Autona 200Cdi vm 12/99, muutama ongelma ilmennyt lyhyen yhteiselon aikana..
Puhallin huutaa koko ajan, vaikka ottaa avaimet irti niin jää päälle. Puhaltimen säätö ei auta ajon aikana mitään, puhaltelee koko ajan samaan tahtiin, onko etuvastus rikki vai mistä alkais etsiin vikaa?
Keulassa remmi hyppii ja jokin romplattaa, oisko vesipumppu menossa?
Auto menee ilmeisesti vikamoodiin, ei kierrä yli 3000rpm, ilmamäärämittari vai jotain muuta?
Ja ruostehan tätä(kin) vaivaa, kannattaako alkaa korjaileen vai antaako vain ruostua lisää?
W210 ongelmia
Re: W210 ongelmia
Puhaltimen huutoon, onkos autossa kellowebasto? -->Jos olis vaihtorele jäänyt jumiin?
Hihna pomppii ja pomplattaa --> laturin vapaakytkin rikki?
Ei kierrä yli 3000 rpm. --> Vikatilassa, ei välttämättä ole ilmamäärämittari vika. Käys lukemassa vikakoodit niin selviää mikä mättää.
Hihna pomppii ja pomplattaa --> laturin vapaakytkin rikki?
Ei kierrä yli 3000 rpm. --> Vikatilassa, ei välttämättä ole ilmamäärämittari vika. Käys lukemassa vikakoodit niin selviää mikä mättää.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W210 ongelmia
säätö paneli, flektin ohjaus boxsi,jariuk kirjoitti:Autona 200Cdi vm 12/99, muutama ongelma ilmennyt lyhyen yhteiselon aikana..
Puhallin huutaa koko ajan, vaikka ottaa avaimet irti niin jää päälle. Puhaltimen säätö ei auta ajon aikana mitään, puhaltelee koko ajan samaan tahtiin, onko etuvastus rikki vai mistä alkais etsiin vikaa?
Keulassa remmi hyppii ja jokin romplattaa, oisko vesipumppu menossa?
Auto menee ilmeisesti vikamoodiin, ei kierrä yli 3000rpm, ilmamäärämittari vai jotain muuta?
Ja ruostehan tätä(kin) vaivaa, kannattaako alkaa korjaileen vai antaako vain ruostua lisää?
maadotus vika,
mahdolisia syitä on useita,
saattaa olla myös syynä vikatilaan
sulkeet tarkistella
jonnekin *:rin puihan päähän niin saa suuntaa mistä vikaa etsiä
mitä ruostumiseen tulee niin antaa ruostua tai sitten tekee kunnolisen ruosteen poisto, suojaus remontin
(ei mittän kosmetista remontia ruostuu vaan nopeammin)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: W210 ongelmia
Auto seissyt puolivuotta niin näitä vikoja on tullut seisonnan jälkeen.
Ei ole kellowebastoa joten tuo rele voidaan sulkea pois, mikä sulake tuosta pitää poistaa että saa puhaltimen pysähtyyn? ja mistä tämä sulake löytyy, sulakepesiä näyttää olevan kolme, konehuoneessa, kojetaulussa kuskipuolella sivussa ja akun vieressä penkin alla. Tällähetkellä pelataan akun kengän irroituksella..
Ei ole kellowebastoa joten tuo rele voidaan sulkea pois, mikä sulake tuosta pitää poistaa että saa puhaltimen pysähtyyn? ja mistä tämä sulake löytyy, sulakepesiä näyttää olevan kolme, konehuoneessa, kojetaulussa kuskipuolella sivussa ja akun vieressä penkin alla. Tällähetkellä pelataan akun kengän irroituksella..
Re: W210 ongelmia
Ei kannata repiä sitä akun kenkää irti, tulee helposti lisää toimintahäiriöitä...jariuk kirjoitti:Auto seissyt puolivuotta niin näitä vikoja on tullut seisonnan jälkeen.
Ei ole kellowebastoa joten tuo rele voidaan sulkea pois, mikä sulake tuosta pitää poistaa että saa puhaltimen pysähtyyn? ja mistä tämä sulake löytyy, sulakepesiä näyttää olevan kolme, konehuoneessa, kojetaulussa kuskipuolella sivussa ja akun vieressä penkin alla. Tällähetkellä pelataan akun kengän irroituksella..

Veikkaan että lämpölaitteen puhaltimen sulake on siellä konehuoneen sulakerasiassa.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Re: W210 ongelmia
Käytin kaikki sulakkeet vuorollaan irti, ei vaikutusta, puhallin huuta aina vaan... 

Re: W210 ongelmia
Otin moottorin irti, mittasin liittimen, laidalle tulee 12v, keskinastaan ei tullut mitään. Onko se tuo siili paskana?
Re: W210 ongelmia
Luultavasti tu regulaattori rikki
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan