Että mit vit?

Tuohon kapistukseen ei saa ku Bossin tai Valeon, Bossia en ota.... Mitä muut väyrysmiehet on sulista mieltä? Entä muut lasikikat, miten sais tilannetta parannettua?
Itse olen omissa autoissani käyttänyt Biltema Standard sulkia, pituushan niissä ratkaisee että sopiiko, muuten sulkien pitäin olla ns.yleismallisiaTape kirjoitti:Mulla oli väykyssä Valeon sulka ja en ollu tyytyväinen. Kalvoa, sumeaa, raitaa, you name it. Varsinkin pimeällä tilanne oli tympeä. Pesin lasin kahdesti liuottimella ja kahdesti fairylla, eikä auttanut asiaan. Jos olisi ollut jotain ainejäämiä, mutta ei näemmä. Ostin motonetisa uuden uuden samanlaisen, ja tilanne parani noin 70%. Vieläkin silti vähän raitaa.
Että mit vit?![]()
Tuohon kapistukseen ei saa ku Bossin tai Valeon, Bossia en ota.... Mitä muut väyrysmiehet on sulista mieltä? Entä muut lasikikat, miten sais tilannetta parannettua?
Joskus kuulin joltain huimalta semmoisen neuvon, että käyttäis jarrunestettä tuohon samaan operaatioon. En ole itse uskaltanut kokeilla...270w210 kirjoitti:Kokeilkaas pyyhkiä se sulka tinnerillä, pehmentää sulkaa ja parempi pyyhintäjälki.