Jorman tallilla taas tapahtuu

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
nokileka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 515
Liittynyt: La 17.04.2004 00:19

Viesti Kirjoittaja nokileka »

eikö yhtään suurempaa cooleria saanut nokalle? taitaa olla jo vastaus tiedossa :D
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Voi Herran Jumala ja jo kuollut Paavi siunatkoon :shock:
Avatar
esko
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 930
Liittynyt: To 13.11.2003 20:43

tehoa

Viesti Kirjoittaja esko »

asiallista rakentamista...
reilun kokoiset putket coolerissa
SamuliS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: To 28.10.2004 18:53

Viesti Kirjoittaja SamuliS »

Ei jätä kylmäks.
Mauri H. kirjoitti:Jormalta tuli uusia kuvia työn alla olevasta neliventtiilicoupesta
Jäi toi korimalli noviisina selviämättä mihinkä tuota konetta on laitettu?
Eli onkohan kyseessä videollakin nähdystä ex. 2.3 16v vai puheiden mukainen kupee?
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Kupee kupee, tietty.
Avatar
stanger
Mersumies
Mersumies
Viestit: 763
Liittynyt: La 20.11.2004 19:07
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja stanger »

:shock: ja paljonkohan tuon pitäs huokasta? 500?

rupee pikku hiljaa nuo coolerit olemaan ns. miesten kuulereita
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
jpk
Mersumies
Mersumies
Viestit: 720
Liittynyt: Ma 21.07.2003 15:39

Viesti Kirjoittaja jpk »

stanger kirjoitti::shock: ja paljonkohan tuon pitäs huokasta? 500?

rupee pikku hiljaa nuo coolerit olemaan ns. miesten kuulereita
Villi veikkaus että 600 heppaa tavoitteena,viissataahan alkaa olla haarukassa vanhemmalla koneella... 8)

Luulis cupeen liikahtavan,liekö Suomen tehokkain kunhan liikenteessä?

Millaisia pensaturboja kupeena,ainakin vaatimattomia kun ovat hiljaa...?
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

Vielä yks ulkona otettu kuva tulee kohta.
Billett
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

jorma kirjoitti:Vielä yks ulkona otettu kuva tulee kohta.
Eli tässä:

Kuva
Kuva
Kuva

Aika namu.
Avatar
stanger
Mersumies
Mersumies
Viestit: 763
Liittynyt: La 20.11.2004 19:07
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja stanger »

on se valtava tuo cooleri :shock: :shock:


tuliko harmaita hiuksia "mahduttamisen takia"???
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
SamuliS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: To 28.10.2004 18:53

Viesti Kirjoittaja SamuliS »

Upee, Kupee, Kapee ja V***n nopee
Idän ihme, lännen kauhu ja perästä nousee sankka sauhu... :lol:
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

Hyvältä näyttää :) hmm... :roll:
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

Toi on Exodus :shock:
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
retku
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 08.04.2004 18:04
Paikkakunta: anjalankoski

Viesti Kirjoittaja retku »

heh. tuli tuossa kuvaa katellessa mieleen että ei jormalle olis jääny 8400 valmetin ehjiä sivupeltejä?

komia mersu!
190 2.5TD
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Re: tehoa

Viesti Kirjoittaja jorma »

esko kirjoitti:asiallista rakentamista...
reilun kokoiset putket coolerissa
No esko uskko ny, kyllä mää tartten sitä pumppua ihan oikeesti.
Billett
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

retku kirjoitti:heh. tuli tuossa kuvaa katellessa mieleen että ei jormalle olis jääny 8400 valmetin ehjiä sivupeltejä?

komia mersu!
jotain linttoja vain löytyy
Billett
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

ollu ajossa viikonverran tämä 24v, taitaa jäädä käyttöautoks on niin hyvän olonen. Pitää laittaa uusia kuvia myöhemmin.
Billett
beemer
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: To 06.11.2003 16:04
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja beemer »

ollu ajossa viikonverran tämä 24v, taitaa jäädä käyttöautoks on niin hyvän olonen. Pitää laittaa uusia kuvia myöhemmin.
Kivasti näytti liikkuvan ku pyörähdit(te) Kannuksessa. Minkäs verran oli voimaa pelissä ? Tuskin vielä kuitenkaan "täysillä" tehoilla ?

Ps. Mihinkäs se voimasavu on jäänyt ? Ei näkynyt merkkejä siitä ollenkaan.. hetkeksi jo luulin, että bensaturbo siitä huoltoaseman ohi suhahti...
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

Pintakaasulla ei pahemmin savuta.
Billett
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Jokos on aika penkkiin varattuna? Saatais vihdoin se 500 rikki...
teejay
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Su 07.11.2004 20:10

Viesti Kirjoittaja teejay »

Huhhuh, tommonen kupee on joskus saatava, on kyllä täydellinen yhdistelmä c124 kupee ja diisseli kone. Onkos tuolla tarkotus mennä kokeilee kulukuja oikee kelloa vastaan ?
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

Petri K kirjoitti:Jokos on aika penkkiin varattuna? Saatais vihdoin se 500 rikki...
ei ole vielä varattu. täytyy ens käydä katsastamassa.
Billett
vexu524tdic
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: La 02.04.2005 13:31
Paikkakunta: Kinnula

Moro

Viesti Kirjoittaja vexu524tdic »

Ootkos Jorma kotosalla tulevalla viikolla?
Olis käyntiä teijän kylällä (etuspoileri), vois käyvä näytillä kun saan oman rojektin kasaan...
Mahtui muuten juuri ja juuri Holsetti bemarin konehuoneeseen, piti hukkaportti puottaa alemmas... Kohta pääsee testaamaan!
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

Kyllä täsä kotosalla olaan ei muutako tuu näyttähän ensimmäistä BMW superturboa.
Billett
VMG
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: To 13.01.2005 00:10
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja VMG »

jorma kirjoitti:ollu ajossa viikonverran tämä 24v, taitaa jäädä käyttöautoks on niin hyvän olonen. Pitää laittaa uusia kuvia myöhemmin.
Onko coupe parempi ajettava kuin limousine?Onko alustoissa jotain eroja?Getrakkiko siellä nyt on kiinni ja miten se kytkin pelaa?Hieno voimalaitos 8)
Autosporting
Avatar
m4rcuz
Mersumies
Mersumies
Viestit: 514
Liittynyt: To 23.10.2003 22:58
Paikkakunta: Jyväskylän kulmilla

Viesti Kirjoittaja m4rcuz »

VMG kirjoitti:Onko coupe parempi ajettava kuin limousine?
Siinähän on lyhyempi akseliväli. W/S124 2800 mm ja C/A124 2715 mm. Periaatteessa liukkaalla pidempi akseliväli on rauhallisempi. Mun käsittääkseni noissa ei muuta eroa alustoissa ole? Coupéssa oli myös tarjolla Sportline-varustelu, mutta ei vakiona, eli kuten sedanissakin.
Avatar
Dodii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 288
Liittynyt: Ma 21.02.2005 09:50
Paikkakunta: Anjanlankoski

Viesti Kirjoittaja Dodii »

Heh, ei piru tota teijän rakentelua :D

Tässä hiljakseen olen seuraillu sivusta ja kuolannu näitä superturboja... Tota "Maurin" topiccia olen tässä kohta kait yli viikon lukenu, en oo vielä ehtiny kokonaan lukemaan :lol:
Ja en taida olla vielä puolessakaan välissä...

Kiva nähä mitä tosta 4 venttiilisestä irtoaa... Kunnon videoo sitten jos on mahdollista! (Oliko Dieselboost_demo, missä pamahti ahtopaineletku... Se oli aika asiallista kun oli ulkoonta kuvattu...)

Ne Mersukiihdytys# videot on kanssa aika hulluja, vielä kun saisi kuvaajan takapenkille, et näkis myös ulos... :?:
MB Sprinter W902 208D '96 85tkm "Simons mörkö"
Mazda 323 1,5 '89 103tkm
Avatar
Pikku Poika
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 52
Liittynyt: Ti 26.04.2005 19:28
Paikkakunta: Kälviä

joko

Viesti Kirjoittaja Pikku Poika »

joko jorma veistäny uuden kytkimen vai menikö ostoseks. kai sitä saa kupeen kyytiä :twisted:
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Re: joko

Viesti Kirjoittaja jorma »

Pikku Poika kirjoitti:joko jorma veistäny uuden kytkimen vai menikö ostoseks. kai sitä saa kupeen kyytiä :twisted:
huomenta!

oikeat työt painaa päälle,mutta eiköhän sitä jotain keksitä :wink:

kyllä kyyti onnistuu :!:
Billett
Kyrsa
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Ti 23.11.2004 19:59
Paikkakunta: Omicron Persei 9
Viesti:

Re: joko

Viesti Kirjoittaja Kyrsa »

mitäs noilla rakennetuilla superturboilla on hintaa?
Vastaa Viestiin