https://www.ebay.de/itm/Mercedes-Benz-B ... Sw~T9b~U63" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuommoinenkin varmaan toimisi hyvin w211:sta, maskin taakse. Mitkä lie kierteet tuossa mutta eiköhän ne ihan "normaalit" ole, jotta saa letkut teetettyä.
Erillinen lauhdutin automaattivaihteiston öljylle W211.
Re: Erillinen lauhdutin automaattivaihteiston öljylle W211.
Hyde liikkeessä löytyy melkein kaiken maailman liittimet..ilma puoli on erikseen kuin kuorma-autoissa mutta kaikki löytyy ja voi sinne ajaa uutta kierrettäkin jos on jotain ongelmaa.
Toi vaan sitten pieni varaus että olisi ehjä.
Mitkä on tarkoitettu moottori öljyn jäähdytkeen on korkeampi paineen kesto kuin laatikon puolelle mutta pitää muistaa että öljyn paine on tuolla melkein nolla kun se tulee turbiinilta ja menee öljypohjaan...kuumaa se toki on ...eli ei sinne voi mitään puutarha letkua laittaa.
Toi vaan sitten pieni varaus että olisi ehjä.
Mitkä on tarkoitettu moottori öljyn jäähdytkeen on korkeampi paineen kesto kuin laatikon puolelle mutta pitää muistaa että öljyn paine on tuolla melkein nolla kun se tulee turbiinilta ja menee öljypohjaan...kuumaa se toki on ...eli ei sinne voi mitään puutarha letkua laittaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Erillinen lauhdutin automaattivaihteiston öljylle W211.
Ehjyyttä ei toki tiedä, 1kk takuu taitaa luvata. Voiskohan niihin alkup. letkuihin jotka laatikolta tulee niin jotkut liitokset ja siitä jatkaa. Ne metalliosat on ihan lahot, kosteat jo pinnaltaan. Uuudet ne laatikolta tulevat putket/letkut n.170-180€.atlas kirjoitti:Hyde liikkeessä löytyy melkein kaiken maailman liittimet..ilma puoli on erikseen kuin kuorma-autoissa mutta kaikki löytyy ja voi sinne ajaa uutta kierrettäkin jos on jotain ongelmaa.
Toi vaan sitten pieni varaus että olisi ehjä.
Mitkä on tarkoitettu moottori öljyn jäähdytkeen on korkeampi paineen kesto kuin laatikon puolelle mutta pitää muistaa että öljyn paine on tuolla melkein nolla kun se tulee turbiinilta ja menee öljypohjaan...kuumaa se toki on ...eli ei sinne voi mitään puutarha letkua laittaa.
Re: Erillinen lauhdutin automaattivaihteiston öljylle W211.
Itseasiassa saksalainen ei tuotteeseensa tuumakierrettä laita joten mersu ja hydrauliikkaliike on vähän vaikea homma välillä. Laatikon kylkeen ne putket tulee banjoliittimillä, niitä löytyy kyllä.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Erillinen lauhdutin automaattivaihteiston öljylle W211.
Sumuvalon takana, oikealla olisi myös hyvin tilaa jonkilaiselle jäähdyttimelle. Vaikuttaisi olevan helpompi vetää letkutkin siihen.
https://www.biltema.fi/autoilu---mp/tun ... 2000040447" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuohan se vaikka passaisi.
Mitenkäs se liitos niistä vanhoista letkuista, mikähän niitten koko on? Jos selviäisi ilma niiden putkien irroitusta?
https://www.biltema.fi/autoilu---mp/tun ... 2000040447" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuohan se vaikka passaisi.
Mitenkäs se liitos niistä vanhoista letkuista, mikähän niitten koko on? Jos selviäisi ilma niiden putkien irroitusta?
Re: Erillinen lauhdutin automaattivaihteiston öljylle W211.
Jos joku näitä jäähdyttimiä rakentelee, niin älkää laittako normaalia hydrauliletkua, ei kestä automaattiöljyä. Sisäosa irtoaa kiertoon.
Re: Erillinen lauhdutin automaattivaihteiston öljylle W211.
Siellä se nyt on oik. sumuvalon takana, 40km maantielenkin jälkeen vaihteistö-öljyn lämpötila +82c, ulkolämpötila +30c.