Orig. osien hinta sitä myöten eli eipä houkuttele ostella vaikka
noita edullisia nettiauton hulppeita V8 luxus mesejä.

Sergey kirjoitti:Nyt on jo sen verran tehty että kehtaa taas kirjotella.
Vaihdettiin sitten tuulilasi tähän tuolla lasiliikkeessä ja olin ite auttamassa purkuhommissa niin saivat yhden tunnin laskutettua vähemmänSamalla kun siinä lounastelivat niin purkasin tuulilasipyyhkijän kokonaan atomeiksi ja totesin että se on uusi! tai ainakin erittäin hyvässä kunnossa.
se tihkukytkimen vika ei kuitenkaan sillä toennut, vaan pahenijoten alkoi vähän ottaa päähän koko juttu ja lukasin sitten tuolta hakua käyttäen tuosta viiksestä ja purkasin viiksen, putsasin sen ja yllättäen vika palasi samaan, eli siedettäväksi.
Noh ajattelin että perkele nyt ku kerra vauhdissa ollaan niin otin sen monitoimireleen palasiksi ja kolvasin uudelleen sen laudan ja vika lähti pois
Mutta takaisku tuli, ja vika ilmeni toisinaan mutta hyyyvin paljon harvemmin, tällä olisi jo voinut elää, mutta samalla tavalla kuitenkin, vikaa siis oli vielä.
Rupesin täs sitte vuntsimaan että mikä helvetti siel vielä voi ahdistaaja otin sitten hätävilkun katkasijan auki ja sehä oli kirjaimellisesti täynnä paskaa! huuhtasin sen sinolissa ja rapasin pinnat puhtaaksi ja HEP!!! Tihkuasento toiminu jo 3 päivää/200km moitteetta!
Se o kuitenki niin että koko vika oli tossa hätävilkun katkasijassa eikä missään muualla
juu juu mutta jos ne lesjöt on jäykemmät... progressiivisilla h&r voi tippua enempi, eli vois vielä varmuudeksi katsoa makaako, sittenhän voi olla että iskaritkin pohjaa jo. Tosin eipä se noilla vielä pitäis kovinkaa paljoa tippuaSergey kirjoitti:ei makaa ku ne o leikattu sillo syksyllä niitä matalia lesjöforsseja varten. ja -45mm HR on korkeempi ku -40mm Lesjöeli HR:llä kaaresta pyörän napaan on 7mm korkeempi!