show/track/drag autohan tästä ois vähän niinkun tarkotus tulla.. mutta milloin tämä rönttä on sitten valmis niin siihen voipi mennä viikko jos toinenkin
juu.. edestä mitattiin että kotelon sisäkohasta lokarin pullistuksen reunaan olis vaatimattomat 50cm
mutta saatoinpa tehä vähän turhaa työtä noitten koteloiden kans kun mielessä on pyöriny putkirungot sun muut vempeleet
ja muutama päivä sitten heppasin kattoluukun reijän umpeen ja onhan siihen vähän kittiäkin eksyny
no oikeestaan se oli melkeimpä ihan priimakuntoinen lukuunottamatta pelkääjän puolen etukotelon tälliä...
mistäköhän saisi halvalla evo3 etupuskurin saisi olla vaikka käytetty.
ja sitten tarvittaisiin kuvan mallinen takapuskuri.. ja että mistäköhän tälläsen sitte sais ..ei jollakin foorumilaisella sattuis olla vaikka myytävänä?
Miehekäs projekti näiden luomien teippaus ja takapöntön vaihto "projektien" keskellä ihan sentin-parin katon choppausta toi 2-ovinen huutais mun mielest nii olis täydellinen vaikka kelpais tollasenaakin
Mitä mielessä tekniikan suhteen?
mersun 2.5 16v kone kummittelee nyt aika kovasti mielessä tehojakin sais mielummin olla päältä neljänsadan.... siis kilowatteja
kunhan ensin sais ees tuon korin hartsattua
porvari kirjoitti:mersun 2.5 16v kone kummittelee nyt aika kovasti mielessä tehojakin sais mielummin olla päältä neljänsadan.... siis kilowatteja
kunhan ensin sais ees tuon korin hartsattua
taitaa olla OM603:nen paras virityskone.. 3.0std pääsee ainakin lähelle tota 400kw:tä jos oikeen tekee töitä/laittaa rahaa
joo o... pois se konepeltikin tuli hartsattua tänään vaikka hartsi loppukin kesken
meinas ruveta ihan kaljaa tekemään mieli taputellessa ku päivän aikana tuli tehtyä lokari, civiciin taka ja etupuskimen vahvistus ja konepelti
porvari kirjoitti:joo o... pois se konepeltikin tuli hartsattua tänään vaikka hartsi loppukin kesken
meinas ruveta ihan kaljaa tekemään mieli taputellessa ku päivän aikana tuli tehtyä lokari, civiciin taka ja etupuskimen vahvistus ja konepelti
MasaMbW124 kirjoitti:ite oon suunnitellut muuten kanssa seuraavaks projektiks. jotain pikku meseä johon tekisin kuidusta kaikkea palikkaa..
no eikun vaan kauppaan ja ostamaan 50litraa hartsia ja kovetetta muutama litra ja täys lasikuiturulla... ja jos vielä muotin kans tekee nii toinen mokoma
MasaMbW124 kirjoitti:ite oon suunnitellut muuten kanssa seuraavaks projektiks. jotain pikku meseä johon tekisin kuidusta kaikkea palikkaa..
no eikun vaan kauppaan ja ostamaan 50litraa hartsia ja kovetetta muutama litra ja täys lasikuiturulla... ja jos vielä muotin kans tekee nii toinen mokoma
mulla on viä puskureista 12 kiloo hartsia ja 10 neliöö kuitua jäljellä.
mutta tehään toi nykynen projekti ny eka valmiiks.. sitten kattoo, jos ottais uuden työnalle
mutta tehään toi nykynen projekti ny eka valmiiks.. sitten kattoo, jos ottais uuden työnalle
nii tai ottais tuosta kopasta kuitumuotin ja alkais siitä tekee... sais hyvinkin nopeasti tehtyä jos omistasi siihen tarkoitetun ruiskun eikä vaan aina tuputtais sillä pensselillä kun sehän alkaa käymään ranteeseen ja varsinkin kunnon päälle
nii tai ottais tuosta kopasta kuitumuotin ja alkais siitä tekee... sais hyvinkin nopeasti tehtyä jos omistasi siihen tarkoitetun ruiskun eikä vaan aina tuputtais sillä pensselillä kun sehän alkaa käymään ranteeseen ja varsinkin kunnon päälle
elikkäs aamupäivä meni mukavasti kuituosia irroitellessa peltiosista
kyllä meinas itku tulla kun sain lokarin irti.... kokeilin tuohon pullistuksen reunaan laittaa vähän silikoonia että lähtiskö se helpommin irti, mutta se vähän niiku jumahti siitä sitten kiinni hyvä ettei koko pullistus lähteny veks
MasaMbW124 kirjoitti:sitten seuraavaksi edessä on armoton pakkelointi/hiominen
nämä lasikuitu hilpekkeet toimivat vain muottina ja näistä hartsaillaan ne varsinaiset osat sitten gelcoatin kanssa että eipä siinä juurikaan paljoa niskatjäykkinä hiomista toivon mukaan tule.
varmaankin hartsaillaan koko keula yhteen eli flippi keulaa ois tulollaan
kunhan sais jostakin halvalla pelkääjänpuolen lokarin että pääsis pullistusta veistelee, omani nääs sattuu olemaan niin pahasti kolaroitu
MasaMbW124 kirjoitti:sitten seuraavaksi edessä on armoton pakkelointi/hiominen
nämä lasikuitu hilpekkeet toimivat vain muottina ja näistä hartsaillaan ne varsinaiset osat sitten gelcoatin kanssa että eipä siinä juurikaan paljoa niskatjäykkinä hiomista toivon mukaan tule.
varmaankin hartsaillaan koko keula yhteen eli flippi keulaa ois tulollaan
kunhan sais jostakin halvalla pelkääjänpuolen lokarin että pääsis pullistusta veistelee, omani nääs sattuu olemaan niin pahasti kolaroitu
juu. ajattelinkin alus, että noi on vaan muotteja.. mut nyt katoin, kun ne oli sulla jo kiinni että ne ei olekkaan muotteja hemmetti ku oon tosiaan jo vuodenverran suunnitellut samanlaista projektia. mutta on vähän kerennyt idea itellä latistuun, mutta nyt on mukava seurata, kun joku muu tekee sen kanssa