Onnin rojektit--->606
Re: Onnin rojektit--->606
kerkesiksä käyttää tätä värkkiä penkissä? ois mielenkiintosta verrata miten paljon tuli voimaa ja vääntöä tuolla yhellä turbolla ja sitten mitä tulee kahella..
Re: Onnin rojektit--->606
Lonkalta heitettynä:
Yhdellä ahtimella -> liian vähän
Kahdella ahtimella -> enemmän -> ei vieläkään tarpeeksi
DuPu
Yhdellä ahtimella -> liian vähän
Kahdella ahtimella -> enemmän -> ei vieläkään tarpeeksi
DuPu
ST-Romua vuodesta 2007
-
- Mersumies
- Viestit: 1606
- Liittynyt: Pe 02.03.2012 19:09
- Paikkakunta: Turku
Re: Onnin rojektit--->606
Oikein suunnitelulla ahtaustekniikoilla ja oikean tyyppinen turboahdin antaa tarvittavan / riittävän täytöksen, sensijaan kahdella tai useammalla voidaan vaikuttaa kuormanottokykyyn.DuPu kirjoitti:Lonkalta heitettynä:
Yhdellä ahtimella -> liian vähän
Kahdella ahtimella -> enemmän -> ei vieläkään tarpeeksi
DuPu
Re: Onnin rojektit--->606
Mesemies89 kirjoitti:Oikein suunnitelulla ahtaustekniikoilla ja oikean tyyppinen turboahdin antaa tarvittavan / riittävän täytöksen, sensijaan kahdella tai useammalla voidaan vaikuttaa kuormanottokykyyn.DuPu kirjoitti:Lonkalta heitettynä:
Yhdellä ahtimella -> liian vähän
Kahdella ahtimella -> enemmän -> ei vieläkään tarpeeksi
DuPu
Ahdin antaa tahdin ! Ahtimet antaa tahtimet!! No okei vähän halttaa mutta . . . . .
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Onnin rojektit--->606
Taitaa olla hakusessa parempi ajetavuusjusbe37 kirjoitti:kerkesiksä käyttää tätä värkkiä penkissä? ois mielenkiintosta verrata miten paljon tuli voimaa ja vääntöä tuolla yhellä turbolla ja sitten mitä tulee kahella..
(Laajempi veto alue/tasaisempi voiman tuotto)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: Onnin rojektit--->606
Yhdyn tähän. Heräävyys oli viimekesänä yllättävän hyvä, mutta olisi mukava saada vielä paremmaksi.CDI203 kirjoitti:Taitaa olla hakusessa parempi ajetavuusjusbe37 kirjoitti:kerkesiksä käyttää tätä värkkiä penkissä? ois mielenkiintosta verrata miten paljon tuli voimaa ja vääntöä tuolla yhellä turbolla ja sitten mitä tulee kahella..
(Laajempi veto alue/tasaisempi voiman tuotto)
Ja penkissä en kerjennyt käymään sattumuksien takia. ei maha minkhää..
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Re: Onnin rojektit--->606
Nyt ois merssusta juttu Tuning.fi lehden tammikuun numerossa.
http://www.tuning.fi/5390/mercedes-benz ... ella-tehty" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tuning.fi/5390/mercedes-benz ... ella-tehty" onclick="window.open(this.href);return false;
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
- marsumersu2013
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: To 07.11.2013 10:20
Re: Onnin rojektit--->606
Aivan helvetin hienoa työtä toivottavasti nämä projektit eivät sinun kohdaltasi lopu koskaan. Propsit !
Ps:Mulle vois rakentaa yhen pakosarjan meisseliin
Ps:Mulle vois rakentaa yhen pakosarjan meisseliin
Nykyinen :W220 S320cdi OM648
EX :W202 M111 kompressor
EX: S202 OM611
EX: S202 OM611
EX: S202 OM611 purkuauto
EX: W210 OM611
EX: W201 M102 2.0
EX: W201 M102 1.8
EX: W202 Penkanlevittäjä M111
EX :W202 M111 kompressor
EX: S202 OM611
EX: S202 OM611
EX: S202 OM611 purkuauto
EX: W210 OM611
EX: W201 M102 2.0
EX: W201 M102 1.8
EX: W202 Penkanlevittäjä M111
Re: Onnin rojektit--->606
Visioita tulevasta on kyllä.. Jarruna vain raha ja rahan tekemiseen kulunut aika..
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Re: Onnin rojektit--->606
Tallilla on tullu hitsailtua iltahommina erinäisiä nippeleitä ja nyt viime vklp sain haettua KKD ltä hukkaportteja ja muita nippeleitä loppu kasailuihin. Isoimmat osat rupeavat olemaan paikoillaan, mutta eiköhän tässä taas tavanomainen kiire ennen messuja rupea syntymään.. Konepeiton, etulokarien sekä etupuskurin väsäys kuidusta on varmasti isoin työ ennen messuja. Alusta nippelit on kaikki toimitettu koneistukseen ja osa on jopa tullutkin. Ensin vuorossa olka akseleiden hitsuutus sekä tukivarret.
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Re: Onnin rojektit--->606
samaa ihtekkin katoin. ja vielä tuossa kohtaa.. en ymmärrä. liittyisköhän se jotenkin kaksoisahtamiseen tms?jekku90 kirjoitti:tyhmän pitää kysyä että mitäs tuolla kaasuläpällä tekee
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: Onnin rojektit--->606
Se toimii hätä sammutus venttiilinä. Sama läppä oli käytössä jo aiemminkin tässä autossa.pera8x kirjoitti:samaa ihtekkin katoin. ja vielä tuossa kohtaa.. en ymmärrä. liittyisköhän se jotenkin kaksoisahtamiseen tms?jekku90 kirjoitti:tyhmän pitää kysyä että mitäs tuolla kaasuläpällä tekee
Re: Onnin rojektit--->606
aivan! tietenkin. onhan noita joskus käynyt niinkin, että kone alkaa ryntään holtittomasti ylikuumenemisen takia tms. toi taitaakin olla ainoa keino saada laitteet sammuun sellasessa tilanteessa. voi vaan kuvitella kuinka kuskia ahdistais, jos kävis niin, että tollanen voimanpesä lähtis holtittomasti ryntään. eihän sitä pitelis mikään.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: Onnin rojektit--->606
Juu niinku mr. Raptec totesiki niin hädän tullessa saa sisältä vaijerista kiskastua imun kiinni. Tosin kaasuläppä ei sulkeudu ikinä 100% tiiviiks joten sammuun se ei mene, himmaileepa menoa kumminkin. Ja viimekesänä oli kyllä paikallaan, ensi kesäksi vois kytkee sen vaijerinki siihen kii
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Re: Onnin rojektit--->606
Mitä mitä, eihän nämä koskaan hajoa... Nättiä ajoa sunnuntaiaamuisin kirkkoon ja takas.Onpha kirjoitti:...ensi kesäksi vois kytkee sen vaijerinki siihen kii
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Re: Onnin rojektit--->606
Mulla on omassa muokattu om646 moottorin sähköinen kaasuläppä painepuolella, menee kiinni aina kun virrat sammuttaa. Se on kyllä niin tiivis että kone sammuukin sillä vaikka jättäis pumpulta sammuttimen kytkemättä, läpän jälkeiset silikoni letkut palautuvat sammutuksen jälkeen muotoonsa vasta noin 15 sekunnin viiveellä.
Muualla nimimerkillä Turbiini
87 s124 300td ja Toyota
87 s124 300td ja Toyota
Re: Onnin rojektit--->606
Näin munki piti alkuun tehdä, mutta rupesin miettiin et jos lähtee läpät kiitämään täydessä höyryssä ni tulee pahaa jälkee.. jotenki vierastuttaa kans laittaa joku sähköläppä mikä jostain syystä vois mennä kesken vedon kiinni ja aiheuttaa happipaikan.
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: Onnin rojektit--->606
Voihan tommonen mekaaninenkin sen tehdäOnpha kirjoitti:Näin munki piti alkuun tehdä, mutta rupesin miettiin et jos lähtee läpät kiitämään täydessä höyryssä ni tulee pahaa jälkee.. jotenki vierastuttaa kans laittaa joku sähköläppä mikä jostain syystä vois mennä kesken vedon kiinni ja aiheuttaa happipaikan.
Re: Onnin rojektit--->606
Vähä aiheen sivu menee, mut vaatiiko drifting/rataluokkien säännöt ton tappokatkasijan?
Re: Onnin rojektit--->606
Jostainpäin akk sääntökirjaa löytyi kohta jossa vaadittiin ilmansulkuläppä dieseleihin jotka eivät ole elektronisella ohjauksella. Läpän tulee mennä kiinni päävirrat sammuttaessa. Ei kyllä ollu drifting lajisäännöissä, joten driftingissä sitä tuskin vaaditaan. Sitä kyllä ihmettelen että miksi se vain vipukaasupumpullisissa vaaditaan, ihan yhtä herkäsit ne sähköohjatut koneetkin käy öljyllä, tai sähkösäätimellä olevissa rivipumpuissa elementti voi hirttää.
Muualla nimimerkillä Turbiini
87 s124 300td ja Toyota
87 s124 300td ja Toyota
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Onnin rojektit--->606
Jani R-K kirjoitti:Jostainpäin akk sääntökirjaa löytyi kohta jossa vaadittiin ilmansulkuläppä dieseleihin jotka eivät ole elektronisella ohjauksella. Läpän tulee mennä kiinni päävirrat sammuttaessa. Ei kyllä ollu drifting lajisäännöissä, joten driftingissä sitä tuskin vaaditaan. Sitä kyllä ihmettelen että miksi se vain vipukaasupumpullisissa vaaditaan, ihan yhtä herkäsit ne sähköohjatut koneetkin käy öljyllä, tai sähkösäätimellä olevissa rivipumpuissa elementti voi hirttää.
kunhan jotain sääntöjä säätelevät...
kaipa siinä samumitin systeemissä pitää olla vielä akk leima...
(turvalisuus on hyvä asia rahastaminen sen nimissä...)
no ehkäpä sen takia porukka hakeutuu enenmän uusien "lajien" pariin
(vähän kuin muunkin urheilun puolella)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: Onnin rojektit--->606
Erilaisuus siinä et mulla ahtimen imussa kun aikasemmas oli paineputkest kyselaineracing kirjoitti:Voihan tommonen mekaaninenkin sen tehdäOnpha kirjoitti:Näin munki piti alkuun tehdä, mutta rupesin miettiin et jos lähtee läpät kiitämään täydessä höyryssä ni tulee pahaa jälkee.. jotenki vierastuttaa kans laittaa joku sähköläppä mikä jostain syystä vois mennä kesken vedon kiinni ja aiheuttaa happipaikan.
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: Onnin rojektit--->606
Juu sen tiesinkin, sitä meinasin että voihan mekaaninenkin läppä mennä kiinni vahingossa omia aikojaan, vaikka kesken vedon mutkassaOnpha kirjoitti:Erilaisuus siinä et mulla ahtimen imussa kun aikasemmas oli paineputkest kyselaineracing kirjoitti:Voihan tommonen mekaaninenkin sen tehdäOnpha kirjoitti:Näin munki piti alkuun tehdä, mutta rupesin miettiin et jos lähtee läpät kiitämään täydessä höyryssä ni tulee pahaa jälkee.. jotenki vierastuttaa kans laittaa joku sähköläppä mikä jostain syystä vois mennä kesken vedon kiinni ja aiheuttaa happipaikan.
Re: Onnin rojektit--->606
Mitäs tähän nyt sanois... Näinkin on kyllä käynyt
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Re: Onnin rojektit--->606
sotketaan tätä topikkia pikkasen. mulla oli perus om602:ssa pierunkierrätys systeemit ja poistin ne käytöstä. jossakin siellä turbon ja imusarjan välillä on "kaasuläppä", mikä liitty jotenkin siihen pierunkierrätykseen. olin unohtanu lukita tämän läpän. no, sitten kun lähdin ajeleen, niin ihmettelin, kun ei oikein kulje. kävi kyllä, mutta ei kulkenu. sitten ihmettelin, kun ahtopainemittari näytti alipainetta. ei jotenkin mennyt järkeen. lopulta selvis, että se oli tuo läppä heilahdellut siellä omia aikojaan.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: Onnin rojektit--->606
En yritä ketään loukata mitenkään, mutta miten toi liitty yhtään mihinkään?
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Re: Onnin rojektit--->606
Tullut taas monenlaista touhuiltua ja viime päivityksestäkin on aikaa..
Kiire puskee pikkuhiljaa päälle ja messuihinkin on vain muutama viikko aikaa..
Lisäkuvia yleisön pyynnöstä:
Alkuun ahtoputki ja pakosarja hitsailuharjoituksia
Kääntyvyyshommia
Jaettu öljynpaluu nippa ahtimilta
Kiire puskee pikkuhiljaa päälle ja messuihinkin on vain muutama viikko aikaa..
Lisäkuvia yleisön pyynnöstä:
Alkuun ahtoputki ja pakosarja hitsailuharjoituksia
Kääntyvyyshommia
Jaettu öljynpaluu nippa ahtimilta
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Re: Onnin rojektit--->606
Yhdessä kuvassa näkyy keulan levitys operaatiota. Traileri rupeaa käymään kapeaksi kun auton leveys rupeaa olemaan +190cm. Lokasuojat tulevat nyt kokonaan kuidusta.
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89