Onnea projektille... ja hermoille
w201 "kori kuntoon"
No enpä ole voorumilla pitkiin aikoihin lueskellut ja paljosta oon jääny paitsi
Onnea projektille... ja hermoille
Onnea projektille... ja hermoille
VW Golf Variant TDi -97 ++90hv++
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/]MB 190E 2.0 -87 (kuvat)[/url]
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/Miitti%2016-10-05%20Pori/]Porin miitti 16.10.05[/url]
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/]MB 190E 2.0 -87 (kuvat)[/url]
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/Miitti%2016-10-05%20Pori/]Porin miitti 16.10.05[/url]
Hienoltä näyttää!
Itsekin olisi tarkoitus tehdä tuohon W201:een ainakin etulokarit lasikuidusta ja nimenomaan muottia käyttämällä. Mitä tuo punainen aine muuten on tuossa uretaanin pinnassa ja käytätkö uretaanin päällä jotain alumiinifoliota tai vastaavaa?
Itsekin olisi tarkoitus tehdä tuohon W201:een ainakin etulokarit lasikuidusta ja nimenomaan muottia käyttämällä. Mitä tuo punainen aine muuten on tuossa uretaanin pinnassa ja käytätkö uretaanin päällä jotain alumiinifoliota tai vastaavaa?
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
uretaanin päälle teippasin pakettiteippiä ja sitten hartsasin parikerrosta kuitua ja kittipäälle... ei siinä pinnassa ole kun punaista maaliajesse kirjoitti:Hienoltä näyttää!
Itsekin olisi tarkoitus tehdä tuohon W201:een ainakin etulokarit lasikuidusta ja nimenomaan muottia käyttämällä. Mitä tuo punainen aine muuten on tuossa uretaanin pinnassa ja käytätkö uretaanin päällä jotain alumiinifoliota tai vastaavaa?
pitkän tauon jälkeen on saatu taas jotain jumppailtua hallilla...
eli kylkien alareunaan tehty isonpi pokkaus vanerin avulla ja toissapäivänä kävin hakemassa loksun eteen, makso jopati 5 erkkiä...

tänään aamupäivä meni tapellessa noitten uretaani möykkyjen kiinnityksessä, on muuten varsin vittumoinen liimailla uretaanilevyjä itekseen noihin takakylkeihin... meinasi ihan verenpaine ruveta nousemaan

eli kylkien alareunaan tehty isonpi pokkaus vanerin avulla ja toissapäivänä kävin hakemassa loksun eteen, makso jopati 5 erkkiä...

tänään aamupäivä meni tapellessa noitten uretaani möykkyjen kiinnityksessä, on muuten varsin vittumoinen liimailla uretaanilevyjä itekseen noihin takakylkeihin... meinasi ihan verenpaine ruveta nousemaan

-
teinitähti
- Mersumies

- Viestit: 596
- Liittynyt: Ke 21.07.2004 17:38
kannatan tuota että valot pidetään originaaleinaAM kirjoitti:Kun nyt kerran kysyt niin itse ainakin jättäisin valot/vilkut alkuperäiseen muotoon.Tulee helposti niin väkisin tehdyn näköinen kun kanttikoppaan laitellaan ufon mallisia valoja.
Hieno on projekti,mukavaa luettavaa kun turhia kompromisseja ei näytä olevan
(tai siis originaalin muotoisina)
olis aika kovis jos sen sais rekisteriin, edes jollakin "vakio" moottorilla... Tollanen EvoIII korisetti on myytävänä pirun halvalla www.blocket.se jos ei ruotsin reissu karmaise kauheesti. Ite meinasin ostaa, mut ei nyt talostilanne anna periks. Olikohan 700€, en sitä ilmotust tähän hätään löydä kun en oo kotona.
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
Osta kokonainen katsastettu 2.5 auto. Helpompi kuskaa kotiin. 1600€ tämä vaikka. Ei oo kalliita ja "lähellä".
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
mä luulen et se on 16V, iha yleinen romuraudan hinta ruottis toi 15000 kruunua. 2.3 16v. Ei ruottis oo ikinä karvalakkimallei myyty. Tää munki auto makso 500kr ja kaikki lisävarusteet on.
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
raspilla vain viimeistellään niin pyöreethän niistä tulee...Hans kirjoitti:Tuleeko kaaret pyöreiksi vai saman muotoisiks ku vakio? toivon että laitat pyöreiksi....
aika hyvin näyttäis nuo pullistukset pientävän autoa, varsinkin kun alle laitetaan vielä 19-20 tuumaset vanteet
2oviseksi muuttaminen katsotaan varmaankin korinvaihtoa vastaavaksi ja prosentteja siitä tulis jotain 35...40% luokkaa, korjatkaa jos olen väärässä.Sergey kirjoitti:mua alko todenteolla kiinnostamaan toi kaksioviseksi muuttaminen. Onkohan se mahdollista lainpuitteissa näin vanhoissa autoissa? CE:stä vaan sitten etupenkit.
moro vaan onneksi satuin kattomaan tata projectia.
nakyy niita olevan muitakin hulluja ku mina.
aika pitkalle saman nakoista rassia oon ittelleni tekemassa. ajattelin jopa kaksiovista mutta aika kova homma.hattua pitaa nostaa...
mut mulla olisi sulle 2.3l - 16v kone ja getracin viis lovinen tuolla tallin nurkassa....
jos vaan kiinnostaa.
ja lykkya vaan projectille. hyvalta nayttaa.
nakyy niita olevan muitakin hulluja ku mina.
aika pitkalle saman nakoista rassia oon ittelleni tekemassa. ajattelin jopa kaksiovista mutta aika kova homma.hattua pitaa nostaa...
mut mulla olisi sulle 2.3l - 16v kone ja getracin viis lovinen tuolla tallin nurkassa....
jos vaan kiinnostaa.
ja lykkya vaan projectille. hyvalta nayttaa.
otitko huomioon kun teit noi kaaret etta mersussa on aika rankasti tota arkermanin kulmaa kun kaannat ratin aariasentoon niin rngas tilttaa ja siksi alkuperainen pyorakotelo on tasainen yla reunasta.
ihan vaan etta kannattaa tsekata ennenku meet pitemmalle muuten maalauksen jalkeen voi oikeesti tulla verenpaine onkelmii..
ihan vaan etta kannattaa tsekata ennenku meet pitemmalle muuten maalauksen jalkeen voi oikeesti tulla verenpaine onkelmii..
Miksi se sellaiseksi menisi, eihän peltiosat muuksi muutu, sauma vaan muuttaa sijaintiaan.porvari kirjoitti:2oviseksi muuttaminen katsotaan varmaankin korinvaihtoa vastaavaksi ja prosentteja siitä tulis jotain 35...40% luokkaa, korjatkaa jos olen väärässä.
Kannattaa katsella vaikka AKE:n sivuja:
http://www.ake.fi/AKE/Katsastus_ja_ajon ... tokset.htm
Tai kaivella tarkempia säännöksiä Finlexin tarkemmista säädöksistä. Katsastumiehet osaa arvailla yhtähyvin kun kirjoitajat täällä foorumilla.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Olihan tossa periaatteessa niitti...
4-ovinen malli muutetaan samaan mallisarjaan kuuluvaksi kaksioviseksi malliksi. Auton on tällöin vastattava koriltaan (vahvikkeineen) kaksiovista mallia.
Onko w201 2 ovisena? Ei kait? Pakko käyä kysyy paikallisel konttoril. Eihä tosta ota erkkikään selvää loppujenlopuks.
4-ovinen malli muutetaan samaan mallisarjaan kuuluvaksi kaksioviseksi malliksi. Auton on tällöin vastattava koriltaan (vahvikkeineen) kaksiovista mallia.
Onko w201 2 ovisena? Ei kait? Pakko käyä kysyy paikallisel konttoril. Eihä tosta ota erkkikään selvää loppujenlopuks.
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
Dotaniin esim. Rollover-tuningin porukasta joku teki 2 ovisen vectran jota ei 2 ovisena koskaan ole valmistettukkaan ja kilvissä on, mutta ilmeisen paperisodan jälkeen, että kyllä se suomessakin moinen on mahdollista.Sergey kirjoitti:Olihan tossa periaatteessa niitti...
4-ovinen malli muutetaan samaan mallisarjaan kuuluvaksi kaksioviseksi malliksi. Auton on tällöin vastattava koriltaan (vahvikkeineen) kaksiovista mallia.
Onko w201 2 ovisena? Ei kait? Pakko käyä kysyy paikallisel konttoril. Eihä tosta ota erkkikään selvää loppujenlopuks.
W124 300DT -87 California
[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/benz.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/benz.gif[/img][/url]
No eihän W201:tä ole ollut kaksiovisena alkujaan, mutta onhan hotroddarit muuttaneet jenkkiautoja kaksiovisiksi kautta maailman sivun (siis Suomessa kun ovat olleet kaksioviset harvassa ennen uustuontia), ja ompahan nekin kaikki kilpiin saatu. Mut kannattaahan tuota käydä konttorilla neuvottelemassa, olisihan auton käyttömahdollisuudet vähän laajemmat kun ei tarvisi vain pelloilla ajella.Sergey kirjoitti:4-ovinen malli muutetaan samaan mallisarjaan kuuluvaksi kaksioviseksi malliksi. Auton on tällöin vastattava koriltaan (vahvikkeineen) kaksiovista mallia.
Onko w201 2 ovisena? Ei kait? Pakko käyä kysyy paikallisel konttoril. Eihä tosta ota erkkikään selvää loppujenlopuks.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955







