napa kirjoitti:kiinassahan tehdään siis merkkifirmojen merkkituotteita ja sitten niiden piraattikopioita, ei saa sekoittaa näitä keskenään... kaikki kiinassa tehty ei ole automaattisesti paskaa tai hyvää...
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
laineracing kirjoitti:kai jotenkin näin jotta 8mm+55pro+lysholm2300+mega+++
55pro, ettei 52pro
vai että aina vain jatketaan sillä moottorinpesuaineella eikö olisi aika siirtyä jo oikeaan polttoaineeseen
lukee jotta pro55 niin semmonen.
ne on niiin nähtyjä että bensasta tuloo voimaa ihan homona. mutta toiset voi kokeilla vaikka paskojen dieselien viritystä? vaikkei aina onnistuiskaa...
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Mitä pitää sisällään 55pro mitä ei jo ole aiemmissa konstruktioissa ole ollut?
Onko se mainosmiesten uudelleen nimeämä versio samasta dieselahtimesta jota on ollut saatavissa jo ties kuinka kauan?
Solmurauta kirjoitti:Mitä pitää sisällään 55pro mitä ei jo ole aiemmissa konstruktioissa ole ollut?
Onko se mainosmiesten uudelleen nimeämä versio samasta dieselahtimesta jota on ollut saatavissa jo ties kuinka kauan?
no mä en tiedä onko joku holsetin malli sama kun tuo pro55 semmosena sitä kuitenkin kaupataan. erikokokoinen pakosiipi kuin pro52.
taitaa olla muuten normaali hx55, mutta siinä on pro 52 kompura+ siipi noin äkkipäätä päätellen mitoista... mikä taas ei tee siitä välttämättä yhtään parempaa, kuin mitä 52 pro on... melkein 300 € halvempikin tuo "55 pro", mitä 52 pro...
Viimeksi muokannut napa, La 02.10.2010 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Solmurauta kirjoitti:Mitä pitää sisällään 55pro mitä ei jo ole aiemmissa konstruktioissa ole ollut?
Onko se mainosmiesten uudelleen nimeämä versio samasta dieselahtimesta jota on ollut saatavissa jo ties kuinka kauan?
no mä en tiedä onko joku holsetin malli sama kun tuo pro55 semmosena sitä kuitenkin kaupataan. erikokokoinen pakosiipi kuin pro52.
No suurin versio HX55 mallista on 80mm pakosiivellä.
Pitäisiköhän sinun kysyä jostain ihan turbokauppiaalta noista ahtimista niin saisit viimeisintä tietoa, nuo nettikauppiaat kun eivät välttämättä omaa parasta mahdollista tietämystä ahtimista.
Solmurauta kirjoitti:Mitä pitää sisällään 55pro mitä ei jo ole aiemmissa konstruktioissa ole ollut?
Onko se mainosmiesten uudelleen nimeämä versio samasta dieselahtimesta jota on ollut saatavissa jo ties kuinka kauan?
no mä en tiedä onko joku holsetin malli sama kun tuo pro55 semmosena sitä kuitenkin kaupataan. erikokokoinen pakosiipi kuin pro52.
No suurin versio HX55 mallista on 80mm pakosiivellä.
Pitäisiköhän sinun kysyä jostain ihan turbokauppiaalta noista ahtimista niin saisit viimeisintä tietoa, nuo nettikauppiaat kun eivät välttämättä omaa parasta mahdollista tietämystä ahtimista.
miks mun pitää kysellä jostain turboista jotain? kysele ite kun kerran sua se enemmän kiinnostaa. MINÄ en ole ostanu ainootakaan pro55 ahdinta enkä edes pro52 tai saati hx55....mitä kettua
napa kirjoitti:taitaa olla muuten normaali hx55, mutta siinä on pro 52 kompura+ siipi noin äkkipäätä päätellen mitoista... mikä taas ei tee siitä välttämättä yhtään parempaa, kuin mitä 52 pro on... melkein 300 € halvempikin tuo "55 pro", mitä 52 pro...
pro52 tekee kuulemma ainakin pakosiaaa 606 jatkeeenaaa...
napa kirjoitti:taitaa olla muuten normaali hx55, mutta siinä on pro 52 kompura+ siipi noin äkkipäätä päätellen mitoista... mikä taas ei tee siitä välttämättä yhtään parempaa, kuin mitä 52 pro on... melkein 300 € halvempikin tuo "55 pro", mitä 52 pro...
Paperillaha toi 55 o palijo parempi dieselii mitä 52
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com