Ruotsin poliisin uusi perusauto ja muuta jepari mutua
Re: Ruotsin poliisin uusi perusauto
subjektiivisena kokemuksena voisin sanoa että ainakaan ruotsissa maijoja ei juuri näy. Ja nekin jotka näkyy, on Chevrolet Van tyyppisiä etanolikäyttöisiä keräilybusseja. Täällä affenanmaalla on pari, kolme VW maijaa, yksi Mazda CX-9 SUV, parit sivarit ja yksi MP. Yhtään varsinaista henkilöautoa ei o.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Sergey kirjoitti: Poliisi vain odottaa ja hieroo strategioita.
Kenen helvetin kanssa niitä strategioita hierotaan? Ne muutamat muut partiot, jotka on töissä samaan aikaan, ovat kuitenkin jossain 50km päässä juopon kannossa tai kirjoittamassa näpistelijälle sakkoa tai kertomassa sille kerrostalossa majaansa pitävälle juopporemmille, että jätkät hei, Tässä talossa asuu ihan oikeitakin ihmisiä, joilla on aamulla ihan
oikeasti TÖIHIN meno. Ne haluais nukkua. Joten se takaa-ajoon joutuva partio joutuu melko usein hoitamaan sen homman alusta loppuun yksin.
Vielä kun niillä panssarivaunun painoisilla, ruohonleikkurin moottorilla olevilla, etuvetoisilla jäätelökioskeilla yritetään kääntyä talvikelissä (tai kesällä) karkulaisen perään, niin morjens. Ei siinä kummosta kuplavolkkaria tarvita, että perusmaijan jätättää.
Olen kahteen takaa-ajo tilanteeseen joutunut elämäni aikana sotkeutumaan, tai no kolmeen jos oma karkuretki otetaan
laskuihin.
Bongasin joitain vuosia sitten espoossa jorvin sairaalan kohdilla rattijuopon (manne muuten) ja ilmoitin poliisille. Manne ilmeisesti äkkäsi asian ja lähti yllättäen ajamaan "karkuun" kun tajusi että seurailin perässä...seurailin koska poliisille oli yhteys ja pyysivät sijaintia sekä suuntia minne oli menossa. Ajelin perässä ja muutaman minuutin ja kilometrin jälkeen ilmoittivat että nyt voin jättää väliä "takaa-ajettuun"....kuin salamana taivaalta oli kaikki pakoreitit mannelta suljettu viiden kuuden poliisiauton voimin ja ohjasivat mannen umpikujaan. Pellollehan manne päätyi komeasti primera akseleita myöden liujuun.
Että kyllä ainakin espoon poliisi jotain muuta hieroi kuin muniaan.....?
Ja maijoja oli neljä, loput siviiliautoja...kerkesipä paikalle yksi MP poliisikin loppukahinoihin.
Okei, sattuihan tuo yöllä......muistaakseni keskiviikko tai torstai.
..................
..................
...................
..................
Vähän pisteitä oikeinkirjoitus poliisille.
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: Ruotsin poliisin uusi perusauto ja muuta jepari mutua
niin, täydellisissä tilanteissa asiat menee putkeen. Mutta se o faktaa että suomen poliisi on normaalisti venytetty hyvin ohueksi joka ei pysty ratkeamaan jokapaikkaan, ei edes sinne missä olisi oikea tarve.
Oletko....ajatellut...että ihan kaikkialla Suomessa tuo ei ole mahdollista..... .... ... Vaimoni on kotoisin itäsuomesta ja siellä tyypillisesti lähin poliisipartio (yksi kappale) voi hyvin olla 50km hälytyspaikalta..... Itse....ainakin....pitäisin, jos poliisi tulisi sieltä tosissaan ...350CDI 4maticilla.... eikä jollain VAGin romulla.............. Tuntuuko paremmalta, kun näkee riittävästi pisteitä?LopenUupunut kirjoitti:Ajelin perässä ja muutaman minuutin ja kilometrin jälkeen ilmoittivat että nyt voin jättää väliä "takaa-ajettuun"....kuin salamana taivaalta oli kaikki pakoreitit mannelta suljettu viiden kuuden poliisiauton voimin ja ohjasivat mannen umpikujaan. Pellollehan manne päätyi komeasti primera akseleita myöden liujuun.

S212 350CDI 2011, Volvo XC60 D4 AWD 2015
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Tälleen....vähän....tyhmänä....ajattelen.....että....mesu350....ei....pelasta.....tuossakaan.....tilanteessa.....mitään.....D-MB kirjoitti:Oletko....ajatellut...että ihan kaikkialla Suomessa tuo ei ole mahdollista..... .... ... Vaimoni on kotoisin itäsuomesta ja siellä tyypillisesti lähin poliisipartio (yksi kappale) voi hyvin olla 50km hälytyspaikalta..... Itse....ainakin....pitäisin, jos poliisi tulisi sieltä tosissaan ...350CDI 4maticilla.... eikä jollain VAGin romulla.............. Tuntuuko paremmalta, kun näkee riittävästi pisteitä?LopenUupunut kirjoitti:Ajelin perässä ja muutaman minuutin ja kilometrin jälkeen ilmoittivat että nyt voin jättää väliä "takaa-ajettuun"....kuin salamana taivaalta oli kaikki pakoreitit mannelta suljettu viiden kuuden poliisiauton voimin ja ohjasivat mannen umpikujaan. Pellollehan manne päätyi komeasti primera akseleita myöden liujuun.
Mutta....poliisi/ajoneuvo....määrän....lisääminen....voisi....jotain....auttaa.....?
Mutta....minä....olen....vain....tyhmä....joten....teho....korvaa....määrän....tässäkin.
..........
..........
..........
..........
Pisteitä oikeinkirjoitus poliisille
Ja pari kirjovirhettä kaupanpäälle.
.
Onko joku valittanu sun pisteistä?
on 
Kyllähä se o nii että tollasella kunnollisella autolla pitkillä matkoilla hälytysajo sujuu nopeammin ja turvallisemmin kuin peruskalustolla. Hätä kun on, niin se 20min nopeampi saapumisaika voi pelastaa henkiä.

Kyllähä se o nii että tollasella kunnollisella autolla pitkillä matkoilla hälytysajo sujuu nopeammin ja turvallisemmin kuin peruskalustolla. Hätä kun on, niin se 20min nopeampi saapumisaika voi pelastaa henkiä.
Eikös saapillakin ollu nelivetoja? Miten paljo sitä lunta tulee länsiruotsis?
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Niin, voimme miettiä vaikka utojan saaren tapahtumia. Aika karkea esimerkki, myönnän.Sergey kirjoitti:on
Mutta mersu (800cdi hybrid 8matic) ei valu montaa sekuntia nopeammin paikalle kuin perus vagina....poliisilla on kuitenkin aina rajansa vaikka ollaan hälytehtävässä. Toiminta perustuu aina ja aina riskien minimoimiseen.
50km matkalla 20min "etumatka" on mahdollinen vain läpyläpykoneella.....
E:
,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,
Pilkkuja ja pari kirovirhettä oikeinkiropoliisille.
.
.
50km matka on lyhyt. suomessa on piirejä joissa matka voi olla toista sataa kilometriä, ellei kolmatta. täällä ahvenanmaallakin kaikkein pahimillaan voi olla 100km matkaa tässä pääsaarella. Siihen päälle vielä lauttamatkat saaristoon.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Sergey kirjoitti:50km matka on lyhyt. suomessa on piirejä joissa matka voi olla toista sataa kilometriä, ellei kolmatta. täällä ahvenanmaallakin kaikkein pahimillaan voi olla 100km matkaa tässä pääsaarella. Siihen päälle vielä lauttamatkat saaristoon.
Olisko oikea vekotin sinne läpyläpykone ?
Tämän veidän, ihan kivan ja virkistävän väittelyn tuloksena ambulanssitkin pitäis kyllä vaihtaa noihin E350cdi4maticceihin....?

.
no tääl o Vianoja ambulanssina. ne o 3.2 V6 bensakoneel 

Yksikään perusvagina ei ole vielä koskaan ohittanut minua täällä Saksassa kun ajetaan tosissaan vaikka aika paljon noita melugeneraattoreita täällä näkyy. Väitän ajavani 100 km matkan Hampurin lentokentälle ainakin 20min nopeammin kuin perusvagina, jos saan valita päivän ja kellonajan. Jos itse tarvitsisin poliisia juuri nyt voisi pari minuuttiakin olla arvokas. Tosiasihan on, että poliisien määrä laskee joka tapauksessa. Toisaalta on Suomessa selvä, että jos poliisi ostaisi E-mersuja niin iltapäiväroskan ja poliitikkon paine olisi niin suuri, että kauppa kaatuisi populismin nimissä.LopenUupunut kirjoitti:Niin, voimme miettiä vaikka utojan saaren tapahtumia. Aika karkea esimerkki, myönnän.
Mutta mersu (800cdi hybrid 8matic) ei valu montaa sekuntia nopeammin paikalle kuin perus vagina.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Tästä tulikin yhtäkkiä mieleen että ainakin espoon politseilla on joitakin transun synkroja....nehän kulkee kun junat konsanaan.Sergey kirjoitti:no tääl o Vianoja ambulanssina. ne o 3.2 V6 bensakoneel
Kyllähän mun puolesta transut sais vaihtaa vitoihin ja skadillakit matikkeihin.
Jotain vaihtelua arkiseen elämään kun näkis jotain uutta kalustoa.
Näin joku aika sitten siviilipoliisilla focus ST:n, sähkönsininen mustilla ikkunoilla...oli hienon näköinen peli.
Prätkiinkin muuten löytyisi nopeampia kuin nyt olemassaolevat....en kyllä ymmärrä mikseivät valitse niitä ?
.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
D-MB kirjoitti:Yksikään perusvagina ei ole vielä koskaan ohittanut minua täällä Saksassa kun ajetaan tosissaan vaikka aika paljon noita melugeneraattoreita täällä näkyy. Väitän ajavani 100 km matkan Hampurin lentokentälle ainakin 20min nopeammin kuin perusvagina, jos saan valita päivän ja kellonajan. Jos itse tarvitsisin poliisia juuri nyt voisi pari minuuttiakin olla arvokas. Tosiasihan on, että poliisien määrä laskee joka tapauksessa. Toisaalta on Suomessa selvä, että jos poliisi ostaisi E-mersuja niin iltapäiväroskan ja poliitikkon paine olisi niin suuri, että kauppa kaatuisi populismin nimissä.LopenUupunut kirjoitti:Niin, voimme miettiä vaikka utojan saaren tapahtumia. Aika karkea esimerkki, myönnän.
Mutta mersu (800cdi hybrid 8matic) ei valu montaa sekuntia nopeammin paikalle kuin perus vagina.
On se nopee...on se.
Huhhuh.
.
Itse asiassa nuo VAGit ovat vaan kovin lussuja. Autobahn nopeuksissa, kun tuo väännön määrä alkaa olemaan aika tärkeää. Ymmärrän, että sitä on vaikea käsittää, jos asiasta ei ole omakohtaista kokemusta.LopenUupunut kirjoitti:On se nopee...on se.
Huhhuh.
.
-
- Vakiokalustoa
.
Viimeksi muokannut Jari Haikara, Pe 28.09.2012 20:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen ittekki istunu pks mustan skoda ocu RS:n takapenkillä 

- LopenUupunut
- Mersumaanikko
D-MB kirjoitti:Itse asiassa nuo VAGit ovat vaan kovin lussuja. Autobahn nopeuksissa, kun tuo väännön määrä alkaa olemaan aika tärkeää. Ymmärrän, että sitä on vaikea käsittää, jos asiasta ei ole omakohtaista kokemusta.LopenUupunut kirjoitti:On se nopee...on se.
Huhhuh.
.
niin, minulla on tuossa tallissa ihan perusvagina...olen ajanut suomessa sillä GPS:n mukaan (en tiedä näyttääkö se oikein?) 263kmh....vielä olisi vähän saanut mutta en jaksanut etsiä turvallista paikkaa. rajoitinhan tuosta on jouduttu poistamaan että pysyy tuollaisen maailman nopeimman cdin perässä jotenkuten.
myönnän ei ole tuosta sinun cdistä kokemusta, montaa metriä ja nekin mitä on ajettiin ihan rauhallisesti...pari vetoa otin mutta oli sen verran lussu etten jaksanut kuin kiertää vehon ympäri.
.
LopenUupunut kirjoitti:D-MB kirjoitti:Itse asiassa nuo VAGit ovat vaan kovin lussuja. Autobahn nopeuksissa, kun tuo väännön määrä alkaa olemaan aika tärkeää. Ymmärrän, että sitä on vaikea käsittää, jos asiasta ei ole omakohtaista kokemusta.LopenUupunut kirjoitti:On se nopee...on se.
Huhhuh.
.
niin, minulla on tuossa tallissa ihan perusvagina...olen ajanut suomessa sillä GPS:n mukaan (en tiedä näyttääkö se oikein?) 263kmh....vielä olisi vähän saanut mutta en jaksanut etsiä turvallista paikkaa. rajoitinhan tuosta on jouduttu poistamaan että pysyy tuollaisen maailman nopeimman cdin perässä jotenkuten.
myönnän ei ole tuosta sinun cdistä kokemusta, montaa metriä ja nekin mitä on ajettiin ihan rauhallisesti...pari vetoa otin mutta oli sen verran lussu etten jaksanut kuin kiertää vehon ympäri.
.

Tiesin että sieltä kuoriutuu ulos peruspelokas Vagisti, joka kuvittelee että siitä kaksilitraisesta lohkosta voi puristaa sitten ihkusti tehoja ulos. Koomisinta on että tuolla tod.näk häviää autobahn ajossa ihan perus 350CDIlle vaikka rajoitinta ei olisi edes poistettu saati viritetty, koska liikennettä on aina sen verran että joutuu kiihdyttelemään jolloin vääntö tulee kriittiseksi. Nyt tiedän miksi olet lopenuupunut. Kun Skodalla pistää menemään niin tarvitsee vähintäänkin kuulosuojaimet jotta jaksaa mennä seuraavana päivänä töihin.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
taisi upota syvälle?D-MB kirjoitti:LopenUupunut kirjoitti:D-MB kirjoitti:Itse asiassa nuo VAGit ovat vaan kovin lussuja. Autobahn nopeuksissa, kun tuo väännön määrä alkaa olemaan aika tärkeää. Ymmärrän, että sitä on vaikea käsittää, jos asiasta ei ole omakohtaista kokemusta.LopenUupunut kirjoitti:On se nopee...on se.
Huhhuh.
.
.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!OSUI ja UPPOSI!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tiesin että sieltä kuoriutuu ulos peruspelokas Vagisti, joka kuvittelee että siitä kaksilitraisesta lohkosta voi puristaa sitten ihkusti tehoja ulos. Koomisinta on että tuolla tod.näk häviää autobahn ajossa ihan perus 350CDIlle vaikka rajoitinta ei olisi edes poistettu saati viritetty, koska liikennettä on aina sen verran että joutuu kiihdyttelemään jolloin vääntö tulee kriittiseksi. Nyt tiedän miksi olet lopenuupunut. Kun Skodalla pistää menemään niin tarvitsee vähintäänkin kuulosuojaimet jotta jaksaa mennä seuraavana päivänä töihin.
bensa vagina, tehoa ei saa lastulla yhtään lisää. vain rajoitin voidaan poistaa.

.
Siltä näyttää koska noilla väännöillä ei ole yksinkertaisesti mitään jakoja autobahnilla 350CDIlle. Lussu mikä lussu. Tolla pelillä on tekemistä 1.6D V70 Volvojen kanssa etteivät mene ohi. Tietty jos kuulosuojaimet korvissa ja kierrrokset tapissa pistää menemään niin ehkä voi auttavasti pärjätä Skoda Octavia 2.0D vehkeille, mutta toooodella tiukkaa tekee. Kuten sanoin, selvisi miksi olet lopen uupunut.LopenUupunut kirjoitti:bensa vagina, tehoa ei saa lastulla yhtään lisää. vain rajoitin voidaan poistaa.
.
Tästä muuten päästään ketjun varsinaiseen aiheesen, eli, ehkäpä Ruotsin poliisit haluavat olla levänneitä ja nopeita eivätkä lopen uupuneita.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
On sinulla ainakin kovat luulot tuosta cdistäsi.D-MB kirjoitti:Siltä näyttää koska noilla väännöillä ei ole yksinkertaisesti mitään jakoja autobahnilla 350CDIlle. Lussu mikä lussu. Tolla pelillä on tekemistä 1.6D V70 Volvojen kanssa etteivät mene ohi. Tietty jos kuulosuojaimet korvissa ja kierrrokset tapissa pistää menemään niin ehkä voi auttavasti pärjätä Skoda Octavia 2.0D vehkeille, mutta toooodella tiukkaa tekee. Kuten sanoin, selvisi miksi olet lopen uupunut.LopenUupunut kirjoitti:bensa vagina, tehoa ei saa lastulla yhtään lisää. vain rajoitin voidaan poistaa.
.
Tästä muuten päästään ketjun varsinaiseen aiheesen, eli, ehkäpä Ruotsin poliisit haluavat olla levänneitä ja nopeita eivätkä lopen uupuneita.
Taitaa olla yksi maailman nopeimpia autoja ?
Ajatteleppa jos olen vagfoorumilla v****uupunut ?

Muutaman poliisin tunnen, eikä noilla ole kovin väliä mikä auto niillä on alla...monet ei kovinkaan paljon ymmärrä autojen päälle. Tehtävää kun on muutakin kuin ihastella niitä peltilehmiä.
.
Siis ainoa joka on toodellaa hukassa on sinä. Tietysti täällä löytyy nopeampia autoja. Viimeaikoinana esim. yksi Bentley meni ohi aika vauhtia ja myös Bemarilta löytyy nopeampaa kalustoa. Mutta ei tuo tosiasia tee sinun bensaskodasta yhtään nopeampaa. Jos vääntöä ei löydy ei kyseisellä pelillä pajoa autobahnalla tee. Pyydän anteeksi, mutta en pysty helpottamaan pahaa oloasi tämän asian suhteen. Ehkäpä lähialueeltasi löytyy parampia experttejä tähän.LopenUupunut kirjoitti: On sinulla ainakin kovat luulot tuosta cdistäsi.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Kaiva se nyt vaan sieltä syvältä.D-MB kirjoitti:Siis ainoa joka on toodellaa hukassa on sinä. Tietysti täällä löytyy nopeampia autoja. Viimeaikoinana esim. yksi Bentley meni ohi aika vauhtia ja myös Bemarilta löytyy nopeampaa kalustoa. Mutta ei tuo tosiasia tee sinun bensaskodasta yhtään nopeampaa. Jos vääntöä ei löydy ei kyseisellä pelillä pajoa autobahnalla tee. Pyydän anteeksi, mutta en pysty helpottamaan pahaa oloasi tämän asian suhteen. Ehkäpä lähialueeltasi löytyy parampia experttejä tähän.LopenUupunut kirjoitti: On sinulla ainakin kovat luulot tuosta cdistäsi.
Ei minulla ole yhtään skodaa (ei siksi että skodassa mitään vikaa olisi, hieno auto...hienompi kuin 350cdi).....

.
No niin tässähän tämä selvisikin. Miksi keskustella henkilön kanssa, jonka mielestä Skoda on hienompi kuin E 350 CDI. Jokainen ilmoittaa tappionsa eri tavalla. Itse en olisi samalla tavalla kateellinen vagisti vaikka joutuisin ajamaan paskoilla vanhoilla autoilla, mutta jokaisen itsetunto on rakennettu eritavoin ja ehkä sinun itsetuntosi vaatii tälläista itsesuggestiota. Nyt sano sata kertaa peräkkäin "PerusSkoda on parempi kuin TehokasMersu" niin kyllä se totuudeksi muuttuu!!!!LopenUupunut kirjoitti: Kaiva se nyt vaan sieltä syvältä.
Ei minulla ole yhtään skodaa (ei siksi että skodassa mitään vikaa olisi, hieno auto...hienompi kuin 350cdi).....![]()

- LopenUupunut
- Mersumaanikko
saksassa kirpulla.D-MB kirjoitti:No niin tässähän tämä selvisikin. Miksi keskustella henkilön kanssa, jonka mielestä Skoda on hienompi kuin E 350 CDI. Jokainen ilmoittaa tappionsa eri tavalla. Itse en olisi samalla tavalla kateellinen vagisti vaikka joutuisin ajamaan paskoilla vanhoilla autoilla, mutta jokaisen itsetunto on rakennettu eritavoin ja ehkä sinun itsetuntosi vaatii tälläista itsesuggestiota. Nyt sano sata kertaa peräkkäin "PerusSkoda on parempi kuin TehokasMersu" niin kyllä se totuudeksi muuttuu!!!!LopenUupunut kirjoitti: Kaiva se nyt vaan sieltä syvältä.
Ei minulla ole yhtään skodaa (ei siksi että skodassa mitään vikaa olisi, hieno auto...hienompi kuin 350cdi).....![]()
![]()
![]()
![]()
http://aijaa.com/JdQN7H" onclick="window.open(this.href);return false;
nopeat ja hitaat
http://aijaa.com/f9UP1z" onclick="window.open(this.href);return false;
dmb, meillä on aika eri arvot ja ajatukset elämässä...mulle tuo auto on edelleen vain peltilehmä, sulle ilmeisesti koko varallisuutesi ?
.
Viimeksi muokannut LopenUupunut, Pe 21.09.2012 22:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kun et kykene kirjoittamaan suomea niin on vaikea ymmärtää mitä tarkoitat. Jos tarkoitata että minulle autot olisivat koko varallisuuteni (sinänsä skodakuskit ja oikeinkirjoitus eivät varmaankaan osu yksiin) niin tämä tuskin voisi olla kauenpana totuudesta. Minä vain pidän autoista. Minusta ihmiset joiden mielestä skoda ja mersu on sama asia - siis sinä lopenuupunut - niin en pysty tuota arvostamaan. Olen iloinen siitä että pystyn halutessani ostamaan sellaiset autot jotka haluan ja pidän mersuista, mutta yhtä hyvin voisin ostaa uuden M550D bemarin. Tosin juuri nyt tuollainen maksaa 100k€ ja muutman kuukauden odottamalla tuosta tippuu aika monta kymmentä tonnia. Mutta minulla ei ole tuollaisia persaukistenpatoutumia mitä sinulla. Myönnnän mitä haluan ja voin ostaaa. Yhä kehotan hokemaan tuota "Skoda on parempi kuin Mersu" lausahdusta. Kyllä sä siihen pystyt uskomaan.LopenUupunut kirjoitti: saksassa kirpulla.
nopeat ja hitaat
dmb, meillä on aika eri arvot ja ajatukset elämässä...mulle tuo auto on edelleen vain peltilehmä, sulle ilmeisesti koko varallaisuutesi ?
.
Kun et kykene kirjoittamaan suomea niin on vaikea ymmärtää mitä tarkoitat. Jos tarkoitat, että minulle autot olisivat koko varallisuuteni (sinänsä skodakuskit ja oikeinkirjoitus eivät varmaankaan osu yksiin) niin tämä ei varmaankaan voisi olla kauenpana totuudesta. Minä vain pidän autoista. Minusta ihmiset, joiden mielestä skoda ja mersu on sama asia - kuten sinä lopenuupunut - niin teitä en pysty tuota arvostamaan. Minulle olet kateellinen persaukinen luuseri. Sitä mitä en ymmärrä on miksi sinä kirjoitat mersufoorumille. Itse olen iloinen siitä että pystyn halutessani ostamaan sellaiset autot. jotka haluan ja pidän mersuista, mutta yhtä hyvin voisin ostaa uuden M550D bemarin. Tosin juuri nyt tuollainen maksaa 100k€ ja muutaman kuukauden odottamalla tuosta tippuu aika monta kymmentä tonnia. Mutta minulla ei ole tuollaisia persaukistenpatoutumia mitä sinulla. Myönnnän mitä haluan ja voin ostaaa. Yhä kehotan hokemaan tuota "Skoda on parempi kuin Mersu" lausahdusta. Kyllä sä siihen pystyt uskomaan.LopenUupunut kirjoitti: saksassa kirpulla.
nopeat ja hitaat
dmb, meillä on aika eri arvot ja ajatukset elämässä...mulle tuo auto on edelleen vain peltilehmä, sulle ilmeisesti koko varallaisuutesi ?
.
Viimeksi muokannut D-MB, Pe 21.09.2012 22:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
D-MB kirjoitti:Kun et kykene kirjoittamaan suomea niin on vaikea ymmärtää mitä tarkoitat. Jos tarkoitata että minulle autot olisivat koko varallisuuteni (sinänsä skodakuskit ja oikeinkirjoitus eivät varmaankaan osu yksiin) niin tämä tuskin voisi olla kauenpana totuudesta. Minä vain pidän autoista. Minusta ihmiset joiden mielestä skoda ja mersu on sama asia - siis sinä lopenuupunut - niin en pysty tuota arvostamaan. Olen iloinen siitä että pystyn halutessani ostamaan sellaiset autot jotka haluan ja pidän mersuista, mutta yhtä hyvin voisin ostaa uuden M550D bemarin. Tosin juuri nyt tuollainen maksaa 100k€ ja muutman kuukauden odottamalla tuosta tippuu aika monta kymmentä tonnia. Mutta minulla ei ole tuollaisia persaukistenpatoutumia mitä sinulla. Myönnnän mitä haluan ja voin ostaaa. Yhä kehotan hokemaan tuota "Skoda on parempi kuin Mersu" lausahdusta. Kyllä sä siihen pystyt uskomaan.LopenUupunut kirjoitti: saksassa kirpulla.
nopeat ja hitaat
.
Olet toiseksi paras saksan lähettiläs, aatun jälkeen.
Uskon, uskon, uskon että sinulla on rahaa....mutta epäilen.
Voit jatkaa saksan kirjeenvaihtajana, netissä on helppo olla missä vain maailmalla....minäkin olen nyt Monacossa.

Mutta, lopetetaan tämä kinastelu...kuten skyroen topicissa taisi käydä...sielläkin sinua korpesi että jollakin on varaa.
sinullahan sitä ei ole eikä tule olemaan....duunari ostaa viimeisillään saksassa mersun.
olet paljastanut itsesi suorastaan munasillesi.