W213 E-sarja topikki
Re: W213 E-sarja topikki
Moi. Näin uutena ryhmäläisenä tiedustelen onko ollut yläkerta ongelmia vielä 213 facelift malleissa? Itsellä 2022 sedan vanha taksi OM654 E200 1.6 koneella ajettu 365000 km joista itse 20000 km Toinen kysymys onko mennyt takuuseen/kampanjaan takaikkunassa oleva tiiviste joka estää veden valumisen takaluukkuun? Itsellä irti oikealta puolelta noin 15 cm matkalta kun liimaus pettänyt
Re: W213 E-sarja topikki
Ei tietoa mutta takseissa tuo tyyppivika on hoidettu tehtaan piikkiin. 0w20 öljyllä saa vian aiemmin esiin kuin 5w30 tai 5w40 jota löytyy Original öljyn valmistaja Fuchsilta 229.52 luokituksella. Itse olen jo kauan käyttänyt Fuchs TITAN GT1 FLEX 3 SAE 5W-40.
Tiivistevika harvinaisempi
Tiivistevika harvinaisempi
W213 220d +W242 electric drive
Re: W213 E-sarja topikki
markoala kirjoitti: ↑Ma 22.12.2025 22:47 Ei tietoa mutta takseissa tuo tyyppivika on hoidettu tehtaan piikkiin. 0w20 öljyllä saa vian aiemmin esiin kuin 5w30 tai 5w40 jota löytyy Original öljyn valmistaja Fuchsilta 229.52 luokituksella. Itse olen jo kauan käyttänyt Fuchs TITAN GT1 FLEX 3 SAE 5W-40.
Tiivistevika harvinaisempi
Tässä oli käytetty 0w-30 alusta asti joten sellaiset itsekkin vaihdatin..
Re: W213 E-sarja topikki
Onko olemassa jotain kätevää pikkutesteriä W213 faceliftiin icarsoft kulki edellisessä aina mukana ja sillä sai kätevästi poistettua vikakoodit ja tilst jos niitä ilmaantui matkan varrella. Tässä faceliftissä melkolailla suojattu tuo pääsy järjestelmiin eikä icarsoft tunnista koko autoa vaikka 2015 ja 2018 malleissa toiminut hyvin



