Toivossa oli hyvä elää.AP-race/lake kirjoitti:taisi ecu ja muut boxit oppia "talon tavoille".

Toivossa oli hyvä elää.AP-race/lake kirjoitti:taisi ecu ja muut boxit oppia "talon tavoille".
Pyörät ovat kyllä pyörineet mutta eivät tyhjää kertaakaan. Ei sitä viitsi kallista polttoainetta savuna ilmaan laittaa. Harmittaa vähän kun ei ole keskinopeuksia tullut otettua talteen. Niin, nuo luvut ovat tankkauskuiteista laskettuja, ei auton arpomia.Kakemake kirjoitti:Jaa että kylillä on tullu käytyä kumia polttamassa tolla viimosella tankilla!![]()
![]()
Onkos Pansulla pirssi ajossa? Kävitkö ohjelmaa jossain teettämässä?Pansu kirjoitti:Joo vakiona sai vielä 9.x alkuisia lukemia, mutta ei ole viime aikoina paljon näkynyt
On se ajossa ollut. Tänään tälläistä:amgenter kirjoitti:Onkos Pansulla pirssi ajossa? Kävitkö ohjelmaa jossain teettämässä?
Ootko mistä ohjelmaa kyselly ja mikä on ollut vastaus? Ainakin nettisivujen mukaan Harisella pitäisi onnistua. Soittelin sinne itekin alkukesästä ja sanoivat, notta onnistuu. Jos et julkisesti viitsi laittaa niin heitä yksityisviestiä.Pansu kirjoitti:Ei oo ohjelmaa ei, kun ei tunnu tekijöitä löytyvän
Onko millainen AFR-mittari käytössä ja mitähän mahtaa yläkierroksilla näyttää?Pansu kirjoitti:Vetää niin laihalle et pakko tuolle jotain tehdä.
Tekeillä on yksi ohjelma ei vaan tehdä mitenkään urakalla,Pansu kirjoitti: Ei oo ohjelmaa ei, kun ei tunnu tekijöitä löytyvän
Harinen taas ilmoitti minulle ettei ole moista autoa säätänyt ja thats it, että ota nyt tuostakin jotain selkoa.amgenter kirjoitti:Ootko mistä ohjelmaa kyselly ja mikä on ollut vastaus? Ainakin nettisivujen mukaan Harisella pitäisi onnistua. Soittelin sinne itekin alkukesästä ja sanoivat, notta onnistuu. Jos et julkisesti viitsi laittaa niin heitä yksityisviestiä.Pansu kirjoitti:Ei oo ohjelmaa ei, kun ei tunnu tekijöitä löytyvän
Onko millainen AFR-mittari käytössä ja mitähän mahtaa yläkierroksilla näyttää?Pansu kirjoitti:Vetää niin laihalle et pakko tuolle jotain tehdä.
No höh. Sivuilla oli ainakin 55:sta kovasti mainintaa, joten ei tuon nyt luulisi olevan niin vaikea homma. Optimoiautosi.fi tarjoaa jotain ohjelmaa mutta taitaa olla geneerinen. Ehkä tekevät myös custom-ohjelmia? Entäpä road trip kleemannin pajalle Tanskaan?Pansu kirjoitti:Harinen taas ilmoitti minulle ettei ole moista autoa säätänyt ja thats it, että ota nyt tuostakin jotain selkoa
Voisiko ilman lämpötila vaikuttaa noin paljon? Jenkki-pojilla on yleensä paljon lämpöisemmät kelit, joten Texasin helteessä tai jossain korkealla raja voi jäädä saavuttamatta. Crossfire-forumilla joku ajeli 192-millisellä kampipyörällä eikä ongelmia tullut tuon overboostin kanssa tullut. Tosin kaveri asui muistaakseni jossain todella korkealla, jossa ilma on ohuempaa.Pansu kirjoitti:Käsittääkseni tuo vakio map-anturi olisi 2,65bar(joku korjatkoon), joten sen pitäisi juuri ja juuri riittää.
onko "esi" katit poistettu ja uudet "keski"katit laitettu??? mahd.race versiot?.amgenter kirjoitti:Katsastuksessa taas käyty. Läpi meni vaikka toiset katit on revitty pois. Silloin kun oli toiset katit vielä paikoillaan tuli seuraavat arvot:
Pakosarjojen jälkeen olevat ensimmäiset katit on paikoillaan (anturit ennen ja jälkeen). Toiset katit, jotka ilman antureita on leikattu pois. Samoin auton keskellä oleva toinen äänenvaimennin (resonaattori). Loppupään äänenvaimennin neitseellinen. Elikkä tehtaan "ylimääräisiä osia" vain otettu pois välistä.AP-race/lake kirjoitti:onko "esi" katit poistettu ja uudet "keski"katit laitettu??? mahd.race versiot?.amgenter kirjoitti:Katsastuksessa taas käyty. Läpi meni vaikka toiset katit on revitty pois. Silloin kun oli toiset katit vielä paikoillaan tuli seuraavat arvot:
OK!!!amgenter kirjoitti:Pakosarjojen jälkeen olevat ensimmäiset katit on paikoillaan (anturit ennen ja jälkeen). Toiset katit, jotka ilman antureita on leikattu pois. Samoin auton keskellä oleva toinen äänenvaimennin (resonaattori). Loppupään äänenvaimennin neitseellinen. Elikkä tehtaan "ylimääräisiä osia" vain otettu pois välistä.AP-race/lake kirjoitti:onko "esi" katit poistettu ja uudet "keski"katit laitettu??? mahd.race versiot?.amgenter kirjoitti:Katsastuksessa taas käyty. Läpi meni vaikka toiset katit on revitty pois. Silloin kun oli toiset katit vielä paikoillaan tuli seuraavat arvot:
Sama ohjelma täälläkin. Vakioon on todella suuri ero. Samaa mieltä tulpista. Tänä kesänä laitettu uudet iridiumit paikoilleen vakiolämpöarvolla ja ongelmia tasan 0 kpl. Sen verran kylmä keli on vaikuttanut, että meinaa kompuran pyörä vähän luiskahdella. Ensi talven aikana pitää varmaan jokin wrap-kitti siihen tehdä, jotta on enempi pitopintaa.Pansu kirjoitti:Nyt on sitten eurochargedin ohjelma ecussa, muuttui kyllä luonne melkoisesti. Näköjään vakio ohjelma toiminut melkoisena jarruna. Suosittelen
Tulppia jos vaihtelee, niin suosittelen pitämään vakio lämpöarvon. Itsellä ei ollut kuin ongelmia pykälää kylmemmillä, ei taida toimia täällä pohjoisen kylmissä
Tuskin varmaan ihan sama ohjelma, mutta anywayamgenter kirjoitti:Sama ohjelma täälläkin. Vakioon on todella suuri ero. Samaa mieltä tulpista. Tänä kesänä laitettu uudet iridiumit paikoilleen vakiolämpöarvolla ja ongelmia tasan 0 kpl. Sen verran kylmä keli on vaikuttanut, että meinaa kompuran pyörä vähän luiskahdella. Ensi talven aikana pitää varmaan jokin wrap-kitti siihen tehdä, jotta on enempi pitopintaa.Pansu kirjoitti:Nyt on sitten eurochargedin ohjelma ecussa, muuttui kyllä luonne melkoisesti. Näköjään vakio ohjelma toiminut melkoisena jarruna. Suosittelen
Tulppia jos vaihtelee, niin suosittelen pitämään vakio lämpöarvon. Itsellä ei ollut kuin ongelmia pykälää kylmemmillä, ei taida toimia täällä pohjoisen kylmissä
Kätevää touhua tuo etävirittäminen. Oletkos AFRiä katsellut ohjelman vaihdon jälkeen?
Juu, eihän tuohon tarvii kuin ohjelman ja kaapelin. Sitten vain lykkää ohjelman sisään. Juttelin jonkin aikaa niiden kanssa ennen ohjelman tilaamista ja aikamoinen arsenaali erilaisia ohjelmia heiltä löytyy. Vaikka eihän tuo mikään ihme ole kun ovat suuren osan jenkki-poikien autoista tehneet. Ohjelma ei kyllä ollut mielestäni kallis, taisin siitä 399 dollaria maksaa (kaapeli sisältyi hintaan).Pansu kirjoitti: Tuskin varmaan ihan sama ohjelma, mutta anywayOtin kun sain tarjoushintaan. Mullehan toi tuli ihan mailiin ja itse roplattiin ohjelma sisään.
Jos hihna luistaa, niin tekee samanlaisen systeemin kun mulla on. Lisää vain yhden rullan, sorvaa vähän toista ja vetää hihnan eri kautta.
AFR lukemia oli tänään tarkoitus kartoittaa, mutta taitaa kelit estää, ellen vie sitten penkkiin autoa. Eilen käytännössä vasta kolmosella sai jotain pitoa
Ilmeisesti noita ilmanputsarille meneviä tarkoitat, ne on 3"Lape kirjoitti:Pansu, kuinka vankkaa putkea nuo imukärsät on?
Aika pienellä pääset. paljon on voimaa pirssissä??amgenter kirjoitti:Hiukan kulutuslukemia kun nyt on tilastoa kertynyt tarpeeksi:
[ http://kotinet.com/mortem/kulutuslukemia01.PNG ]
Eipähän tuo tahdo oikein pyhällä hengellä mennä.
Tjaa... se onkin hyvä kysymys. Jos vakiona on se 350 niin kaippa siinä jotain 370 - 400 luokkaa voisi olla (pitää olla varovainen arviossa, että ei tule pettymystäAMGE55 kirjoitti:Aika pienellä pääset. paljon on voimaa pirssissä??
Eiköhän ilmanotto ja pakosarjat vielä jotain lisää tuo, joten kyllä sen yli 400 pitäisi kivuta melko helposti. Vielä kysymättä, että muutettiinko sulle kierrosrajoitinta ylemmäksi? Mulla jätettiin omasta pyynnöstä vakioksi.Pansu kirjoitti:407hv ne taitaa tuolla perus softalla luvata 185mm kampuran kanssa, mutta tuo minun softa ei varmaan ihan sama ole. Tiedä sitten mitä noi muut muutokset vähentää
Tuttu tilanne. Alku viikosta kävin vielä ajelemassa (ennen lumien tuloa) ja kylmä tie. Ei oikein tahtonut tarrata.Pansu kirjoitti:Maantiellä en taas ole päässyt edes rajoittimelle asti kun pito karkaa ennen sitä, enkä viitsi kumeja sulattaa paskaksi nauvuttamalla max kierroksille
Onko tähän lähdettä, IHI:ltä tai AMG:ltä? Nettijutut on aina nettijuttuja.Pansu kirjoitti:Jostain olin lukevinaan että 16000rpm olisi ahtimelle joku max kierrokset