Joo, järjestelmässä on 5 baarin paineanturi, joka kytkee nelivedon pois ja sytyttää vikavalon,
jos painetta on liian vähän. Anturin vikaantuminen ei näy vikakoodina. Tuskinpa se kuitenkaan
rikki on.
Käyttöjännite pitää olla yli 10,5 volttia tai neliveto kytkeytyy pois toiminnasta.
Tässä vielä kuvassa ohjainlaitteen nastojen numerointi. Numero 9 menee diagnostiikkaliittimen
nastaan 5 ja myös mittaristoon vikamerkkivalolle.
1. Käyttöjännite ylijännitereleeltä nastasta 87E
2. Maa W10
3. -
4. Venttiili, etuveto A7/2y1
5. ABS-anturin nopeustieto etuvasemmalta L6/1
6. Venttiili, keskilukko A7/2y2
7. Ohjainkulma-anturi ohjauspyörässä N49
8. Venttiili, takalukko A7/2y3
9. Diagnoosipistoke, vikavalo A1/e24
10. ABS-anturin nopeustieto takaa L6
11. Jännite liittimelle 61
12. -
13. ABS-anturin nopeustieto etuoikealta L6/2
14. -
15. -
16. Jarruvalokytkin S9/1
17. Ohjauskulma-anturin signaali
18. Ohjauskulma-anturin signaali
19. Jännite ylijännitereleeltä, liitin 30a
20. Öljynpaineanturi A7/s1
21. -
22 . -
23. ABS-signaali
24. Kolmiovalo ASD/4matic A1/e25
Uploaded with
ImageShack.us