Noname kirjoitti:Lähinnä tuli mieleen...veskola kirjoitti:Tutustuitko aiheeseen...
...eli et tutustustunut vaan pistit mutua "tietona" kehiin

Noname kirjoitti:Lähinnä tuli mieleen...veskola kirjoitti:Tutustuitko aiheeseen...
Niin taitaapi m5:ssa olla kaikennäkösiä sähkövempaimia vähän erilailla kun noissa aygoissa...s1jviita kirjoitti:Sitä se on, mutta tekniikka samaa vaparia kuin kolmipyttyinen vvti eli uudestaan mitä "paljon tekniikkaa" M5 sisältää, joka hajoaa kun sitä on niin paljon ja mitä ei ole peruslaitteessa Tojotalla?simoks kirjoitti:no kaisse nyt on vähän v*tusti eriauto kun noi perus nelipyttyset ?s1jviita kirjoitti:Kiinnostaisi nyt tietää, että mitä se "paljon tekniikkaa" sisältävä vapari M5 nyt sitten oikein sisältää?
Saa niitä Tojotaankin, mutta ei liity tekniikkaan!simoks kirjoitti:Niin taitaapi m5:ssa olla kaikennäkösiä sähkövempaimia vähän erilailla kun noissa aygoissa...s1jviita kirjoitti:Sitä se on, mutta tekniikka samaa vaparia kuin kolmipyttyinen vvti eli uudestaan mitä "paljon tekniikkaa" M5 sisältää, joka hajoaa kun sitä on niin paljon ja mitä ei ole peruslaitteessa Tojotalla?simoks kirjoitti:no kaisse nyt on vähän v*tusti eriauto kun noi perus nelipyttyset ?s1jviita kirjoitti:Kiinnostaisi nyt tietää, että mitä se "paljon tekniikkaa" sisältävä vapari M5 nyt sitten oikein sisältää?
En tiedä, mitä kaikkia hienouksia Toyotassa on, mutta BMW:lla koko 5-sarja oli selvästi aikaansa edelläs1jviita kirjoitti:Sitä se on, mutta tekniikka samaa vaparia kuin kolmipyttyinen vvti eli uudestaan mitä "paljon tekniikkaa" M5 sisältää, joka hajoaa kun sitä on niin paljon ja mitä ei ole peruslaitteessa Tojotalla?simoks kirjoitti:no kaisse nyt on vähän v*tusti eriauto kun noi perus nelipyttyset ?s1jviita kirjoitti:Kiinnostaisi nyt tietää, että mitä se "paljon tekniikkaa" sisältävä vapari M5 nyt sitten oikein sisältää?
->atlas kirjoitti:Naapuri kateusveskola kirjoitti:Onkos mitään havaintoa mitkä tyyppiviat tätä Mercedes CL (00-07) mallia vaivaa, jotka sen on tuonne listalle laittanut ?
Tuossa yhtä katseltuna voisin sanoa että vikaherkkyyttä tulee juurikin kaikkien varusteiden myötä. Jos Aygoon laitettaisiin vaikka etupenkin tunnistin joka estää sen painamasta takapenkille istuneen polvia muisti-penkin muistin vastaisesti niin olisihan sen toimimattomuus yksi lisä mutta kun sen jättää poissimoks kirjoitti:Kyllähän nyt SL ja CL on semmosia autoja että korjaukset maksaa varmasti paljon ja tekniikkaa on niin paljon että vikojakin tulee... oliko tää nyt oikeesti jollekkin joku yllätys?sama juttu rs6 ja m5 kanssa..
niin sitä oli moni muukin sitä mieltä, että vuonna 85 tehtiin viiminen kunnon mersu. vai millonka se 123 koppasen teko nyt lopetettiinkaan. niin se aika vaan kulkee eteenpäin ja mersut myös. jossain kohtaa vaan tule se tilanne, että sata kaks nelkkukin on täys romu. eikös se sanonta niin mene, että lopulta kaikista autoista tulee ooppeleita.Juba93 kirjoitti:Oon kyllä edelleenkin sitä mieltä että vuonna 95 tehtiin viimeinen oikea mersu
Paitti moottor ali mitoitettu alusta ja johto sarja ja......pera8x kirjoitti:muuten tuli mieleen, että mulla on vm96 ässä mersu, mikä on kyllä ollu hyvä peli. tekniikaltaan pitkälit samaa kauraa, kun noi 124 koppasetkin. jonkun verran ehkä enemmän sähkötilpehööriä, kun lankussa, mutta muuten ei mitään yllättävää, eikä vikaherkkää osaa. kai..
Hieman ot, mutta onko olemassa enää pelkästään autojen sähköön perehtyneitä yrityksiä? Nykyään isoilla korjaamoilla on omat sähkärit. Luulen, että autosähkö-yritykset kuolevat, koska jokaiseen merkkiin tarvitaan oma testerinsä ja ne maksaa satoja tuhansia (lailliset) eli käytännössä ei ole järkeä. Enää ei pärjää perinteisellä sähkökynällä!teemu.vehkamaki kirjoitti:-jos ikiliikkuja olisi keksitty, ei nuita listoja enää tehtäisi. kaikissa on vikoja ja maanantai kappaleita. nyky autoissa nyt vain on tuo sähkö päässyt valloilleen.
syöttöruuvvista saa sitä alimitotusta korjattua.. johtosarjat on niiden vanhempien ongelma.Ylermiraita kirjoitti:Paitti moottor ali mitoitettu alusta ja johto sarja ja......pera8x kirjoitti:muuten tuli mieleen, että mulla on vm96 ässä mersu, mikä on kyllä ollu hyvä peli. tekniikaltaan pitkälit samaa kauraa, kun noi 124 koppasetkin. jonkun verran ehkä enemmän sähkötilpehööriä, kun lankussa, mutta muuten ei mitään yllättävää, eikä vikaherkkää osaa. kai..![]()
![]()