Onkos kellään ollu semmosta vikaa w203 270 cdi:ssä et startti olis väsyny sillai et ei jaksas pyörittää kunnolla vaikka akussa olis virtaa?
Ku siskon mersu ei tunnu lähtevän sillai käymään ku pitäs ja o-renkaat putkiin vaihdettu, suuttimien ohivuoto katottu,suodatin vaihdettu ajallaan, Railpaine pumppuun tiivisteet vaihdettu, staarilla tutkittu ja isompaa vikaa ei löytyny Onks näissä startti kuin pahasa paikkaa jos nappais ns. kissan pöydälle ja tsekkais sen kunnon?
jönni kirjoitti:Onkos kellään ollu semmosta vikaa w203 270 cdi:ssä et startti olis väsyny sillai et ei jaksas pyörittää kunnolla vaikka akussa olis virtaa?
Ku siskon mersu ei tunnu lähtevän sillai käymään ku pitäs ja o-renkaat putkiin vaihdettu, suuttimien ohivuoto katottu,suodatin vaihdettu ajallaan, Railpaine pumppuun tiivisteet vaihdettu, staarilla tutkittu ja isompaa vikaa ei löytyny Onks näissä startti kuin pahasa paikkaa jos nappais ns. kissan pöydälle ja tsekkais sen kunnon?
On noita nähty aika paljon ettei startti pyöritä tarpeeksi kovaa, että railpaine nousisi tarpeeksi. Vaikka akku olisi täysi
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
jönni kirjoitti:Onkos kellään ollu semmosta vikaa w203 270 cdi:ssä et startti olis väsyny sillai et ei jaksas pyörittää kunnolla vaikka akussa olis virtaa?
Ku siskon mersu ei tunnu lähtevän sillai käymään ku pitäs ja o-renkaat putkiin vaihdettu, suuttimien ohivuoto katottu,suodatin vaihdettu ajallaan, Railpaine pumppuun tiivisteet vaihdettu, staarilla tutkittu ja isompaa vikaa ei löytyny Onks näissä startti kuin pahasa paikkaa jos nappais ns. kissan pöydälle ja tsekkais sen kunnon?
On noita nähty aika paljon ettei startti pyöritä tarpeeksi kovaa, että railpaine nousisi tarpeeksi. Vaikka akku olisi täysi
Enpä muista yhtään tapausta että olisi käynttinlähtöongelmaa joutunut korjaamaan startista, paitsi ne joissa kuulee heti ettei startti jaksa pyörittää. Niitäkään ei cdi:tä muistu mieleen.
Railpaineestako jäi kiinni ettei lähde käyntiin ?
Kävi se normaali ihme parantuminen ku laitto starin kiinni ni auto lähti ihan ok:sti käyntiin et aattelin et joko startti tai paineensäädin rikki. Näin cdi203 meinas myös ku starilla autoo tutkittiin. Jaaniin auton kierrokset satunnaisesti myös humppaa tyhjäkäynnillä. Tätäkään vikaa ei saatu cdi203 päälle mut näillä oireilla taitaa ennemmän vika kallistua ton paineensäätimen puoleen ku ilmaa ei paputkisa kulje edes sillon ku kierrokset humppailee.
Morjens, tuli tosiaan noin kuukaudenpäivät sitte hommattua w203 -01 220cdi. Ja toissapäivänä ajelin parkkipaikalla niin sammutti itsensä yhtäkkiä, siinä hetken yritettiin sahailla käyntiin ja hermoni poltettua annoin auton olla, noin tunnin kuluttua menin koittamaan uudemman kerran ja silloin lähti taas laakista käyntiin.
Siitä suoraan lähdettiin kaverin kanssa kauppaan ja yllätysyllätys kun kaupasta tulimme niin auto ei taaskaan startannut..
No siinä meni reipas puoli tuntia kun auto taas käynnistyi moitteettomasti.
Tämän jälkeen ei ole ollut ongelmia mutta olisi se vika silti kiva saada tietää, onko kellään mitään käsitystä mistä moinen voisi johtua?
arska10 kirjoitti:Kampi akselin asentotunnistin usein vikana
Joo toi ei tullukkaa mieleen, kaveri meinas että polttoaine puolella olis jotaki häikkää mutta miljoonasta asiastahan se voi ikävä kyllä aina johtua...
Äsken olin ajelemassa keskustaan päin niin yhtäkkiä sammui vauhdista, sain onneksi rullattua turvallisesti tiensivuun... Viittaisko tälläset oireet edelleen siihen asentotunnistimeen?
Menmb kirjoitti:Äsken olin ajelemassa keskustaan päin niin yhtäkkiä sammui vauhdista, sain onneksi rullattua turvallisesti tiensivuun... Viittaisko tälläset oireet edelleen siihen asentotunnistimeen?
Jos moottori hörähtää käyntiin puolen- tai tunnin kuluttua normaalisti sammumisen jälkeen, on todennäköisesti kyse kampiakselin tunnistinviasta.
Varmistuksen saa Starilla.
Menmb kirjoitti:Äsken olin ajelemassa keskustaan päin niin yhtäkkiä sammui vauhdista, sain onneksi rullattua turvallisesti tiensivuun... Viittaisko tälläset oireet edelleen siihen asentotunnistimeen?
Jos moottori hörähtää käyntiin puolen- tai tunnin kuluttua normaalisti sammumisen jälkeen, on todennäköisesti kyse kampiakselin tunnistinviasta.
Varmistuksen saa Starilla.
Selvä kiitos tästä, tosiaan juuri muuttanut Tampereelle niin täältä en ketään tunne kellä olis laite missä sais sitte varmuuden... Kotipuolessa kyllä olisi mahdollista