin ollut suorat mistä tuo sisusta on..
karra kirjoitti:Väri on hyvä. Tuohan on sileekylkinen, mikä on vuosimalli? Mitkä on vanteiden speksit?
Mietin kanssa että sileäkylkinen 380... Eikös sileät kyljet tullu samaan aikaan kun 380 korvautui 420 koneella, eli vuonna 85...? Tämä lienee sitten jälkeenpäin faceliftattu
Älkää vaan sanoko että pitäis ruvata metsästämään pyykkilautoja? Ja vielä pistämÄän kiinni! Hopenot
Nätimmät noi sileät on vaikkei ne alkuperäset olekkaan.
Siitä asiasta ei tarvitse ainakaan väitellä Mutta ei taideta museotarkastajaa nätteydellä hämätä
Ei taida estetiikka hämätä. Mutta saahan ne rypyt sinne asenneltua myöhemminkin jos mr-kilpiin sen joskus haluaa... Itse ainakin pitäisin auton noin, eli nättinä
Tokihan ne saa myöhemminkin, eikä tiiä milloin on muutoinkaan mr-kunnossa
Saatan muuten tietää mistä sais ryppyyset vaikka vaan pankkohon tulevaa varte
Eikös siinä ainakin ollut suorat mistä tuo sisusta on..
tuota, tuota, jos nää on mallia "suorat" niin sitte ne on
ja löyty...
Renault Laguna Break 2.0 RT aut. -97
MB W124 300D aut. -88 Osina, MB W126 280S -85 osina
MB W110 "jokkikseen"
Renault Laguna 1.6 16V authentique -01, Laguna break 2.0 RT -96 7h, Laguna break 2.0 RT -95, Renault Laguna Break 1.8 RT -97
Renault Laguna break 1.6 16V -98 7h osina, Laguna 2.0 RT -95 osina
Citroen Xantia break 1.9TD -97 (orottaa leimausta)
Chrysler Voyager 3.3i AWD aut. -92, Ehjää konetta kaipais...
Ja muutama muu
Emännällä kauppakassina Chrysler Grand Voyager LE 3.3i aut. -00
Täällä on pesty "uutta" sisustaa kloriitilla ja hyvältä näyttää. Vielä tarvittaisiin vaaleanruskeat ovipahvit (taitaa olla palomino), kunhan sisusta on pesty alkaa harmaan sisustan purkaminen, vinkkejä otetaan vastaan jos jotain haasteellista mahdolliesti tiedossa. Arvelin aloittaa ottamalla ensin penkit ja sitten kojelaudan jos sieltä paljastuisi ilmuilmavuotoja, ainakin hansikaslokeron takaa kuuluu ääntä kun laittaa käyntiin. JA kyljet pysyy suorina mutta pyykkilaudat tulee varalle.
Kojelauta otettu pois, ilmeisesti on niin että vakkari on pelkkä viiksi ei meinaan ole mitää mihin vakkarin piuha menis kiinni roikkui vaan irrallaan Penkin lämmittimissä sama pekät napit no onpahan saatu näyttämään siltä että olis kaikki herkut Ilmastoinnin putket konehuoneesta on jostain syystä takakontissa? irrallaan tietysti, mitenkähän sen vielä sais kuntoon ja mikä lie syy miksi alunperinkään irti.. hommaa ainakin tiedossa. Minkähänlainen rojekti laittaa vakkari toimimaan jos ei ole mitään hilkkeitä paikoillaan, tai mistä sen näkisi helpoiten että onko niitä? Eikös vin-koodilla näy jos on ollut alunperin nuo varusteet?
eipähän siinä ole alunperin sitten ollutkaan vakkaria sekä ilimastointia, kun otit kojelauan pois niin näkyykös nyt sitten lämppärin kylessä paisuntaventtiiliä kuskinpuolella tän näkönen, jos ei niin sieltä puuttuu sitten loputkin ilimastoinnin osat http://www.mister-auto.fi/fi/paisuntave ... _g183.html" onclick="window.open(this.href);return false;
touhottaja kirjoitti:eipähän siinä ole alunperin sitten ollutkaan vakkaria sekä ilimastointia, kun otit kojelauan pois niin näkyykös nyt sitten lämppärin kylessä paisuntaventtiiliä kuskinpuolella tän näkönen, jos ei niin sieltä puuttuu sitten loputkin ilimastoinnin osat http://www.mister-auto.fi/fi/paisuntave ... _g183.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oli konehuoneessa ainakin ilmastoinninkompura.. jos oikein mulkoilin..
Code Value
221 LEFT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
222 RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
256 RADIO HI-LINE USA VERSION
278A LEATHER ALPACA GRAY
410 electric sliding roof
461 INSTRUMENT WITH MILES IND. AND ENGLISH LEGEND
470 ABS
532 automatic antenna without radio installation
580 AIR CONDITIONING
592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
Viimeksi muokannut 300cd, Pe 28.02.2014 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kyllä tuo näyttää ihan oikealta 85<-kompuralta minusta. Tuommosia ne on.
Muistaakseni -> 86 on sitten erilainen. Kompuran telinekin näyttää oikealta, mutta asennus-suunta on ihan omatekoisen näköinen, jotenkin tulee sellainen kuva, että yksi korvakkokin on tuosta lähtenyt...
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Muistaakseni -> 86 on sitten erilainen. Kompuran telinekin näyttää oikealta, mutta asennus-suunta on ihan omatekoisen näköinen, jotenkin tulee sellainen kuva, että yksi korvakkokin on tuosta lähtenyt...
Timppa
Kuva on aika vinosti otettu, pitää ottaa parempi kuva. Samavekotin näyttäis olevan
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Oisko joku vaihtanut ton koko sisäpuolen ilmanvaihtohässäkän euromalliseen? Kuvittelisin että alunperin ollut painonapillinen (automaatti) malli, kun kyseessä jenkkimalli. Etuna se, että vähemmän alipaineella toimivaa osaa. Outoa että vakkaria ei näy varustelistalla, muuten. Boksi on helppo toki poistaa (helpompi kun asentaa viiksi mun mielestä) - näkyykö koneen päässä kilkkeet?
Smouk kirjoitti:Oisko joku vaihtanut ton koko sisäpuolen ilmanvaihtohässäkän euromalliseen? Kuvittelisin että alunperin ollut painonapillinen (automaatti) malli, kun kyseessä jenkkimalli. Etuna se, että vähemmän alipaineella toimivaa osaa. Outoa että vakkaria ei näy varustelistalla, muuten. Boksi on helppo toki poistaa (helpompi kun asentaa viiksi mun mielestä) - näkyykö koneen päässä kilkkeet?
Viiksihän on helppo laittaa: ratti irti viiksi kiinni ratti takaisin, mutta että sais vielä toimimaan tarvii toki muutakin. Eli olisko näön vuoksi laitettu.. Itse jätän vakkarin viiksen pois ja laitan uuden tötterön ratin taakse jossa ei ole tuota koloa viikselle.