
Suomessa jäällä ja jokkiksessa tuhotaan onneksi monia tieliikenteeseen kelpaamattomia vehkeitä vuodessa... Perskeles kun perustaisivat jonkin saab-sarjan (mahdollisimman äkkiä suomi tyhjäksi vanhoista 900)

Vanha aihe, sattuipa silmään...Akseli E kirjoitti:Onhan ne ajo-ominaisuudet (onkohan volvossa edes sellaisia) aikas huonot volvossa, mutta se on just hyvä johonkin pellolle tai jäälle...
No tuossa tapauksessa ilman muuta! Onhan noi nyt ihan eritason autoja kuitenkin. Se mun Volvo oli ruiskulla, aina se vei sen tasan kympin kaupungissa ajotyylistä huolimatta. Aivan sama ajoitko hillitysti vai poljitko.Mesedesi kirjoitti:Mulle tuputettiin joko 240 farkkua tai 700 automaattivolvoa tuon saapin jälkeen, mutta yks skandinaavi riitti.
Ja sitten ajattelin, että jos samalla polttoainekulutuksella voin kulkea ässäsarjalla, kuin ajaa 200 sarjan kaasarivolvoa, niin mersu mielummin.
Eikös se olekkin joku rellun suunnittelema romuMerbensium kirjoitti:Nelisatku oli kyllä aika surkea, eipä sitä oikeen Volvoks voi sanoa, vähän sama ku ajais jollain vanhalla Rellun romulla tai Ooppelilla.![]()
Onhan niissä paljon Rellun tekniikkaa, moottorit nyt ainakin, ja varmaankin vaihdelaatikkokin.nj^ kirjoitti:Eikös se olekkin joku rellun suunnittelema romuMerbensium kirjoitti:Nelisatku oli kyllä aika surkea, eipä sitä oikeen Volvoks voi sanoa, vähän sama ku ajais jollain vanhalla Rellun romulla tai Ooppelilla.![]()
Kaverilla on tuollainen ja se on muuten kuin ranskalainen, mutta vielä kankeempi ja paskempi.. Ei ole kyseisestä autosta mitään hyvää sanottavaa
Toki on sillä jo lähes 140tkm rullattukkin että ei se uusi ole
Ei, ei pidä ostaa ässää kohellettavaks..JeremyH kirjoitti: Pitää vissiin ostaa ässä ja lähteä koheltamaan![]()
Samaan raatolaan nämä vanhat mersunromutkin kuuluvat.Juselius kirjoitti:No ne vanhat Volvonrojut pitäiskin kaikki olla korkeintaan siellä jäärata-ajossa tai jokamiesluokassa, ei tienpäällä. Ja ihan siitä syystä, että niillä näyttää ajavan pääasiassa koheltajat.