maKe| kirjoitti:Noh noh, en nyt kumminkaan ihan noin sarkastisesti tuota sanaa tarkoittanut.
Hyvää jälkeä, ihailtavaa sinnikkyyttä ja motivaatiota laitteluissasi.


maKe| kirjoitti:Noh noh, en nyt kumminkaan ihan noin sarkastisesti tuota sanaa tarkoittanut.
Hyvää jälkeä, ihailtavaa sinnikkyyttä ja motivaatiota laitteluissasi.
Kiitos vinkistä! Vaihdan sen uuteen sen huohottimen.tähdellinen kirjoitti:Asiallisesti olet rakennellut tuota autoasi.On ollut mukava lukea tätä.Mulla on ollut kaksi ruotsista työkäyttöön(vetoautoksi) tuotua väyrystä ja aina ne ovat yli maalattu ruostepillkujen vuoksi,mutta ei ne koskaan tuon näköisiä ole pohjasta olleet.Tietysti ikä tekee myös tehtävänsä.Tuo perän huohotin kannattaa vaihtaa vuosittain,on halpa,tai sitten vain puhdistella.Se kun tukkeentuu,niin äkkiä alkaa sun just laitettu perä työntämään öljyä ulos stefoista.Kohta on sitten taas laakeriremontti edessä.
Kurkkasitko suojakumien alle, jotta minkäs näköset on vaseliinit ja ite vetarit?pasi84 kirjoitti: [ http://www1.garaget.org/gallery/images/113/112672/112672-acd7464ef969b1418f2aa1d856e3dc0b.jpg ]
vetoakselit maalattu
En ole katsonut kumien alle.. eivät ole vuotanut eikä ole halkeemia niin taidan jättää sen tekemättä, vai mitä mieltä ollaan täällä siitä? Miten hankalat on laittaa uudet kumit sitten? Pitääkö ostaa erikoisulosvetäjä nivelille?Lestrange kirjoitti:Kurkkasitko suojakumien alle, jotta minkäs näköset on vaseliinit ja ite vetarit?pasi84 kirjoitti: [ http://www1.garaget.org/gallery/images/113/112672/112672-acd7464ef969b1418f2aa1d856e3dc0b.jpg ]
vetoakselit maalattu
Pasi, onko tuo maalipinta todellakin ruiskutettu ulkona? Maskeeraamiskuvista voisi näin päätellä...? Tai sitten vaan en tajuapasi84 kirjoitti:Hei kaikille! Olen uusi tulokas tänne forumille, asun Ruotsissa mutta ajattelin myös laittaa tänne kuvia ja tekstiä autostani. Ostin viime vuonna kesäkuun 13 päivä Mercedes Benz S210 E240, ennen sitä mulla oli w124 E220 mutta se oli niin ruosteinen että ei kannattanut alkaa sitä laittaan.
No tässä tulee ensin kuvia maalauksesta, oli paljon kivenhakkaamia ja muitakin ruostekuplia joita oli alkanut tuleen.
Kaveri joka maalasi auton![]()
Pölyn poistoa:
[ http://www1.garaget.org/gallery/images/113/112672/112672-6d0640440b3a0786acb37de5e85e2ca1.jpg ]
olin itse yrittänyt ensin maalata tätä puolta autosta,kaveri joutui maalaamaan koo sivun uusiks..
[ http://www1.garaget.org/gallery/images/113/112672/112672-18ab8abda501985845b763ad031dd469.jpg ]
tyypillinen ruostepaikka on niinkuin tässäkin puskurin ja korin välissä..
[ http://www1.garaget.org/gallery/images/113/112672/112672-e37bd679e6a4f3ea3ece405b8d6c6a25.jpg ]
maskeeraamista...
[ http://www1.garaget.org/gallery/images/113/112672/112672-e9f327dcd90298f0a04b6e0ec989044a.jpg ]
valmis![]()
[ http://www1.garaget.org/gallery/images/113/112672/112672-b1e3a9f81b4509ef332b73de7f8ba967.jpg ]
toinen puoli
[ http://www1.garaget.org/gallery/images/113/112672/112672-fad56ccea2a317a51177d960a7bf4fa4.jpg ]
sisusta![]()
[ http://www1.garaget.org/gallery/images/113/112672/112672-16eb3ec79e800d7aa19aa7ce58693545.jpg ]
Kiitoshismajestics kirjoitti:Bra jobbat Pasi!
Kiitoshismajestics kirjoitti:Hienoa craftia! Millä maalia käytät, esim. tuossa perässä?
Ne on samat oli sedan tai farmari.Slant6 kirjoitti:[ http://www1.garaget.org/gallery/images/113/112672/112672-6058560d1a127aa7683e7bfa390a026d.jpg ]
[ http://www1.garaget.org/gallery/images/113/112672/112672-7854aa83cb0cfeecafb7fa8a83258624.jpg ]
[ http://www.merteil.fi/kuva-data/50069.jpg ]
Hmm... Oiskohan lipsahtanut sedanin tukivarsi tuonne eteen ylös.
Joo sen tiesin jo kanssa että ne kiristetään vasta sitten kun auto on renkaitten päällä, bensatankki täynnä myös. Hmm vaseliini, kuulostaa että siinä on riski että ne aukeavat ite sitten? Ne kaikki pultit on vedettävä momenttiin ja silloin mun mielestä tuntuu vähän kummalle laittaa vaseliinia.. Ennemmin laitan loctite lukitusainetta, keskivahvaa sellaista jonka saa auki kuitenkin jos tarviis.epk kirjoitti:kannatta kiristää nuo kaikki tukivarret ajoasennossa. Myös vaseliinit pultteihin niin saa joskus auki kun on tarvetta !.
Vaseliini on siellä ruostumista vastaan eikä aiheuta pulttien aukeamista. Toinen hyvä värkki siihen tarkoitukseen on kuparitahnapasi84 kirjoitti:Hmm vaseliini, kuulostaa että siinä on riski että ne aukeavat ite sitten? Ne kaikki pultit on vedettävä momenttiin ja silloin mun mielestä tuntuu vähän kummalle laittaa vaseliinia.. Ennemmin laitan loctite lukitusainetta, keskivahvaa sellaista jonka saa auki kuitenkin jos tarviis.epk kirjoitti:kannatta kiristää nuo kaikki tukivarret ajoasennossa. Myös vaseliinit pultteihin niin saa joskus auki kun on tarvetta !.
pasi84 kirjoitti:Ne on samat oli sedan tai farmari.Slant6 kirjoitti:[ http://www1.garaget.org/gallery/images/113/112672/112672-6058560d1a127aa7683e7bfa390a026d.jpg ]
[ http://www1.garaget.org/gallery/images/113/112672/112672-7854aa83cb0cfeecafb7fa8a83258624.jpg ]
[ http://www.merteil.fi/kuva-data/50069.jpg ]
Hmm... Oiskohan lipsahtanut sedanin tukivarsi tuonne eteen ylös.