Hienoa että muitakin kiinnostaa ainakin ajatustasolla 4-veto ja iso diisseli E:ssä

Olin ymmärtäväni jostain M-class maasturin yhteydessä olleesta lehtijutusta, että 400CDI V8:n ymppääminen 4-Maticciin on tilanpuutteen vuoksi E:ssä mahdotonta. Niinkun että etupyörien toinen vetari joutuisi menemään öljypohjan läpi. Ja että M-class maasturissa tilaa taasen löytyy kiertämään mosa?
No, kaikkihan olisi tehtävissä --> saman konsernin Chrysy 300C farkussahan 4-vedon vetari menee Hemi-kasin öljypohjasta läpi, mutta kyseinen "brutaali jenkkiviritys" lienee poissa laskuista Singelfingenin insinööreiltä Mersun ollessa kyseessä?
Toivoa sopii, että uudessa ja tulevassa 315hp 400CDI:ssä on semmonen parempi öljypohja jossa on tietyssä kohtaa semmonen ura tai kuoppa

Ja sitä en ainakaan tiedä, että miten 400CDI:n voi nykypäivänä saada normaaliin takavetoiseen uuteen E-sedaniin, muttei mitenkään farmariin.
No, jatkamma harjoituksia ...
