Jooh, elikkä taas päästy vähän etiäppäin. Vaihon otsikonki paremmin sopivaks, ni ei tartte ihimetellä.
Elikkä tänään oli vuorossa mäntien ja kiertokankien tasapainotus. Ero oli kyllä yllättävästi, ku männissä oli 3g heitot suurimmillaan, ja kangissa jopa 6g. Niitä sitte digitaalisella ruokavaa`alla punnittin, ja vingulla otin tavaraa pois sieltä täältä. Männistä männän alta, ja reunoissa olevaa kangelle tehtyä jonkintyyppistä upotusta tasottelin. Kangista lähti korotekstit jos oli tarve, ja vielä reunoista sitten se valujälen kohouma jos oli oikeen paljon raskaampi kun muut. Tuo vaaka näyttää 1g tarkkuuella, että ei tuo nyt mitään tähtitiedettä vielä ollu, mutta ei kovin kaukaa hakenu...

Lopuks tarkistus punnitus. Männissä oli tuolloin jo tapit ja soka paikallaan, ni sain jokaseen saman lukeman 866g. Kangissa oli (vanhat) laakerit paikallaan ja ne paino kaikki sitten pienen hikoilun jälkeen sen 772g. Tuon tarkemmaks en viitti enkä jaksa alkaa viilaamaan, kun tuskin on enää hyötyä. Toivottavasti repee paikat sitte jostain muusta syystä.
Oli muuten yllättävää, ku piruuttaan punnittin uudetkin kiertokangen laakerit, niin 4kpl paino 47g, 1kpl paino 46g ja yks toinen 48g.

Aika suuret erot uusilla osilla. Niin tuskin se tuosta tarkkuuesta kiinni jääpi...

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.