W211 longlife vai normiöljyt?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

W210 E420 kirjoitti:
muistaakseni, korostan muistaakseni tuo motuli maksoi silloin (-05?) noin 17-20€ LITRA!.....hinnan perusteella se ei voi olla paskaa....se purkki taitaa olla muuten vielä tallin hyllyllä...katsompa kun seuraavan kerran olen mökillä.

säästin sen "teräketjuöljyksi".....osan taisin käyttää ketjujen rasvaamiseen.... :wink:
mikä muuten oli kone jossa sitä käytit ja petyit sen laatuun :roll: ihan vain mielenkiinosta, joku 2 pyöräinen se tais olla :roll:
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

napa kirjoitti:
W210 E420 kirjoitti:
muistaakseni, korostan muistaakseni tuo motuli maksoi silloin (-05?) noin 17-20€ LITRA!.....hinnan perusteella se ei voi olla paskaa....se purkki taitaa olla muuten vielä tallin hyllyllä...katsompa kun seuraavan kerran olen mökillä.

säästin sen "teräketjuöljyksi".....osan taisin käyttää ketjujen rasvaamiseen.... :wink:
mikä muuten oli kone jossa sitä käytit ja petyit sen laatuun :roll: ihan vain mielenkiinosta, joku 2 pyöräinen se tais olla :roll:
KTM EXC 450 -05.....vaahtosi eli öljyikkunassa oli pelkkää vaahtoa, en tiedä ylikuumeniko mutta samaa teki (muistaakseni) shellin öljytkin....trial pyörässä shellit vaahtosi melkein tyhjäkäynnillä.

castrolin öljy toimi hyvin ja niitä olen käyttänyt kaksipyöräisissä nykyisin....tosin nyt tallissa enää tuo skootteri jossa käytän hondan öljyä....en muista kuka sen valmistaa mutta on pelannut ainakin ilman vaahtoamista.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

motulin 2-pyöräisiin tarkoiteuista öljyistä ei vaahtoamisen osalta ole omakohtaista kokemusta, mutta shell:n öljyistä samaa mieltä, ne on helppo saada vaahdoksi...

eihän siellä olisi ollut sitä shell öljyä vielä vanhastaan jossain kolossa sopivasti ja kun vaihdoit motulit, niin ne shell öljyt sitten pilas ne motulitkin :roll: vai huuhtelitko ensin normaalisti ja silti vaahtos...

nuo siis arvailuja, kun en tiedä kuinka ja missä järjestyksessä niitä öljyjä vaihtelit... ja kai se motul nyt edes oli 2-pyöräisiin tarkoitettua...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

napa kirjoitti:motulin 2-pyöräisiin tarkoiteuista öljyistä ei vaahtoamisen osalta ole omakohtaista kokemusta, mutta shell:n öljyistä samaa mieltä, ne on helppo saada vaahdoksi...

eihän siellä olisi ollut sitä shell öljyä vielä vanhastaan jossain kolossa sopivasti ja kun vaihdoit motulit, niin ne shell öljyt sitten pilas ne motulitkin :roll: vai huuhtelitko ensin normaalisti ja silti vaahtos...

nuo siis arvailuja, kun en tiedä kuinka ja missä järjestyksessä niitä öljyjä vaihtelit... ja kai se motul nyt edes oli 2-pyöräisiin tarkoitettua...
oli se ihan mopoihin tarkoitettua.
shellit oli eka (ensiasennus, taitaa kotari olla muistaakseni vaihtanut merkkiä nykyisin) ja nehän "palasi" jäähdyttyään ihan normin näköiseksi...joten minä poika laskin ne ulos (valuivat varmaan pari tuntia, tiptip malliin), vaihdoin suodattimen ja pesin toisen (se on pestävä) ja pistin motulit sisään...voi muuten olla että shelliä oli vielä sisällä?, mene ja tiedä...mutta sittenhän tuo motul sopii hyvin tuohon huuhteluun :wink: koska castrolit toimi hyvin :D ....

voi olla että motul on ihan hyvää öljyä mutta kuten aikasemmin laittelin, meistä jokainen pelaa "vahän" tunteella ja kuulo/luulopuheilla....minäkin....noitten öljyjen kanssa.

näistä kirjoituksista päätellen toiset ovat tosiaan perehtyneet aiheeseen ja tietävät ihan helvetin paljon noista viskoista jne. minä en tiedä mitään sen voin myöntää, mutta käytän silmiä ja teen sitten päätelmiä....on ne oikeita tai ei.
mutta, en voi haukkua oikein mitään öljyjä ihan oikeasti koska tiedän hyvin monta ihmistä kenen laitteissa on shelliä, motulia,mobilia ja xingzong öljyjä....ja ne tuntuu kaikki toimivan jotensakin oikein?.

ps. ihan huvikseen faijan luona äsken käydessäni kysäisin mitä öljyä sen potkulaudassa (nissan note) on käytetty.....ukko (huonokuuloisena) sanoi -MUSTAA..... :wink:
en edes viitsinyt kysyä onko niitä vaihdettu.... :shock:
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
sompio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1807
Liittynyt: Pe 13.10.2006 21:20
Paikkakunta: Kangasniemi

Viesti Kirjoittaja sompio »

Se on vähän sama näissä voiteluöljyjen paremmuudessa kuin "mölyöljyjenkin" vertailussa yhdelle sopii yksi ja toiselle toinen.
Tuskin mistään löytyy pitävää näyttöä minkään öljyn totaalisesta huonoudesta, elikkäs kaikilla pärjäilee. Näihin ns. autolehtien testeihin en ole luottanut ikinä niin öljyjen kuin renkaittenkin suhteen. Siinä pätee sanonta: "Sen lauluja laulat jonka leipää syöt"
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
jani k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 321
Liittynyt: Pe 22.12.2006 10:09
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja jani k »

täytyypä itselläkin sitten vaihtaa tuo rf 5w50 johonki halvempaan esim king 5w40 sama laatuluokitus 229.3 kun rf:ssä on puolet halvempaakin.
ihmetyttää miksi amg ja porche käyttää tuota rf 5w50 ensiasennus oljynä kerta se on niin huonoakin.
ois kiva tietää oljyjen erot paljon ajetuista koneista mitä eroa oljyissä tod on, kaikki vaan kehuu omiaan mutta fakta tietoa ei vaan oo tuskin käytännön eroja tämän päivän oljyissä tuskin on kuhan vaan ei käytä liian pitkiä vaihtovälejä.
ois kiva tietää mitä vaurioita tuo rf on tehnyt?
itse ikäni ajanut kyseisellä oljyllä ilman minkäänlaisia ongelmia.
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1558
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: W211 longlife vai normiöljyt?

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

Jacka kirjoitti:Kummat kannattaa laittaa moottoriin?
Auton tietokoneen huoltoasetuksistahan (huoltoajankodat) sai säätää, että kumpaa öljyä käyttää...

Olen vaan kuullut puhuttavan, että voisi olla "terveellisempää" ajaa normiöljyillä ja vaihdella niitä esim. 15000 km välein?

Jos auto on W211 CDI,on öljyvaatimuksena MB229,5 ja uusimmissa vaatimuksena vielä lisäksi vähätuhkainen ACEA C3. Kannattaa käyttää vaatimukset täyttävää öljyä ja sillä voi kyllä lisäämättä ajaa sen huoltovälin n.20000km,jos auto on kunnossa. Veho käyttää Mobil 1 esp Formula 0W-30 ja esim.Teboil Diamont Diessel 5W40 täyttää vaatimukset MB229,5 ja myös ACEA C3 ja on puolta edullisempaa.Jos öljy ei täytä sille asetettuja tehtaan vaatimuksia ei sitä kannata mielestäni käyttää, vaikka joku tietämättään suosittelee.
Esim.Mobil 1 5W-50 Rally Formula ei täytä MB 229,5 vaatimusta puhumattakaan ASEA C3:sta.Varmaan kaikki ylläolevat vaatimukset täyttävät öljyt käy,mutta niitä ei valitettavasti ole monta.
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
jani k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 321
Liittynyt: Pe 22.12.2006 10:09
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja jani k »

olenkohan käsittänyt väärin?
itsellä alkupään w211 320cdi ja huoltokirja kertoo että 229.3 ja siitä korkeamman laatuluokituksen öljyä voi käyttää kun huoltoilmaisimen nollaa niin sehän antaa normiöljylle 15tkm ajoa ja 229.5 laadun öljylle 20 tkm.
mielestäni parempi ajaa halvemmalla oljyllä ja vaihtaa vaikka 10 tkm välein kun tuolla puolet kalliimma 229.5 laadun oljyllä liekkö vielä yhtä hyvää kun halvempi 20tkm ajon jälkeen!
mihin se noki ym paska sieltä pääsee vaikka se oljy oliski vielä voitelevaa.
uudemmat vaatii 229.5 laadun partikkelisuodattimen takia ettei nokea synny, jostain kuulin että aivan myyntipuhetta! vai paljonko sitä oljya sieltä pakoputkesta menee ulos?
onko jollain menny katti tai hiukkasuodatin väärän oljyn vuoksi tuskin.
korjatkaa jos oon väärässä.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

jani k kirjoitti:olenkohan käsittänyt väärin?
itsellä alkupään w211 320cdi ja huoltokirja kertoo että 229.3 ja siitä korkeamman laatuluokituksen öljyä voi käyttää kun huoltoilmaisimen nollaa niin sehän antaa normiöljylle 15tkm ajoa ja 229.5 laadun öljylle 20 tkm.
mielestäni parempi ajaa halvemmalla oljyllä ja vaihtaa vaikka 10 tkm välein kun tuolla puolet kalliimma 229.5 laadun oljyllä liekkö vielä yhtä hyvää kun halvempi 20tkm ajon jälkeen!
mihin se noki ym paska sieltä pääsee vaikka se oljy oliski vielä voitelevaa.
uudemmat vaatii 229.5 laadun partikkelisuodattimen takia ettei nokea synny, jostain kuulin että aivan myyntipuhetta! vai paljonko sitä oljya sieltä pakoputkesta menee ulos?
onko jollain menny katti tai hiukkasuodatin väärän oljyn vuoksi tuskin.
korjatkaa jos oon väärässä.
On mennyt
ei ole pelkää myynti puhetta(se taas on että ei olis väliä)
myös sen kalliman(oikena laadun voi vaihtaa vaikka 10tkm välein jos epäilee että ei pysy tarpeeksi hyvänä koko vaihto väliä)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Turmelo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 606
Liittynyt: Su 18.07.2004 16:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Turmelo »

Olen ihmetellyt tuota "mobil 5w-50" menee liruksi, eikös sen pitäisi sitten tulla helposti pihallekkin?. Nyt käyttöautona 290td ja ajettu 500tkm. Ainakaan tässä ei tuota oljyä nimeksikään ole kulunut 10tkm vaihtovälin aikana.
Mb star C3
w210 270cdi

EX:
w210 290turbodiesel
w202 c220
w201 190E
w124 200D
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1558
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

Turmelo kirjoitti:Olen ihmetellyt tuota "mobil 5w-50" menee liruksi, eikös sen pitäisi sitten tulla helposti pihallekkin?. Nyt käyttöautona 290td ja ajettu 500tkm. Ainakaan tässä ei tuota oljyä nimeksikään ole kulunut 10tkm vaihtovälin aikana.
Kyllä se on sinun autoosi ihan hyväksytty öljy,ja varmaan toimii.

Kysymys olikin W211 CDI:stä jossa vaatimukset MB-sivut 229,3 ja 229,5 lisäksi uusimmissa vaatimuksena vähätuhkainen ACEA C3, jos joku ajanut vaatimukset täyttämättömällä öljyllä,hyvällä menestyksellä,ei se tarkoita että muidenkin pitäisi siihen siirtyä, vaan mieluummin toisin päin.
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
PEPI
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 479
Liittynyt: Su 14.03.2010 14:15

Viesti Kirjoittaja PEPI »

Meikäläisellä ainakin tuossa w211 e320 faceliftissä on moottoritilassa tarra, jossa lukee öljylle vaatimuksena mb229.31 tai mb 229.51. Autossa on vielä toistaiseksi partikkelisuodatin.
S211 E320 CDI V6 7G - facelift
Star C3, hommattu ny opetellaan käyttöä
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

PEPI kirjoitti:Meikäläisellä ainakin tuossa w211 e320 faceliftissä on moottoritilassa tarra, jossa lukee öljylle vaatimuksena mb229.31 tai mb 229.51. Autossa on vielä toistaiseksi partikkelisuodatin.
Öljy purkista vastaavat luokitukset löytyy taka tai etupuolelta
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1558
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

CDI203 kirjoitti:
PEPI kirjoitti:Meikäläisellä ainakin tuossa w211 e320 faceliftissä on moottoritilassa tarra, jossa lukee öljylle vaatimuksena mb229.31 tai mb 229.51. Autossa on vielä toistaiseksi partikkelisuodatin.
Öljy purkista vastaavat luokitukset löytyy taka tai etupuolelta



Ei se valitettavasti aina auta asiatuntijaankaan sana,vaikka rautalangasta vääntää.
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Avatar
Pekka Kaleva
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 334
Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
Paikkakunta: Numminen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pekka Kaleva »

Älköön kukaan tehkö kuin minä; Teboil diesel 5/40 229,51 ja nyt vaan arvailuiksi kuinka moottori kestää..... :D

Hyvä öljy;)
Mersulla mennään jopa kirkkoon!

CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1558
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

Pekka Kaleva kirjoitti:Älköön kukaan tehkö kuin minä; Teboil diesel 5/40 229,51 ja nyt vaan arvailuiksi kuinka moottori kestää..... :D

Hyvä öljy;)
Käyttää auton valmistajan vaatimuksen täyttävää öljyä,ei ole mikään äkkipoika,voi olla kilsojakin takana !
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Avatar
Pekka Kaleva
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 334
Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
Paikkakunta: Numminen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pekka Kaleva »

Niinpä, riittää hiukkaspönttöön ja meille tehty.
Mersulla mennään jopa kirkkoon!

CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
JayEl
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: La 25.09.2010 22:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja JayEl »

Kumpi olisi parempaa E500 koneelle 5w-30 vai 0w-40? Kaikissa edellisissä huolloissa huoltokirjan mukaan laitettu Shellin 5w-30, mutta nyt viimeksi Mobil 1 0w-40. Vai onko tuolla mitään käytännön merkitystä?
MB E500 Avantgarde 2003
CustomMB
Mersumies
Mersumies
Viestit: 723
Liittynyt: Su 20.06.2004 21:25

Viesti Kirjoittaja CustomMB »

Poistettu
Viimeksi muokannut CustomMB, Ke 02.05.2012 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

PaHa kirjoitti:Tietääkö kukaan onko -02 270cdi:ssä vielä hiukkas suodatinta eli pitääkö käyttää 229,5 öljyjä? Kuvittelisin ettei ole vielä tuolloin ollut, vasta -04 malleissa?
On nimittäin muutama kannu mobil rf1 öljyä jäänyt entisen auton ajoilta.

Ei taida olla tuonikäisessä onneksi noita hiukkassuodattimia.
CustomMB
Mersumies
Mersumies
Viestit: 723
Liittynyt: Su 20.06.2004 21:25

Viesti Kirjoittaja CustomMB »

Poistettu
Viimeksi muokannut CustomMB, Ke 02.05.2012 16:07. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
jani k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 321
Liittynyt: Pe 22.12.2006 10:09
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja jani k »

kun huoltonäyttöä nollaa niin se antaa standart oljyille 15 tkm ja 229.5 laadulle sen 20 tkm.
mittausjärjestelmä on 0.5 litran tarkkuudella eli kun vaihdat oljyt niin ei kannata lisätä sitä puolta litraa jos tietokone vaatii muuten se saattaa ilmoittaa liiallisesta oljystä kuumassa moottorissa.
itse teen sillain kun koko tilavuus on 7,5l kun vaihdan oljyt niin pistän vähän alle 7.5l ja tietokone ilmoittaa kylmänä ja kuumana oil level ok.
CustomMB
Mersumies
Mersumies
Viestit: 723
Liittynyt: Su 20.06.2004 21:25

Viesti Kirjoittaja CustomMB »

Poistettu
Viimeksi muokannut CustomMB, Ke 02.05.2012 16:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
jani k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 321
Liittynyt: Pe 22.12.2006 10:09
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja jani k »

en tiedä miten sen määrän saa näkymään mutta kun laittaa vaikka 6l vaidon yhteydessä niin se näyttö kertoo että lisää esim litra normaaliin tasoon.mitä sillä määrän näytollä tekee kun tuo kertoo paljon pitää lisätä tai poistaa että ollaaan normaalissa tasossa.
villeeino
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 261
Liittynyt: Ti 01.09.2009 10:04

Viesti Kirjoittaja villeeino »

itse testasin tuon öljyn mittauksen tuon videon ohjeiden mukaisesti. näytti toimivan...
Audi Q7

Ex: E-mersuja
jartuo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1955
Liittynyt: Su 01.08.2004 17:12
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartuo »

Mobil 1 Täys synt. joka 15000km:n jälkeen uudet öljyt ja suodatin.
Ei ole tarvinnut kertaakaan lisätä vaihtojen välissä.
W204 -11
W124 250 Man.
W309 om603.
CustomMB
Mersumies
Mersumies
Viestit: 723
Liittynyt: Su 20.06.2004 21:25

Viesti Kirjoittaja CustomMB »

Poistettu
Viimeksi muokannut CustomMB, Ke 02.05.2012 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jartuo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1955
Liittynyt: Su 01.08.2004 17:12
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartuo »

Mahtaako saada laisinkaan tarkistettua litra määrää?
W204 -11
W124 250 Man.
W309 om603.
CustomMB
Mersumies
Mersumies
Viestit: 723
Liittynyt: Su 20.06.2004 21:25

Viesti Kirjoittaja CustomMB »

Poistettu
Viimeksi muokannut CustomMB, Ke 02.05.2012 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jartuo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1955
Liittynyt: Su 01.08.2004 17:12
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartuo »

Tänään kokeilin tuota valikkoa, ja yllätys yllätys. sieltä ne löytyivät
W204 -11
W124 250 Man.
W309 om603.
Vastaa Viestiin