Moi,
tuli hankittua tuollainen kohta 300tkm rullattu w211 270cdi farmari vm. 2003 (automaatti). Ihan virkeä peli verrattuna vanhaan w203 dieseliin (200cdi).
Muutaman kerran on tapahtunut niin, että lähtiessä ajamaan tai ajon aikana (en ihan varma) tehot katoaa. Se menee sen tuntuisesti, kuin turbo ei olisi mukana. Uudelleenkäynnistys korjaa vian. Mitään vikavaloja ei syty...koodit on lukematta. Edellinen omistaja oli kokenut saman 2 kertaa 4,5 vuoden aikana. Mulla toistunu sen 4 kertaa noin 2kk aikana. Onko kokemuksia?
Ihan samanlaista en hakemalla foormumilta löytänyt, jotakin mainintoja oli hiukkassuodattimeen ja ilmamassamittariin läheltä liippaavissa tapauksissa.
Olen tosin nyt vian toistuttua tyrkyttänyt autoa tutkintaan myyjälle (maahantuova konserni kun on;). Siksi en ole itse vielä kovasti tutkinut asiaa.
w211 270cdi kadottaa tehot välillä
Re: w211 270cdi kadottaa tehot välillä
ääni massamittarille! saattaa keskenajon olla hengetön ja hätäkäytöllä ja hetkenpäästä taas vetoja löytyylondo kirjoitti:Moi,
tuli hankittua tuollainen kohta 300tkm rullattu w211 270cdi farmari vm. 2003 (automaatti). Ihan virkeä peli verrattuna vanhaan w203 dieseliin (200cdi).
Muutaman kerran on tapahtunut niin, että lähtiessä ajamaan tai ajon aikana (en ihan varma) tehot katoaa. Se menee sen tuntuisesti, kuin turbo ei olisi mukana. Uudelleenkäynnistys korjaa vian. Mitään vikavaloja ei syty...koodit on lukematta. Edellinen omistaja oli kokenut saman 2 kertaa 4,5 vuoden aikana. Mulla toistunu sen 4 kertaa noin 2kk aikana. Onko kokemuksia?
Ihan samanlaista en hakemalla foormumilta löytänyt, jotakin mainintoja oli hiukkassuodattimeen ja ilmamassamittariin läheltä liippaavissa tapauksissa.
Olen tosin nyt vian toistuttua tyrkyttänyt autoa tutkintaan myyjälle (maahantuova konserni kun on;). Siksi en ole itse vielä kovasti tutkinut asiaa.
Staarilla tuon näkisi kun tutkisi vika koodit mitä sinne on jäänyt. Sitten live dataa ajossa niin näkee mitä auto tekee
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Jep...se nyt menee onneksi myyneeseen organisaatioon tutkintaan, mut Autocomilla tarkistettiin koodeja ja moottori valittelee 0105 Ahtopainetunnistin, liian suuri signaali....liekkö ihan anturi vaan rikki. Katotaan mitä sanovat vika analyysissä myyjällä.
Mites muuten, onko se ok, että se mun turbo silleen vaimeasti viheltää (kuin piirretyn poliisiauto silleen vaimeasti
). Yleensähän se on turbolle ok, mut jossaki ketjussa oli mainintaa, että ei sais huudella.
Mites muuten, onko se ok, että se mun turbo silleen vaimeasti viheltää (kuin piirretyn poliisiauto silleen vaimeasti

Jahas...Auto kävi valohoidossa Veholla ja ilmoitus oli, että koko turbo pitää vaihtaa, koska se on viallinen. Jee!
Vaihtoplus taas ilmoittaa maksavansa 20% lystistä. Kuluttaja-asiamies ja kuluttajariitalautakunta here we come
Vaihtoplus taas ilmoittaa maksavansa 20% lystistä. Kuluttaja-asiamies ja kuluttajariitalautakunta here we come

Viimeksi muokannut londo, To 13.03.2014 16:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
uusi osa 1200 elondo kirjoitti:Jahas...Auto kävi valohoidossa Veholla ja ilmoitus oli, että koko turbo pitää vaihtaa, koska se on viallinen. Jee!
Myyjä maksaa 300 euroa ja ostaja 900 euroa.
Tilaa saksasta tarkastettu turbo noin 450 euroa.
Onkohan se oikeasti rikki

Vie jollekkin muulle kuin veholle staarin nokkaan.
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Katteli huvikseni veholla niitä lappuja. Veholla turbo maksaa 3195
Vaihto 330.
No bald.de ilmoitti turbolle hintaa uutena noin 1700 ja kunnostettuna 1300.
Mistäs paikasta noita uusia saa 1200 euroon ja missäs noita kunnostettuja/tarkastettuja irtoo 450 euroon.
Ittekki mietin, että oisko vikana vain paineanturi. Saakos sen pelkästään erikseen?

No bald.de ilmoitti turbolle hintaa uutena noin 1700 ja kunnostettuna 1300.
Mistäs paikasta noita uusia saa 1200 euroon ja missäs noita kunnostettuja/tarkastettuja irtoo 450 euroon.
Ittekki mietin, että oisko vikana vain paineanturi. Saakos sen pelkästään erikseen?
.
No
Minä en ensimmäiseksi arvuuttelisi, mistä saa uusia osia halvimmalla.
Tavallisesti tämän osien vaihtelun seurauksena on vaan vihainen ihminen.
Ensiksi polttaisin ruutia siihen, että joku joka oikeasti ymmärtää, selvittä, mikä on rikki ja mitä pitää korjata.
Tuossa on jo "sähköahdin", meinaa että sille on ohjain, meinaa että tulee selvä ja tavallisesti juuri oikea vikakoodi.
Hyvinhyvin usein alkaa että "säädin ilmoittaa viasta ...."
Ahtopaineanturista sama juttu.
Itse ostelisin osia sitten, kun selviää, mitä on rikki ...
No
Minä en ensimmäiseksi arvuuttelisi, mistä saa uusia osia halvimmalla.
Tavallisesti tämän osien vaihtelun seurauksena on vaan vihainen ihminen.
Ensiksi polttaisin ruutia siihen, että joku joka oikeasti ymmärtää, selvittä, mikä on rikki ja mitä pitää korjata.
Tuossa on jo "sähköahdin", meinaa että sille on ohjain, meinaa että tulee selvä ja tavallisesti juuri oikea vikakoodi.
Hyvinhyvin usein alkaa että "säädin ilmoittaa viasta ...."
Ahtopaineanturista sama juttu.
Itse ostelisin osia sitten, kun selviää, mitä on rikki ...
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5