Sergey kirjoitti:Tein siis tosi fiksusti kun en sellaisia ostanut blocketista kun mutaman kerran siistejä ollu kaupan n 3-4000kr hintaan
![]()
![]()

Sergey kirjoitti:Tein siis tosi fiksusti kun en sellaisia ostanut blocketista kun mutaman kerran siistejä ollu kaupan n 3-4000kr hintaan
![]()
![]()
Oulussa joo. en kyllä muista tarkkaa ajankohtaa, mutta tais ne olla tuolloin alkukeväästä.giisseli kirjoitti:Eihän kyseessä ollut vain oulussa alkuvuodesta myynnissä olleista lortoista
Kiven alla nuo näyttää tällä hetkellä olevan
Que?teem085 kirjoitti:Sulla varmaan kannattais vaihtaa nuo takavalot semmosiin missä vilkut on kirkkaat,ja myydä mulle noi valot;)
Kiitti, ehkä tossa on vähän jo liikaakin tota tissainiaAnselmiPanda kirjoitti:hyvältä näyttää ainakin!
Sen minä haluan nähä jos tuohon väliin käppyrän laitat palvattavaksiSergey kirjoitti:jos siihen 50 luvun caddy menee ni kai se riittää mersullekki
Nii'in saa nähdä. Tukijalat ovat siis eteenpäin 50cm ja tuo toinen palkki on metrin levyinen. RHS on 4mm paksua. Nuo muovitulpat saa tarvittaessa pois, ja noita jalkoja voi jatkaa, jos tarvetta ilmenee. tietenkin pitää ottaa huomioon, että caddyn kori katkeaa tulipellin etupuolelta, ja kaikki irto-osat irroitetaan ennen grillaamista mukaan lukien tietenkin runko.Manu300cea24 kirjoitti: Sen minä haluan nähä jos tuohon väliin käppyrän laitat palvattavaksi
Mites paksua RHS:ssee toi on?
Tietty kuva ei anna sopivaa mittasuhdetta kappaleista.
Mut silti tukijalat näyttää liika kaposilta
Varmasti kappaleen vahvuus kyllä riittää, mutta luulisin että lisäjalat sivuun ei ole pahitteeksi.EVO X kirjoitti:Nii'in saa nähdä. Tukijalat ovat siis eteenpäin 50cm ja tuo toinen palkki on metrin levyinen. RHS on 4mm paksua. Nuo muovitulpat saa tarvittaessa pois, ja noita jalkoja voi jatkaa, jos tarvetta ilmenee. tietenkin pitää ottaa huomioon, että caddyn kori katkeaa tulipellin etupuolelta, ja kaikki irto-osat irroitetaan ennen grillaamista mukaan lukien tietenkin runko.Manu300cea24 kirjoitti: Sen minä haluan nähä jos tuohon väliin käppyrän laitat palvattavaksi
Mites paksua RHS:ssee toi on?
Tietty kuva ei anna sopivaa mittasuhdetta kappaleista.
Mut silti tukijalat näyttää liika kaposilta
Sinänsä en kyllä ihmettele vaikka tuo katkeais koko hässäkkä, mutta tietääpähän ens kerralla mitä muuttaa
No niin tänään kävin vanteet noutamassa. Olikin yllätys että takavanteet olikin niin miehekkäät kuin 10"x16EVO X kirjoitti:Sain vihdoinkin kalastettua nuo 16t. BBS RS:t, pallot pitäis olla 8 ja 9 leveet, mutta en ole varma vielä...
Varmaan riippuu vähän vanteesta, mutta ainakaan tähän mennessä ei ole ollut ongelmaa. Nämä on ensimmäiset mitkä olen puhaltanut. Sen verran oli maali lohkeillut ja hapettunut ettei niitä olisi saanut peitettyä..epk kirjoitti:kestääkö noi keskiöt kuinka paksua maali kerrosta että saa vielä ulkokehät paikalle ??