Eli olis toi demecin spoileri ja pitäis alkaa laittaan paikoilleen kunhan nämä sateet loppuu
Onko kellään kokemuksia miten paljon alkuperäistä puskuria täytyy leikellä ja miten saa parhaiten kiinnitettyä. (Spoileri on lasikuitua)
Ja sitten ajattelin laittaa verkkoa siihen aukkoon mikä tossa on niin kannattaako taitella muotoon ja kuiduttaa sisäpuolelta kiinni vai miten onnistuu parhaiten.
Kiitos kaikille avusta jo etukäteen
Isi leasing sucks!!
MB 300D -86
Seat toledo 1.9D -96 ex.
Opel Kadett -89 ex.
Toyota corolla SE -86 ex.
Mitsubishi Galant Turbo -77 ex.
Mitsubishi lanser -83 ex.
Toyota corolla DX -82 ex.
Mul oli joskus tos omassa tollanen demecin etuspoilerin alaosa ja sitä joutu muotoilemaan aikasta rankasti et sen sai siihen orkkis puskuriin istumaan edes jotenkuten...Etupuskurista piti leikata kokonaan alaosa vex ku se ei mahtunu enää olemaan siellä alla...Autohan on siis W124 mallinen....Tosin tosta on jo reilut 3 vuotta aikaa joten en sit tiedä onko ne demecillä saaneet parannettua sitä niiden muottia mut niissä meitsin osissa oli kyl aika kova työ saada ne sopimaan... Toi verkko mulla oli ainakin kiinni sikafleksillä ja pysy sillä ihan hyvin kiinni...
Omasta löytyy tällähetkel nuo demecin alaosat. Kohtuu hommalla vieläpä "istuivat" kohdilleen! Verkkoa ei ainakaan vielä oo (eikä tuu?)
Vakiopuskimeen joutui tekemään lävet vaan noille sumareille? (ainakin niin muistelisin). Ruuveilla ja sialla ovat kiinni. Vielä ainakin pysyneet hyvin!
Mikko T kirjoitti:Omasta löytyy tällähetkel nuo demecin alaosat. Kohtuu hommalla vieläpä "istuivat" kohdilleen! Verkkoa ei ainakaan vielä oo (eikä tuu?)
Vakiopuskimeen joutui tekemään lävet vaan noille sumareille? (ainakin niin muistelisin). Ruuveilla ja sialla ovat kiinni. Vielä ainakin pysyneet hyvin!
Mitäs kautta nuo ruuvit laitetaan, päältä vai löytyykö jotain kiinnikkeitä ala puolelta?
enska kirjoitti:
Mitäs kautta nuo ruuvit laitetaan, päältä vai löytyykö jotain kiinnikkeitä ala puolelta?
Ruuvit laitoin mahdollisimman huomaamattomasti esim. eteen rekkarin alle tais tulla yks ja takapuskimeen tuli niihin ulostuloihin ja nyt, kun on pakari edessä ni eipä näy (tai no jos tarkkaan katsoo niin pakoputkenpää peilaa ruuvinkantaa )
enska kirjoitti:
Mitäs kautta nuo ruuvit laitetaan, päältä vai löytyykö jotain kiinnikkeitä ala puolelta?
Ruuvit laitoin mahdollisimman huomaamattomasti esim. eteen rekkarin alle tais tulla yks ja takapuskimeen tuli niihin ulostuloihin ja nyt, kun on pakari edessä ni eipä näy (tai no jos tarkkaan katsoo niin pakoputkenpää peilaa ruuvinkantaa )
Muuten sitten pitää luottaa Isään, poikaan ja Sikaflexiin.
Kuitua on ihan turha ajaa muovipuskuriin, vaikka kuinka karhentaisi niin lasikuitu ei pysy muovissa.
itellä kans demekkiläinen puskurinhelma ja se on integroitu vanhaan eli kuidutettu ja parilla läpipultilla kiinni ja saumat tasotettu. runkona oli tarvike ritilämallin puskuri (turbo ja ilmastoidut) jokaoliosopivasti ajettu rusakkoo päin...
Kolot täytyy juu tehdä sumareille jaleikellä sieltä sun täältä...
Aukossa mullahaponkestävää tuninkiverkkoo...
Lähes Offtopiccia: Demecin sivujen Galleriaan on tullut uusia kuvia...etenkin se 20" vanteilla ja Wald:in helmasarjalla varustettu 126 SEC piristi päivää.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
No nyt olis puskuri leikelty. Aikamoinen homma oli..
Siihen vaan jää jonkinlaisia koloja jotka pitäis tasoitella jollain ennen maalausta jne. Eli olisko hyviä neuvoja miten ne saumat sais umpeen jos se lasikuitu ei pysy siinä muovissa kiinni.
Isi leasing sucks!!
MB 300D -86
Seat toledo 1.9D -96 ex.
Opel Kadett -89 ex.
Toyota corolla SE -86 ex.
Mitsubishi Galant Turbo -77 ex.
Mitsubishi lanser -83 ex.
Toyota corolla DX -82 ex.