Onnin rojektit--->606

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
jusbe37
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: Ma 07.05.2012 15:26

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja jusbe37 »

kerkesiksä käyttää tätä värkkiä penkissä? ois mielenkiintosta verrata miten paljon tuli voimaa ja vääntöä tuolla yhellä turbolla ja sitten mitä tulee kahella.. :wink:
Avatar
DuPu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 715
Liittynyt: Ti 14.12.2004 17:34
Paikkakunta: 02
Viesti:

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja DuPu »

Lonkalta heitettynä:

Yhdellä ahtimella -> liian vähän
Kahdella ahtimella -> enemmän -> ei vieläkään tarpeeksi ;)

DuPu
ST-Romua vuodesta 2007
Mesemies89
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1606
Liittynyt: Pe 02.03.2012 19:09
Paikkakunta: Turku

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Mesemies89 »

DuPu kirjoitti:Lonkalta heitettynä:

Yhdellä ahtimella -> liian vähän
Kahdella ahtimella -> enemmän -> ei vieläkään tarpeeksi ;)

DuPu
Oikein suunnitelulla ahtaustekniikoilla ja oikean tyyppinen turboahdin antaa tarvittavan / riittävän täytöksen, sensijaan kahdella tai useammalla voidaan vaikuttaa kuormanottokykyyn.
Unique387
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 468
Liittynyt: To 06.06.2013 08:19
Paikkakunta: Hollolan Lahti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Unique387 »

Mesemies89 kirjoitti:
DuPu kirjoitti:Lonkalta heitettynä:

Yhdellä ahtimella -> liian vähän
Kahdella ahtimella -> enemmän -> ei vieläkään tarpeeksi ;)

DuPu
Oikein suunnitelulla ahtaustekniikoilla ja oikean tyyppinen turboahdin antaa tarvittavan / riittävän täytöksen, sensijaan kahdella tai useammalla voidaan vaikuttaa kuormanottokykyyn.

Ahdin antaa tahdin ! Ahtimet antaa tahtimet!! No okei vähän halttaa mutta . . . . .
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

jusbe37 kirjoitti:kerkesiksä käyttää tätä värkkiä penkissä? ois mielenkiintosta verrata miten paljon tuli voimaa ja vääntöä tuolla yhellä turbolla ja sitten mitä tulee kahella.. :wink:
Taitaa olla hakusessa parempi ajetavuus
(Laajempi veto alue/tasaisempi voiman tuotto)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

CDI203 kirjoitti:
jusbe37 kirjoitti:kerkesiksä käyttää tätä värkkiä penkissä? ois mielenkiintosta verrata miten paljon tuli voimaa ja vääntöä tuolla yhellä turbolla ja sitten mitä tulee kahella.. :wink:
Taitaa olla hakusessa parempi ajetavuus
(Laajempi veto alue/tasaisempi voiman tuotto)
Yhdyn tähän. Heräävyys oli viimekesänä yllättävän hyvä, mutta olisi mukava saada vielä paremmaksi.
Ja penkissä en kerjennyt käymään sattumuksien takia. ei maha minkhää..
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Nyt ois merssusta juttu Tuning.fi lehden tammikuun numerossa. :shock:

http://www.tuning.fi/5390/mercedes-benz ... ella-tehty" onclick="window.open(this.href);return false;
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
marsumersu2013
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 143
Liittynyt: To 07.11.2013 10:20

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja marsumersu2013 »

Aivan helvetin hienoa työtä toivottavasti nämä projektit eivät sinun kohdaltasi lopu koskaan. Propsit ! 8) :clap: :clap: :clap:



Ps:Mulle vois rakentaa yhen pakosarjan meisseliin :)
Nykyinen :W220 S320cdi OM648
EX :W202 M111 kompressor
EX: S202 OM611
EX: S202 OM611
EX: S202 OM611 purkuauto
EX: W210 OM611
EX: W201 M102 2.0
EX: W201 M102 1.8
EX: W202 Penkanlevittäjä M111
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Visioita tulevasta on kyllä.. Jarruna vain raha ja rahan tekemiseen kulunut aika.. :D
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Tallilla on tullu hitsailtua iltahommina erinäisiä nippeleitä ja nyt viime vklp sain haettua KKD ltä hukkaportteja ja muita nippeleitä loppu kasailuihin. Isoimmat osat rupeavat olemaan paikoillaan, mutta eiköhän tässä taas tavanomainen kiire ennen messuja rupea syntymään.. Konepeiton, etulokarien sekä etupuskurin väsäys kuidusta on varmasti isoin työ ennen messuja. Alusta nippelit on kaikki toimitettu koneistukseen ja osa on jopa tullutkin. Ensin vuorossa olka akseleiden hitsuutus sekä tukivarret.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

tyhmän pitää kysyä että mitäs tuolla kaasuläpällä tekee :oops:
w201 om605
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja pera8x »

jekku90 kirjoitti:tyhmän pitää kysyä että mitäs tuolla kaasuläpällä tekee :oops:
samaa ihtekkin katoin. ja vielä tuossa kohtaa.. en ymmärrä. liittyisköhän se jotenkin kaksoisahtamiseen tms?
W201 250DT 20V
w201 190E
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Petehri »

pera8x kirjoitti:
jekku90 kirjoitti:tyhmän pitää kysyä että mitäs tuolla kaasuläpällä tekee :oops:
samaa ihtekkin katoin. ja vielä tuossa kohtaa.. en ymmärrä. liittyisköhän se jotenkin kaksoisahtamiseen tms?
Se toimii hätä sammutus venttiilinä. Sama läppä oli käytössä jo aiemminkin tässä autossa.
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja pera8x »

aivan! tietenkin. onhan noita joskus käynyt niinkin, että kone alkaa ryntään holtittomasti ylikuumenemisen takia tms. toi taitaakin olla ainoa keino saada laitteet sammuun sellasessa tilanteessa. voi vaan kuvitella kuinka kuskia ahdistais, jos kävis niin, että tollanen voimanpesä lähtis holtittomasti ryntään. eihän sitä pitelis mikään.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

katoppas, jokapäivä jotain uutta :thumbup:
w201 om605
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Juu niinku mr. Raptec totesiki niin hädän tullessa saa sisältä vaijerista kiskastua imun kiinni. Tosin kaasuläppä ei sulkeudu ikinä 100% tiiviiks joten sammuun se ei mene, himmaileepa menoa kumminkin. Ja viimekesänä oli kyllä paikallaan, ensi kesäksi vois kytkee sen vaijerinki siihen kii :D
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
norsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 450
Liittynyt: To 05.10.2006 01:18

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja norsu »

Onpha kirjoitti:...ensi kesäksi vois kytkee sen vaijerinki siihen kii :D
Mitä mitä, eihän nämä koskaan hajoa... Nättiä ajoa sunnuntaiaamuisin kirkkoon ja takas. :D
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Jani R-K
Mersumies
Mersumies
Viestit: 503
Liittynyt: Pe 21.12.2007 17:36
Paikkakunta: Alavus

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Jani R-K »

Mulla on omassa muokattu om646 moottorin sähköinen kaasuläppä painepuolella, menee kiinni aina kun virrat sammuttaa. Se on kyllä niin tiivis että kone sammuukin sillä vaikka jättäis pumpulta sammuttimen kytkemättä, läpän jälkeiset silikoni letkut palautuvat sammutuksen jälkeen muotoonsa vasta noin 15 sekunnin viiveellä.
Muualla nimimerkillä Turbiini

87 s124 300td ja Toyota
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Näin munki piti alkuun tehdä, mutta rupesin miettiin et jos lähtee läpät kiitämään täydessä höyryssä ni tulee pahaa jälkee.. :D jotenki vierastuttaa kans laittaa joku sähköläppä mikä jostain syystä vois mennä kesken vedon kiinni ja aiheuttaa happipaikan.
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Onpha kirjoitti:Näin munki piti alkuun tehdä, mutta rupesin miettiin et jos lähtee läpät kiitämään täydessä höyryssä ni tulee pahaa jälkee.. :D jotenki vierastuttaa kans laittaa joku sähköläppä mikä jostain syystä vois mennä kesken vedon kiinni ja aiheuttaa happipaikan.
Voihan tommonen mekaaninenkin sen tehdä :wink:
JuhoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 238
Liittynyt: La 12.08.2006 18:47
Paikkakunta: Jkl

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Vähä aiheen sivu menee, mut vaatiiko drifting/rataluokkien säännöt ton tappokatkasijan?
Jani R-K
Mersumies
Mersumies
Viestit: 503
Liittynyt: Pe 21.12.2007 17:36
Paikkakunta: Alavus

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Jani R-K »

Jostainpäin akk sääntökirjaa löytyi kohta jossa vaadittiin ilmansulkuläppä dieseleihin jotka eivät ole elektronisella ohjauksella. Läpän tulee mennä kiinni päävirrat sammuttaessa. Ei kyllä ollu drifting lajisäännöissä, joten driftingissä sitä tuskin vaaditaan. Sitä kyllä ihmettelen että miksi se vain vipukaasupumpullisissa vaaditaan, ihan yhtä herkäsit ne sähköohjatut koneetkin käy öljyllä, tai sähkösäätimellä olevissa rivipumpuissa elementti voi hirttää.
Muualla nimimerkillä Turbiini

87 s124 300td ja Toyota
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Jani R-K kirjoitti:Jostainpäin akk sääntökirjaa löytyi kohta jossa vaadittiin ilmansulkuläppä dieseleihin jotka eivät ole elektronisella ohjauksella. Läpän tulee mennä kiinni päävirrat sammuttaessa. Ei kyllä ollu drifting lajisäännöissä, joten driftingissä sitä tuskin vaaditaan. Sitä kyllä ihmettelen että miksi se vain vipukaasupumpullisissa vaaditaan, ihan yhtä herkäsit ne sähköohjatut koneetkin käy öljyllä, tai sähkösäätimellä olevissa rivipumpuissa elementti voi hirttää.

kunhan jotain sääntöjä säätelevät...
kaipa siinä samumitin systeemissä pitää olla vielä akk leima...
(turvalisuus on hyvä asia rahastaminen sen nimissä...)

no ehkäpä sen takia porukka hakeutuu enenmän uusien "lajien" pariin
(vähän kuin muunkin urheilun puolella)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

laineracing kirjoitti:
Onpha kirjoitti:Näin munki piti alkuun tehdä, mutta rupesin miettiin et jos lähtee läpät kiitämään täydessä höyryssä ni tulee pahaa jälkee.. :D jotenki vierastuttaa kans laittaa joku sähköläppä mikä jostain syystä vois mennä kesken vedon kiinni ja aiheuttaa happipaikan.
Voihan tommonen mekaaninenkin sen tehdä :wink:
Erilaisuus siinä et mulla ahtimen imussa kun aikasemmas oli paineputkest kyse :wink:
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Onpha kirjoitti:
laineracing kirjoitti:
Onpha kirjoitti:Näin munki piti alkuun tehdä, mutta rupesin miettiin et jos lähtee läpät kiitämään täydessä höyryssä ni tulee pahaa jälkee.. :D jotenki vierastuttaa kans laittaa joku sähköläppä mikä jostain syystä vois mennä kesken vedon kiinni ja aiheuttaa happipaikan.
Voihan tommonen mekaaninenkin sen tehdä :wink:
Erilaisuus siinä et mulla ahtimen imussa kun aikasemmas oli paineputkest kyse :wink:
Juu sen tiesinkin, sitä meinasin että voihan mekaaninenkin läppä mennä kiinni vahingossa omia aikojaan, vaikka kesken vedon mutkassa :wink:
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Mitäs tähän nyt sanois... Näinkin on kyllä käynyt :D
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja pera8x »

sotketaan tätä topikkia pikkasen. mulla oli perus om602:ssa pierunkierrätys systeemit ja poistin ne käytöstä. jossakin siellä turbon ja imusarjan välillä on "kaasuläppä", mikä liitty jotenkin siihen pierunkierrätykseen. olin unohtanu lukita tämän läpän. no, sitten kun lähdin ajeleen, niin ihmettelin, kun ei oikein kulje. kävi kyllä, mutta ei kulkenu. sitten ihmettelin, kun ahtopainemittari näytti alipainetta. ei jotenkin mennyt järkeen. lopulta selvis, että se oli tuo läppä heilahdellut siellä omia aikojaan.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

En yritä ketään loukata mitenkään, mutta miten toi liitty yhtään mihinkään? :D
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Tullut taas monenlaista touhuiltua ja viime päivityksestäkin on aikaa..
Kiire puskee pikkuhiljaa päälle ja messuihinkin on vain muutama viikko aikaa..
Lisäkuvia yleisön pyynnöstä:

Alkuun ahtoputki ja pakosarja hitsailuharjoituksia

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kääntyvyyshommia

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Jaettu öljynpaluu nippa ahtimilta

Kuva
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Yhdessä kuvassa näkyy keulan levitys operaatiota. Traileri rupeaa käymään kapeaksi kun auton leveys rupeaa olemaan +190cm. Lokasuojat tulevat nyt kokonaan kuidusta.
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Vastaa Viestiin