napa kirjoitti:motulin 2-pyöräisiin tarkoiteuista öljyistä ei vaahtoamisen osalta ole omakohtaista kokemusta, mutta shell:n öljyistä samaa mieltä, ne on helppo saada vaahdoksi...
eihän siellä olisi ollut sitä shell öljyä vielä vanhastaan jossain kolossa sopivasti ja kun vaihdoit motulit, niin ne shell öljyt sitten pilas ne motulitkin

vai huuhtelitko ensin normaalisti ja silti vaahtos...
nuo siis arvailuja, kun en tiedä kuinka ja missä järjestyksessä niitä öljyjä vaihtelit... ja kai se motul nyt edes oli 2-pyöräisiin tarkoitettua...
oli se ihan mopoihin tarkoitettua.
shellit oli eka (ensiasennus, taitaa kotari olla muistaakseni vaihtanut merkkiä nykyisin) ja nehän "palasi" jäähdyttyään ihan normin näköiseksi...joten minä poika laskin ne ulos (valuivat varmaan pari tuntia, tiptip malliin), vaihdoin suodattimen ja pesin toisen (se on pestävä) ja pistin motulit sisään...voi muuten olla että shelliä oli vielä sisällä?, mene ja tiedä...mutta sittenhän tuo motul sopii hyvin tuohon huuhteluun

koska castrolit toimi hyvin

....
voi olla että motul on ihan hyvää öljyä mutta kuten aikasemmin laittelin, meistä jokainen pelaa "vahän" tunteella ja kuulo/luulopuheilla....minäkin....noitten öljyjen kanssa.
näistä kirjoituksista päätellen toiset ovat tosiaan perehtyneet aiheeseen ja tietävät ihan helvetin paljon noista viskoista jne. minä en tiedä mitään sen voin myöntää, mutta käytän silmiä ja teen sitten päätelmiä....on ne oikeita tai ei.
mutta, en voi haukkua oikein mitään öljyjä ihan oikeasti koska tiedän hyvin monta ihmistä kenen laitteissa on shelliä, motulia,mobilia ja xingzong öljyjä....ja ne tuntuu kaikki toimivan jotensakin oikein?.
ps. ihan huvikseen faijan luona äsken käydessäni kysäisin mitä öljyä sen potkulaudassa (nissan note) on käytetty.....ukko (huonokuuloisena) sanoi -MUSTAA.....
en edes viitsinyt kysyä onko niitä vaihdettu....

Opel, "weird lieben autos"....