Spoilerit, helmalevikkeet ym...
Antti M. kirjoitti:Ja kyllä ite ainaki huomasin eron ajo-ominaisuuksissa jo normaalinopeuksilla ku etuspoikan laitoin(mutta tuo juttuhan tietty riippuu siitä millanen spoikka on).

ennemmin sen huomaa kulutuksen kasvussa, kun/jos tuning puskuria(harvemmin) ei oo ees yritetty tehdä aerodynaamiseks, vaan "näyttäväks"..
Ei imasecali kirjoitti:Antti M. kirjoitti:Ja kyllä ite ainaki huomasin eron ajo-ominaisuuksissa jo normaalinopeuksilla ku etuspoikan laitoin(mutta tuo juttuhan tietty riippuu siitä millanen spoikka on).
joopa joo!!!
aivan varmasti!!!
se suorastaan imasee yli puolentoistatonnin painosen auton nokan tien pintaan suomen rajoituksilla!!
![]()
ennemmin sen huomaa kulutuksen kasvussa, kun/jos tuning puskuria(harvemmin) ei oo ees yritetty tehdä aerodynaamiseks, vaan "näyttäväks"..

Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
nii mitkä suomen nopeudet
tossa just tänään koitin irrottaa vanhoja nastoja renkaista ku rapisee ikävästi ni piti mennä oikeen koetaulun alle kumaraan et sai 200 km/H MITTARIIN mut tiukassa ovat ,nim.sakko ennätys 5500mk yli nopeudesta ilman spoikkaa et
aina ei tarvi kattoa rajotusta, voi jotku ajaa kovaakin jos on lärpyttimiä autoissa

tossa just tänään koitin irrottaa vanhoja nastoja renkaista ku rapisee ikävästi ni piti mennä oikeen koetaulun alle kumaraan et sai 200 km/H MITTARIIN mut tiukassa ovat ,nim.sakko ennätys 5500mk yli nopeudesta ilman spoikkaa et

aina ei tarvi kattoa rajotusta, voi jotku ajaa kovaakin jos on lärpyttimiä autoissa

Audi, BMw ja MB ovat ulkonäöltään yleensä suht valmiita. Itse kun teen autojeni ulkonäköön hienosäätöä ja kannan huolta myös auton jälleenmyyntiarvosta, niin olen ottanut käyttöön seuraavat ohjenuorat:
-yksinkertainen on tyylikästä
-sporttisemmista malleista on aina hyvä ottaa mallia ja osia, tällöin osat myös toimivat ja ovat laadukkaita
-ennemin tekee vähän mutta laadulla, esim. siisti maalipinta auttaa autonmyynnissä enemmän kuin isot ja halpismerkkiset vanteet jollain halpiskumeilla
-autolla täytyy pystyä ajamaan normaalisti, itse en voi sietää sellaisia tuunauksia jotka rajoittavat auton alkuperäistä käyttötarkoitusta.
-Jos ei ole varaa tehdä kunnolla niin jääköön tekemättä
-yksinkertainen on tyylikästä
-sporttisemmista malleista on aina hyvä ottaa mallia ja osia, tällöin osat myös toimivat ja ovat laadukkaita
-ennemin tekee vähän mutta laadulla, esim. siisti maalipinta auttaa autonmyynnissä enemmän kuin isot ja halpismerkkiset vanteet jollain halpiskumeilla
-autolla täytyy pystyä ajamaan normaalisti, itse en voi sietää sellaisia tuunauksia jotka rajoittavat auton alkuperäistä käyttötarkoitusta.
-Jos ei ole varaa tehdä kunnolla niin jääköön tekemättä
En oikein tuon lasikuitutaiteen saloista itekään mitään ymmärrä. Mutta toi epk:n auto on kyllä pirun siisti.
Näitä lisää.
Eikös se onnistuneen customoinnin hienous olekin juuri siinä, että kadunmies ei autossa mitään erikoista huomaakaan ja asiantuntijallakin menee hetki ennen kuin pääsee perille että mihin kaikkeen on kajottu?
Monet muuten siististi tuunatut autot on ainakin meillä päin onnistuneesti pilattu sellaisella WRC-tyylisellä metrin korkuisella spoilerilla. Onhan se varmaan hieno jos siihen silmä tottuu, mutta jossain 1,3 Civicissä tai 200D:ssä herättää meikäläisessä lähinnä säälinsekaista hilpeyttä.
Mutta... Jokainen tehköön omalleen just mitä huvittaa. Piste.

Eikös se onnistuneen customoinnin hienous olekin juuri siinä, että kadunmies ei autossa mitään erikoista huomaakaan ja asiantuntijallakin menee hetki ennen kuin pääsee perille että mihin kaikkeen on kajottu?
Monet muuten siististi tuunatut autot on ainakin meillä päin onnistuneesti pilattu sellaisella WRC-tyylisellä metrin korkuisella spoilerilla. Onhan se varmaan hieno jos siihen silmä tottuu, mutta jossain 1,3 Civicissä tai 200D:ssä herättää meikäläisessä lähinnä säälinsekaista hilpeyttä.
Mutta... Jokainen tehköön omalleen just mitä huvittaa. Piste.
Suomalainen häviää aina!
Mä olen samaa mieltä ku uate. Japseihin kuuluu laittaa kaiken maailman lasikuitukilluttimet...
mutta maku asioista ei voi kiistellä sano mäyräkoira kun pallejansa nuoli..
Itellä on MATALA satalankku vaalean sinisellä helmiäismaalilla(taittaa tietyssä valossa ja kulmassa keltasee.) ja kesäks tulossa kiiltävät vanteet... kuvia ois tarkotus saaha ku vanteet vaihtuu... ni saahaan asiantuntijoiden mielipide autosta...

320E
Tämä on taas näit juupas eipäs juttuja.
Vanha sanaparsi tässäkin hyvä:
Toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä!!!! Ja jotkut molemmista
Omalle autolle saa mies tai nainen tehdä ihan mitä haluaa. Moni on esim tuota minun w123:sta kehunut siistiksi ja massasta erottuvaksi, vaikka siihen ei ole laitettu kuin vähän orggista hienommat vanteet ja säädetty etunoja sopivaksi...... Se omasta mielestäni sen näköinen kuin sen haluan olevankin. W124 on taas korimalli, johon voi jo jonkinlaisia muokkauksia tehdäkkin, hillitysti tietenkin, pitäen mielessä vanhan rautamersu fiiliksen
Vanha sanaparsi tässäkin hyvä:
Toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä!!!! Ja jotkut molemmista

Omalle autolle saa mies tai nainen tehdä ihan mitä haluaa. Moni on esim tuota minun w123:sta kehunut siistiksi ja massasta erottuvaksi, vaikka siihen ei ole laitettu kuin vähän orggista hienommat vanteet ja säädetty etunoja sopivaksi...... Se omasta mielestäni sen näköinen kuin sen haluan olevankin. W124 on taas korimalli, johon voi jo jonkinlaisia muokkauksia tehdäkkin, hillitysti tietenkin, pitäen mielessä vanhan rautamersu fiiliksen

MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli