Niin kuten tuonne privaan jo totesin, niin on ollut F-ryhmän autoista aina moni sataa heppaisiin katuautoihin, eikä päästöjen kanssa ole ongelmia ollut, edes sanka-aikaisten tuplawebereiden kanssa, kunhan se bensapuoli on oikein säädetty ja syttypuoli kunnossa. Asia alkoi siksi kiinnostamaan, että mikä se nyt on liian jyrkkä nokka.
Sitä hieman ihmettelen että miksi edes luulla katillisen auton päästöjen menevän läpi, jos katit on poistettu

Omassa on nyt noi 100cel kennot ja softaamisen jälkeen ei ainakaan ollut vielä mitään heikkoa saada päästölappuja, tiedä sitten noiden nokkien jälkeen, mutta uskoisin enemmän noiden kattien olevan heikoin lenkki eikä itse nokat. Jää nähtäväksi.
Nokkien speksit:
- degrees = 268°/268°
- duration = 114°
- Valve lift = 11,0mm
- lift at TDC = 1,2mm