jarkki kirjoitti:Väri on kyllä pirun nätti varsinki w201:ssä (ite maalautin tuon oman projekti lankun samalla värillä) Mulla vaan tulee nykyää väkisinki oksennusreaktio ku näkee grafiitin harmaan tai 199 värisen tenava tähden ja se ei ainakaa paranna asiaa jos alla on monoblockit
Madallusta, kristallivaloa ja vähä isompaa vannettahan tuo tosissaan kaipaisi ku on tuo korisarjakin isketty kiinni mutta hyvältä näyttää tähän mennessä.
Nyt on tuo madallus etusijalla, pitäs vaan keksii et mimmosen madalluksen hommais. uskaltasko madaltaa 50mm vai riittäskö ihan 45mm? tuosta etupuskurista maahan on n 10cm. Sanokaas te viisampana et mite kannattas tehä keväällä alkaa taas tuo mekkerin työllistäminen ku tällähetkellä se on seisonnassa. Vanteetkin tulee kesällä muuttumaan 17" tai 18" en oo vielä varma.
laitappa etusormi ja peukalo 5mm etäisyydelle toisistaan ja mieti onko väliä?
Ostat vaan sen -40mm h&r:n ja sit vaan puolkierrost kerrallaa pois jos siltä tuntuu
Jooh, kyllä se 5mm aika mitätön on mut mites iskarit? tartteeko mitään vaihtaa jos laittaa nuo -40mm madallusjouset?
Tjoo ja 17" vanteella 215/40-17 on kaikista paras kumi. Ei raavi, eikä halkasija oo ihan hullunlailla liian pieni.
Tuo on kyllä sääli toi sun etupuskuris, kun sen kanssa autosta ei matalaa saa sitten millään.
Whaeva kirjoitti:Tjoo ja 17" vanteella 215/40-17 on kaikista paras kumi. Ei raavi, eikä halkasija oo ihan hullunlailla liian pieni.
Tuo on kyllä sääli toi sun etupuskuris, kun sen kanssa autosta ei matalaa saa sitten millään.
Noo ei toivoa oo vielä menetetty katsotaan mimmonen siitä sit tulee kun madallus on kiinni.
Päivitystä on tullu vihdoinkin. Madallus -45 H&R ja 215/45/17 kumit. Edestä madaltu 6cm ja takanta 4cm. Eteen vaihoin jousen yläpään kumit 3->2 ja takana annoin olla 2. Pyörätkin sopii pyörimään ihan hyvin kun vähän mankeloi kaaria . Sisusta vaihtui -92 W201 mersun sisustaan kokonaan. Vilkut vaihtui läpinäkyviin vilkkuihin, mutta kylkivilkut pysyivät samana. A-pilarit vaihtuivat diskanttipaikallisiin a-pilareihin ja jalopuu vaihtukeskiosa vaihtui hiilikuituun.
Otin pari kuvaa mimmonen se nykyään on:
Muutosta tulee tapahtumaan ainakin konehuoneessa vielä