KORJATTU! Ei kai vaan turbo? (No ei ollu)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 181
- Liittynyt: Su 12.06.2011 15:41
- Paikkakunta: Oulu
Re: KORJATTU! Ei kai vaan turbo? (No ei ollu)
vm.2003 E270cdi:ssä on peltitiiviste turbon ja pakosarjan välissä.
E270Cdi (S211) vm.2003
"Tuikutettu"
Audi A6 2,0tdi vm.2008
"Tuikutettu"
Audi A6 2,0tdi vm.2008
Re: KORJATTU! Ei kai vaan turbo? (No ei ollu)
Ole hyvilläss kun oli halpa remppa.
Tuliko muuten tiiviiksi vai oliko syönyt jo kanavan sarjaan ?
Tuliko muuten tiiviiksi vai oliko syönyt jo kanavan sarjaan ?
Re: KORJATTU! Ei kai vaan turbo? (No ei ollu)
Kyllä ainakin toistaiseksi on pitänyt pelkällä kiristyksellä. En ole kyllä ajanut paljoa kiristämisen jälkeen. Toivotaan että pitää. Tietääpähän ainakin et jos alkaa samalla lailla vinkumaan niin ei muuta ku tiiviste vaihtoon.
Nyk: Japanilainen vispilä
ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
Re: KORJATTU! Ei kai vaan turbo? (No ei ollu)
Onkos näissä cdi-koneisissa nyt tiiviste turbon ja pakosarjan välissä? Joissain malleissa on ja joissain ei ole? 

-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 181
- Liittynyt: Su 12.06.2011 15:41
- Paikkakunta: Oulu
Re: KORJATTU! Ei kai vaan turbo? (No ei ollu)
Itellä vm.2003 s211 270e siinä ainakin on kolmionmallinen peltitiiviste turbon ja pakosarjan välissä.Jolle kirjoitti:Onkos näissä cdi-koneisissa nyt tiiviste turbon ja pakosarjan välissä? Joissain malleissa on ja joissain ei ole?
E270Cdi (S211) vm.2003
"Tuikutettu"
Audi A6 2,0tdi vm.2008
"Tuikutettu"
Audi A6 2,0tdi vm.2008
Re: KORJATTU! Ei kai vaan turbo? (No ei ollu)
Ihmettelen samaa suuresti, kun W203 C-sarjassa on tiiviste ja tossa W210 E-sarjassa ei oo tiivistettä ja taas W211 E-sarjassa on tiiviste... Eikös niissä kuitenkin periaatteessa ole suurinpiirtein sama motti? Ihme touhua...jomppeW211 kirjoitti:Itellä vm.2003 s211 270e siinä ainakin on kolmionmallinen peltitiiviste turbon ja pakosarjan välissä.Jolle kirjoitti:Onkos näissä cdi-koneisissa nyt tiiviste turbon ja pakosarjan välissä? Joissain malleissa on ja joissain ei ole?

Nyk: Japanilainen vispilä
ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
Re: KORJATTU! Ei kai vaan turbo? (No ei ollu)
Itseä alkoin kanssa epäilyttää kun omassa w202 en huomannut mitään tiivistettä turbon ja pakosarjan välillä enkä sellaista löytänyt 316 sprinteristäkään. Sama laippahan kaikissa pakosarjoissa on kaikissa cdi-koneissa eli sama tiiviste ilmeisesti sopii kaikkiin?
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Re: KORJATTU! Ei kai vaan turbo? (No ei ollu)
Sitä itsekkin kattelin et kai se sama on mutta en sit laittanu tiivistettä vaikka oli toi turbo irti. Päätin vaan hioa pinnat tasaiseksi ja ilman tiivistettä takasi niinku ennenki.Jolle kirjoitti:Itseä alkoin kanssa epäilyttää kun omassa w202 en huomannut mitään tiivistettä turbon ja pakosarjan välillä enkä sellaista löytänyt 316 sprinteristäkään. Sama laippahan kaikissa pakosarjoissa on kaikissa cdi-koneissa eli sama tiiviste ilmeisesti sopii kaikkiin?
Nyk: Japanilainen vispilä
ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
- Metallisti
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 2
- Liittynyt: Su 04.09.2011 14:58
- Paikkakunta: Lahti
Re: KORJATTU! Ei kai vaan turbo? (No ei ollu)
Vanha aihe, mutta mulle ajankohtainen. Luulin, että hihna vinkui jostain laturin seudulta ja vaihdoinkin ensin sen laturin vapaakytkimellisen hihnapyörän. Apulaitteita tutkailin ja vaihdoin varmuudeksi vesipumpunkin kun sen laakeri vähäisesti käsin pyörittämällä äänsi. Kun tämäkään ei auttanut niin vasta sitten keksin käynnistää koneen täysin ilman moniurahihnaa ja kun vinkumista edelleen kuului niin meinasi jo suru tulla puseroon kun luulin ahtimen olevan se viimeinen vaihtoehto. Onneksi löytyi tämä topicki ja sieltähän ne löystyneet pakosarjan pultit syyllisiksi löytyivätkin.
Nyt on taas auto hiljainen ja omistaja tyytyväinen. Auto tosin W203 C 220 CDI, mutta keissi täysin sama.
Nyt on taas auto hiljainen ja omistaja tyytyväinen. Auto tosin W203 C 220 CDI, mutta keissi täysin sama.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
MB C 320 CDI Sport Edition manuaali -06
Nissan Skyline R32 GT-R -92
Nissan Skyline R32 GT-R -92