Mä olen laittamassa silleen öljyn paluuputkea, että laitan piiitkän letkun kiertäen öljypohjan proppuun. Ei ole vielä löytynyt sopivaa proppua, johon saisi tärpeeksi paksun letkun lemmarilla kiinni.. kuparinen tai teräsputkikin vois käydä kun tietäis miten saisi liitettyä. . Sitten siihen matkalle laitan öljynpinnan yläpuolelle varulta jonkinmoisen pöntön, johon mahtuu öljyä siltä varalta, että pinta nousee liikaa ja jäähdyttääkin siinä sopivasti.Jamppi79 kirjoitti:Elikkäs piojjaat!!! noilla foorumeilla on ollut kahrenlaista tarinaa mistä turbolta tulee öljyt, joko öljypohjan yläpäähän tai öljynmääräanturille. Eikös tämä öljynmääräanturi ole öljypinnan alapuolella kun taas öljynpaluun pitäisi olla öljypinnan yläpuolelella??? semmosta luin vielä että öljy olisi öljypohjan yläpinnassa, että paluuputkea ei oikein saisikaan pinnan yläpuolelle.... ja autona on 124 -88 250D kertokaapa te jotka tällasia vempaimia olette turbottaneet,,, alkaa olla rojekti kohta siinä vaiheessa että pääsis turboa asetteleen
Ongelma onkin se, että mistä saa paineöljyn turbolle. En aio hankkia turbojalkaa, vaan jostakin nykyisestä se on otettava ajattelen. Öljynpaineanturin irottamalla ja laittamala t- kappaleen? Ei oo vaan tietoo mitkä kierteet siinä on ja ei taida olla saatavilla valmista sopivaa t- kappaletta vai onko jollakin tiedossa ratkaisua?