Spoilerit, helmalevikkeet ym...

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
tovayryn
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

Niiku tuossa äsken rassatessa (tuunatessa) kaveri tuumi että "millon ne alkaa tähän maailmaan tehä valmiita autoja" :D
N293 EQC400 4Matic
W202 C180 1994

ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
cali
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja cali »

Antti M. kirjoitti:Ja kyllä ite ainaki huomasin eron ajo-ominaisuuksissa jo normaalinopeuksilla ku etuspoikan laitoin(mutta tuo juttuhan tietty riippuu siitä millanen spoikka on).

:lol: joopa joo!!! :lol: aivan varmasti!!! :lol: se suorastaan imasee yli puolentoistatonnin painosen auton nokan tien pintaan suomen rajoituksilla!! :lol:

ennemmin sen huomaa kulutuksen kasvussa, kun/jos tuning puskuria(harvemmin) ei oo ees yritetty tehdä aerodynaamiseks, vaan "näyttäväks"..
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

cali kirjoitti:
Antti M. kirjoitti:Ja kyllä ite ainaki huomasin eron ajo-ominaisuuksissa jo normaalinopeuksilla ku etuspoikan laitoin(mutta tuo juttuhan tietty riippuu siitä millanen spoikka on).

:lol: joopa joo!!! :lol: aivan varmasti!!! :lol: se suorastaan imasee yli puolentoistatonnin painosen auton nokan tien pintaan suomen rajoituksilla!! :lol:

ennemmin sen huomaa kulutuksen kasvussa, kun/jos tuning puskuria(harvemmin) ei oo ees yritetty tehdä aerodynaamiseks, vaan "näyttäväks"..
Ei imase :? , mutta vähentää auton alle menevän ilman määrää ja vähentää nostetta :!: Siihen sen teho perustuu ja sen huomaa Suomen rajoituksillaki! Ns. tuning-spoilerithan on usein avonaisia eikä niillä siten juuri oo vaikutusta tuohon nosteeseen, mutta ite halusin just vähentää tuota nostetta ja siks tehä umpinaisen spoikan, eihän tuo mulla ees oo mitenkään erityisen näyttävän näkönen, mutta sopii silti mun mielestä kokonaisuuteen.
Millhill Performance
-Built With Pride-
lottesse
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja lottesse »

nii mitkä suomen nopeudet :?:
tossa just tänään koitin irrottaa vanhoja nastoja renkaista ku rapisee ikävästi ni piti mennä oikeen koetaulun alle kumaraan et sai 200 km/H MITTARIIN mut tiukassa ovat ,nim.sakko ennätys 5500mk yli nopeudesta ilman spoikkaa et :twisted:
aina ei tarvi kattoa rajotusta, voi jotku ajaa kovaakin jos on lärpyttimiä autoissa :wink:
Hervast
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Hervast »

Audi, BMw ja MB ovat ulkonäöltään yleensä suht valmiita. Itse kun teen autojeni ulkonäköön hienosäätöä ja kannan huolta myös auton jälleenmyyntiarvosta, niin olen ottanut käyttöön seuraavat ohjenuorat:

-yksinkertainen on tyylikästä
-sporttisemmista malleista on aina hyvä ottaa mallia ja osia, tällöin osat myös toimivat ja ovat laadukkaita
-ennemin tekee vähän mutta laadulla, esim. siisti maalipinta auttaa autonmyynnissä enemmän kuin isot ja halpismerkkiset vanteet jollain halpiskumeilla
-autolla täytyy pystyä ajamaan normaalisti, itse en voi sietää sellaisia tuunauksia jotka rajoittavat auton alkuperäistä käyttötarkoitusta.
-Jos ei ole varaa tehdä kunnolla niin jääköön tekemättä
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja enska »

Ihme kitinää :evil: mun puolesta jokainen saa tehdä autolleen mitä haluaa, omahan se on, eikö vain? mun puolesta tuollaisille kitisijöille voi laminoida lasikuidusta kantokahvan niskaan ja nostaa syrjään...
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
tovayryn
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

enska vei jalat suustani.
N293 EQC400 4Matic
W202 C180 1994

ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
JuMu S
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

En oikein tuon lasikuitutaiteen saloista itekään mitään ymmärrä. Mutta toi epk:n auto on kyllä pirun siisti. :D Näitä lisää.

Eikös se onnistuneen customoinnin hienous olekin juuri siinä, että kadunmies ei autossa mitään erikoista huomaakaan ja asiantuntijallakin menee hetki ennen kuin pääsee perille että mihin kaikkeen on kajottu?

Monet muuten siististi tuunatut autot on ainakin meillä päin onnistuneesti pilattu sellaisella WRC-tyylisellä metrin korkuisella spoilerilla. Onhan se varmaan hieno jos siihen silmä tottuu, mutta jossain 1,3 Civicissä tai 200D:ssä herättää meikäläisessä lähinnä säälinsekaista hilpeyttä.

Mutta... Jokainen tehköön omalleen just mitä huvittaa. Piste.
Suomalainen häviää aina!
Jpalomäki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Jpalomäki »

Mä olen samaa mieltä ku uate. Japseihin kuuluu laittaa kaiken maailman lasikuitukilluttimet... :arrow: mutta maku asioista ei voi kiistellä sano mäyräkoira kun pallejansa nuoli.. :D Itellä on MATALA satalankku vaalean sinisellä helmiäismaalilla(taittaa tietyssä valossa ja kulmassa keltasee.) ja kesäks tulossa kiiltävät vanteet... kuvia ois tarkotus saaha ku vanteet vaihtuu... ni saahaan asiantuntijoiden mielipide autosta...
320E
joop79
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja joop79 »

Tämä on taas näit juupas eipäs juttuja.

Vanha sanaparsi tässäkin hyvä:

Toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä!!!! Ja jotkut molemmista :wink:

Omalle autolle saa mies tai nainen tehdä ihan mitä haluaa. Moni on esim tuota minun w123:sta kehunut siistiksi ja massasta erottuvaksi, vaikka siihen ei ole laitettu kuin vähän orggista hienommat vanteet ja säädetty etunoja sopivaksi...... Se omasta mielestäni sen näköinen kuin sen haluan olevankin. W124 on taas korimalli, johon voi jo jonkinlaisia muokkauksia tehdäkkin, hillitysti tietenkin, pitäen mielessä vanhan rautamersu fiiliksen :D
MersuMies kolmannessa polvessa..........

w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Vastaa Viestiin