Tuli käytyä mökkeilemässä viime kesänä:


400-600-800-1000-1500-2000 Oli paperit mitä käytin. Aina vaihtaessa hienompaan vaihtoin myös hiomasuunnan, niin pystyi tarkistaa ettei edellisen paperin jälkiä ole enää umpiossa.Mr300 kirjoitti:Kertoisitko enemmän tosta umpioiden hiomisesta
vesipaperilla mistä --> mihin ja millä ja millä tahnalla
Joo, varsinkaan vanhempi E ei iske. W212 Näyttää ulkoa ihan hyvältä ennen faceliftiä, mutta faceliftissä katoaa arvokkuus. W211:sessä on mielestäni komein sisusta, mitä missään autossa.pera8x kirjoitti:hyvän näköinen peli. tämä on mielestäni kyllä parhaimman näkönen koppa noista E malleista. ja pikku tuunauksella vieläkin paremman näkönen!vanhemmat ja uudemmat ei jotenkin iske samalla tavalla.
Voithan sää tehä. Tässä on aika komee yritysKakemake kirjoitti:Kappas, tämähän on varsin hienon näköinen biili. Maski on siisti, pitäisköhän omaankin tehä. Laita lisää kuvia autosta!
Heh, siinä oli vasta yksi umpio. Tänään kävin seuraavan, lyhyen umpion kimppuun:van_gils kirjoitti:Kyllä vaan muuttui umpiot pikkasen
Terävänokkasen (Facelift) keulan ku sais vielä nii hipoo kyllä täydellistäpera8x kirjoitti: tämä on mielestäni kyllä parhaimman näkönen koppa noista E malleista. ja pikku tuunauksella vieläkin paremman näkönen!vanhemmat ja uudemmat ei jotenkin iske samalla tavalla.
Itekki aiemmin ihailin miten paljon modernimmalta nämä facelift-keulalla näyttävät. Nykyään on alkanut tuntua, että ei se facelift-keula passaa kunnolla muuhun autoon W211-korissa. Näyttää vähän W212:selta lainatulta..johani kirjoitti:Terävänokkasen (Facelift) keulan ku sais vielä nii hipoo kyllä täydellistäpera8x kirjoitti: tämä on mielestäni kyllä parhaimman näkönen koppa noista E malleista. ja pikku tuunauksella vieläkin paremman näkönen!vanhemmat ja uudemmat ei jotenkin iske samalla tavalla.
Keulaa alemmasObnoxio kirjoitti:Autoon on nyt asennettu Eibachin B12 Pro-Kit. Auto Kyllä madaltui, mutta keula on edelleen perää ylempänä. Takaa etäisyys vanteen keskiöstä kaaren yläreunaan on n. 33,5 - 34 cm, ja edessä etäisyys n. 34,5 cm. Eli keulii hieman. Itse haluaisin ennemmin korkeamman perän kuin vaakatasoisen. Tuossa Bilstein B8 -iskunvaimentimessa näyttäis olevan puolen sentin välein uria jousen alla. Sokkarengasta pystyy varmaan siirtämään, ja sillä korkeutta?
Kävin sovittamassa kesävanteita nykyiseen alustaan:
[ http://farm3.staticflickr.com/2838/12876241075_da8fff86da_c.jpg ]
[ http://farm4.staticflickr.com/3748/12876548834_61c62da456_c.jpg ]
Pitäisköhän laskea keulaa vai nostaa perää15 mm olisi varmaan sopiva.
Liekkö tämä lujempi ku entinenkään. No, laitoin tilaukseen, niin testataan. Pistin ebay-myyjälle kuvan tuosta hajonneesta, niin sain rahat takaisinvotsi kirjoitti:Itsekkin ensin nuukana ostin halvemman ulosvetimen ja lopputulos oli melkein sama. Sitte kävin hakeen tämmösen http://www.motonet.fi/fi/tuote/804058/P ... -ulosvedin" onclick="window.open(this.href);return false;. On lähteny kaikki irti mukisematta.
Jokos tästä on kuvaa kun keulaa on laskettu ja onko sokka alimmaisessa urassa etutolpassa nytten?Ja paljonko on nyt mitta navan keskeltä kaareen keulassa?Obnoxio kirjoitti:Jarrut vaihdettu eteen ja taakse, mutta takajarrut jäi laahaamaan. Käytin molemmat takajarrut irti, putsasin, herkistelin ja rasvasin, mutta vielä tuntuu laahaavan ainakin vasemmalta puolelta. Käsijarrusta se ei tule, niin taitaa olla mäntä joka jumittaa. Pitää katsoa saisko sen putsattua liikkuvaksi![]()
Vaihdoin tänään myös toisen raidetangon pään. Oli muuten melko helppo homma ton separaattorin kanssa. Pamaus vaan ja oli irti.
Keulaa on nyt laskettu se 15 mm. Etu- ja takapää ovat aika lailla millilleen samalla korkeudella. Pitää laittaa kuva kunhan saa kesärenkaat alle.
Oho, en ole huomannut kirjoitustasi ollenkaan. Viimesimpiä koulukiireitä tässä ollut, niin en ole kerennyt kuvailla. Iskarihan on tosiaan B8, joten sokan asennot eivät varmasti vastaa tavallisen iskarin uria. Ei ole alimmassa urassa. Jos oikein muistan, niin kaksi uraa pääsee alemmaksi eli 1 cm. Navasta kaareen ~33,5 cm.jokunen100 kirjoitti: Jokos tästä on kuvaa kun keulaa on laskettu ja onko sokka alimmaisessa urassa etutolpassa nytten?Ja paljonko on nyt mitta navan keskeltä kaareen keulassa?
Kiitos, vaikka aika vakiohan tämä minun "projekti" on.Faraz kirjoitti:On kyllä erittäin tyylikäs!