Moi vaan kaikille,uusi käyttäjä älähtää
Tohon projektiin liittyen tosiaan on melko kallista,kuulemani perusteella kun erään "virittäjäkeisarin" kanssa juttelin puhelimessa oman e55:sen tehonlisäyksistä. Mulla itellään on toi kompuraversio,mutta samalla tuli puheita tollasen W210:n ahtamisprojektista joka siis karkas hinnoiltaan ihan holtittomaksi.
Kleemann on kuulema hyvä,mutta melko arvokas on sekin,jos miettii esim. että tohon kompurakoneeseen kompurapyörä,ecu ja ilmansuodatin oli 3500 luokkaa ... No sitä en tilannu vielä kun Harinen lupasi selvittää,minkä verran jäisi kustannuksia jos sen pyörän ostaa pelkästään ja ajetaan sitten dynossa uusi ohjelma.Putkisto ahistaa varsinki takapäästä tässä mallissa reilusti,eli se on menossa vaihtoon ihan näillä näppäimillä.
Supersprintiltä katottiin koko putkisto kattien kanssa niin vaatimattomat 10.000 euroa

joten sekin jää kaupan hyllylle,mutta onneksi kunnon putkisto on jo löytynyt.