S211 Comand näyttö hajosi
S211 Comand näyttö hajosi
Tässä männä viikolla näyttö pimeni tai oikeastaan siihen ilmestyi pysty - ja vaararaitoja, kaikki kuitenkin toimii ( radio CD ja puhelin ) ja kun räppäilee on/off nappia edestakas, näyttö toimii taas jonkin aikaa. Kuulemma on kallis laite uusia, mutta korjaako kukaan näitä?
Re: S211 Comand näyttö hajosi
Mä oon vaihtanu w203:sen comandiin näytön, ei ollut vaikea homma. Näytön löytäminen tuohon voi vaan olla hankalempaa, toki ebaystä varmaan löytyy. Noissa vanhemmissa comandeissa (w210, w203 preflft. ja w220 ainakin) on samanlainen näyttö.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Kysyppä tuolta.
http://www.vekatronics.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vekatronics.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nätti homma vaihtaa.
Näyttöjä löytyy esim.
Ebaysta, Kliks!
Ja
Aliexpressiltä, Kliks!
Mutta sitä en tiedä, onko vika aina näytössä. Saattaa olla myös näytön lattakaapelissa tai emolevyssä. Prosessorivika aiheuttaa kuulemma samaa vikaa. Itse tutkiskelin omastani samaa ongelmaa, ja emolevystä, lattakaapeliterminaalin juuresta painelemalla näyttöön tuli hämärä kuva. Ja siinä samassa sitten lipsahti näppäimistön piirilevy kädestä, otti maihin ja pimensi koko masiinan, lopullisesti
Edit: Ja ainakin vuosi sitten Vekatronics kieltäytyi ottamasta tuota minun Comandia korjuulle. Kuulemma näissä on niin hakuammuntaa tuo vianhaku ja komponentit kalliita.
Näyttöjä löytyy esim.
Ebaysta, Kliks!
Ja
Aliexpressiltä, Kliks!
Mutta sitä en tiedä, onko vika aina näytössä. Saattaa olla myös näytön lattakaapelissa tai emolevyssä. Prosessorivika aiheuttaa kuulemma samaa vikaa. Itse tutkiskelin omastani samaa ongelmaa, ja emolevystä, lattakaapeliterminaalin juuresta painelemalla näyttöön tuli hämärä kuva. Ja siinä samassa sitten lipsahti näppäimistön piirilevy kädestä, otti maihin ja pimensi koko masiinan, lopullisesti
Edit: Ja ainakin vuosi sitten Vekatronics kieltäytyi ottamasta tuota minun Comandia korjuulle. Kuulemma näissä on niin hakuammuntaa tuo vianhaku ja komponentit kalliita.
MB S211 E320CDI Avantgarde -04
MB W126 280SE -83
MB W126 240SD -80 korinvaihtovaraosa-auto
Ex MB W123 300D -83 1525000 km
Sekä liuta italialaisia harrasteromuja.
haaveena:
MB W126 560SEL
MB W126 280SE -83
MB W126 240SD -80 korinvaihtovaraosa-auto
Ex MB W123 300D -83 1525000 km
Sekä liuta italialaisia harrasteromuja.
haaveena: