dokumentiksi kuulemma riittää sellanen lappu että se ainaski näyttää viralliselta

puskuritkin saan kuulemma hitsata runkoon.
etu puskuri meni jo lihoiksiunski kirjoitti:
Minusta kannattaisi tehdä nuo puskurit lasikuidusta ja kiinnittää ne koriin. Ehjät kromipuskurit kannattaa ehkä mielummin myydä...niistä saapi kivasti värkkäilyrahaa...haluttua tavaraa jenkkipuskurien tilale.
juu ku ei ole, olen nimittäin tarkasti mitannut molemmat kone tilat ja moottorit ja tiukaks menee... normaalistihan on se abaut sentti-kaks "liikkuma tilaa" ahtaimmassa kohdassa ja ei ole enään... tosin jos sulla on oma kohtaisia kokemuksia tälläisesta tekniikan vaihdosta saatan pian uskoakin, nimittäin konehan levenee ylöspäin ja ahtain kohta on siinä runkopalkin kohdalla joten se levein kohta saatta olla runkopalkin yläpuolella, mutta kyllä se sinne menee kun ruvetaan sovittelemaanunski kirjoitti:Moottoritilaa ei tarvitse leventää, mikäli pitää vakiopakosarjat. Asennettaessa pitää olla vain pakosarjat paikallaan. 420:nen on ihan yhtä leveä kuin 350.
Hei poijaat, olihan nyt unskillakin tiedossa jotta uusi kone ei ole M116 vaan M119sepulaakeri kirjoitti:juu ku ei ole, olen nimittäin tarkasti mitannut molemmat kone tilat ja moottorit ja tiukaks menee... normaalistihan on se abaut sentti-kaks "liikkuma tilaa" ahtaimmassa kohdassa ja ei ole enään... tosin jos sulla on oma kohtaisia kokemuksia tälläisesta tekniikan vaihdosta saatan pian uskoakin, nimittäin konehan levenee ylöspäin ja ahtain kohta on siinä runkopalkin kohdalla joten se levein kohta saatta olla runkopalkin yläpuolella, mutta kyllä se sinne menee kun ruvetaan sovittelemaanunski kirjoitti:Moottoritilaa ei tarvitse leventää, mikäli pitää vakiopakosarjat. Asennettaessa pitää olla vain pakosarjat paikallaan. 420:nen on ihan yhtä leveä kuin 350.
juu tosi hyvä pointti että puhutaan samasta asiasta Very Happy
uus konehan on tosiaan m119
no niin kiitos , saa sille sitten hakia paikkaa.DuPu kirjoitti:Kepin vaijerit menevät jarrupolkimelle sekä virtalukolle (avainta ei saa pois, jollei keppi ole P-asennossa).
EDIT:
Eikä sitä jarruakaan pakosta ole muokattava. Jättää vaan kepin sivusta vaijerit vallan pois, ja ne "rajoitinmurkulat" lukitsee/hävittää siitä häiritsemästä
DuPu
jotenkin pidin itsestään selvyytenä että korvakot eivät voi sopia ristiin... kiitos ... jos sopivat niin saattaa helpottaa asioita paljonkin, pitää huomenna varmistaa asia kun pääsen sen uudemman motin luounski kirjoitti:juu tosi hyvä pointti että puhutaan samasta asiasta Very Happy
uus konehan on tosiaan m119
hyvä kun oikasitte...olen senverran vanhakantainen, että minullle riittä hyvin kaksi venttiiliäM119:ssä varmaan saa leikellä konehuonetta pakosarjojen takia melkoisesti...
Sitävastoin 420 m116 w107:n öljypohja voisis sopia....lohkothan ovat melkoisen samantyyppisiä....samoin moottorikorvakotkin saattavat sopia ristiin....
niin se taitaa tulla helpoiten.DuPu kirjoitti:Laippaa vaan ja kumilimput pois samalla
DuPu