Juu. Mutta mitä noille etulokarin ala reunoille on tehty
Sitä itsekin katselin, että toi on kyllä suhteellisen omalaatuinen tapa tehdä pyöränkotelon levitystä. Tai ehkä nekin ovat aerodynamiikan takia noillahan saa kivasti ohjattua ilmaa (sekä tietysti märällä kelillä vettä ja kuraa sekä talvella lunta) pyöränkotelon takareunaan. Tosin, siitä nyt ei varmastikaan ole mitään muuta kuin haittaa...
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Olikos jollain tietoa kys autosta`? http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/6188760" onclick="window.open(this.href);return false; Mittarinlukema tais olla pielessä??
Joku muistaakseni sanoi että oli veholla tai jossain tarkistuttanut kilometrit ja oikeat olisi ollu jotain 550tkm ja ollut ruotsissa taksina`? Mite lie pitänekkö paikkaansa.. ainakin hinta voisi veikata jotain sellaista?
Valoruumis kirjoitti:Onkos kellään mitään haisua tästä vehkeestä, että onko foorumilaisia tai kenenkään entinen vehjes? http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/6150309" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos johonkin Mersuun, niin mun mielestä tähän kuuluu se (getragin) manuaalilaatikko Käsittääkseni tämäkin on melko ylävireinen kone, joten jo ihan siintäkin syystä valitsisin itse manuskan.
Jotenkin näytti siltä jotta molemmat hopeiset yksilöt olisi kohtuu iskussa, musta toki ryhdikäs ja kiiltelee tuoreesta maalista, mutta miksi ihmeessä kuvattu seinän viertä jolloin apparin kylkeä ei näy lainkaan!? Aika siistejä kuvissa sisältä nuo joista sisäkuvia oli? Jaaha täytyypä ottaa itseä niskasta kiinni ja mennä tuon oman 250 kimppuun...On tuo 123 aika herkun näköinen kun siisti ja ryhdikäs.
Siitä Karra hupia ensi talveksi vaan talliin hakemaan!
Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Tietääkö joku tämän? Hinta on aika suolainen ja kilometrit epäillyttävän alhaiset 40-vuotiaalle diesel-Mersulle mutta kiinnostaisi silti http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/220/6233506" onclick="window.open(this.href);return false;
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
Toi kannattaa ehdottomasti hankkia:
- nelipaikkainen
- harvinainen
- vielä kaikki 2 prosenttia varaa vaihtaa osia ennen kuin joutuu maksamaan autoveron uusiksi
- sisätilanlämmitin kuuluu hintaan (ja vielä älyttömän tyylikkäästi asennettu sellainen)
- puuratti ja -nuppi
- üüberhianot pölykapselit
- tosi halpakin, erityisesti, kun otetaan kaikki edellämainitut kohdat huomioon
Tai ehkä ei sittenkään...
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
En ymmärrä yhtään yhtään tuota sisätilan lämppärin asennustyyliä Huomaamattomampi parempi ja paras ku ei tiiä mitään, vaikka vänkärin penkin alle puhaltamaan jalkotilaan ja piuhat piiloon.
joo.. välillä rupee mietyttää tuo faijan W126:n hintapyynti.. Jos hintoja vertaa niin näiden kahden välillä niin tuosta 126:sta voisi pistää 3000€ pyynniksi koska onhan sekin nelipaikkanen ja siinä on mm. ohjaustehostin
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Joo, fiksun näköinen peli varusteiden ja yleiskunnon puolesta. Tosin, en ymmärrä, että mitä mahtaa olla suunnittelijalla ollut mielessä, kun on nuo vanteet piirtänyt. No varmaan se, ettei mallisuojan vuoksi voi tehdä tarkkoja kopioita AMG monoblockeista, mutta omaan silmääni näyttää käsittämättömän hölmöiltä nuo reikien kohdalla ulkokehää kohden suuntautuvat jutut (mitä nimitystä niistä sitten pitäisikään käyttää, noista niin kuin kohokuvioista tms.). Siinä mielessä mukava myynti-ilmoitus, että kuvia on paljon ja aika tavalla joka puolelta autoa pohjaa lukuun ottamatta. Valitettavasti en saa hillittyä sisäistä pilkunviilaajaani. Tässä ei ole original Sound-Systemiä (koodi 810), vaan aktiivibassokaiutinjärjestelmä (koodi 814). Eurooppalaisissa 124-sarjalaisissa erittäin harvinainen varuste sekin.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Joo, fiksun näköinen peli varusteiden ja yleiskunnon puolesta. Tosin, en ymmärrä, että mitä mahtaa olla suunnittelijalla ollut mielessä, kun on nuo vanteet piirtänyt. No varmaan se, ettei mallisuojan vuoksi voi tehdä tarkkoja kopioita AMG monoblockeista, mutta omaan silmääni näyttää käsittämättömän hölmöiltä nuo reikien kohdalla ulkokehää kohden suuntautuvat jutut (mitä nimitystä niistä sitten pitäisikään käyttää, noista niin kuin kohokuvioista tms.). Siinä mielessä mukava myynti-ilmoitus, että kuvia on paljon ja aika tavalla joka puolelta autoa pohjaa lukuun ottamatta. Valitettavasti en saa hillittyä sisäistä pilkunviilaajaani. Tässä ei ole original Sound-Systemiä (koodi 810), vaan aktiivibassokaiutinjärjestelmä (koodi 814). Eurooppalaisissa 124-sarjalaisissa erittäin harvinainen varuste sekin.
Miulta menee kyllä aina sekaisin Aktiv-Baß ja Sound-System, sorry.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/200/6219289" onclick="window.open(this.href);return false; kenelläkään tästä tietoa? Rupes vähän himoittamaan vaikka on tekniikanvaihto.. ja osittain siitä syystä.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
Ei olis arvannut, että noin rajua kiihtyvyyttä (siis ilmoituksen mukaista) saisi ihan vielä 250 D turbon tekniikalla. Toinen hauska yksityiskohta on tuo, että rekisteritunnus on kyllä fiksusti ilmoitettu, mutta näkyy olevan Ruotsin rekisterissä... Varmaan tosi näppärästi katsastettavissa Suomen rekisteriin. Tai voi se ollakin ihan läpihuutojuttu - en tunne prosessia oikeastaan lainkaan, mutta yleensä kai vanhempien tekniikanvaihtojen kanssa on yksinkertaisempaa kuin uusien. Tuskin ainakaan kummoisesti autoveroa enää joutuu tuon ikäisestä maksamaan.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Ei olis arvannut, että noin rajua kiihtyvyyttä (siis ilmoituksen mukaista) saisi ihan vielä 250 D turbon tekniikalla. Toinen hauska yksityiskohta on tuo, että rekisteritunnus on kyllä fiksusti ilmoitettu, mutta näkyy olevan Ruotsin rekisterissä... Varmaan tosi näppärästi katsastettavissa Suomen rekisteriin. Tai voi se ollakin ihan läpihuutojuttu - en tunne prosessia oikeastaan lainkaan, mutta yleensä kai vanhempien tekniikanvaihtojen kanssa on yksinkertaisempaa kuin uusien. Tuskin ainakaan kummoisesti autoveroa enää joutuu tuon ikäisestä maksamaan.
Mikä tuossa voisi jarruttaa katsastusta? Onko tuossa liikaa tehoja
Kun tuo on jo 'pilattu' tekniikanvaihdolla ja jollain hirveellä ulostulolla niin tuossahan olisi hyvä käyttöauto, voi aina sanoa paheksuville pussihousuille että "ei nää oo mun tekosia"
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
Savonlinnan auto on jäänyt seisomaan takakontin ruosteen ja seisontajarrun takia. Paljon muutakin pientä laittoa mutta hyväkoneinen ja vähän ajettu yksilö myyjän mukaan. Auto on shampanja ja musta sisältä. En tiedä muuta.
Kaarinan auto taisi olla Nettiautossakin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi