Arvelin tuossa aikaisemmin, että on tullut pieni mittavirhe moottorin ja laatikon uusien kiinnitysten kanssa. Eilen totesin, että laatikko on liian lähellä kardaanitunnelia. Mitat tuli otettua vanhoilla tukikumeilla ja uudet ovat ainakin 10mm korkeammat.
Tänään otin silmän käteen ja huomasin, että W124 laatikon poikkituki (joka nyt pultattuna kiiinni) ja pystärin samainen ovatkin pikkasen erilaisia (jäi parempi kamera himaan mutta tästä varmaan selviää erot).
W124 tuki vaikuttaa muodoltaan olevan "vaaterissa" ja pystärin taasen ei.
Noin nopeasti katsottuna pystärin poikkituen kiinnitys on toisella puolella n. 30mm "korkeammalla" kuin toisella.
Syy miksi tuo pystärin poikkituki skipattiin ja W124 otettin käyttöön on tässä.
W124 tukikumi ei suoraan mahdu pystärin poikkituen "sisään" vaikkakin kiinnitykset sopivat.
Ajatus on nyt muotoilla pystärin poikkitukea silleen, että W124 tukikumi saadaan mahtumaan koloonsa. Silleen saattaa laatikon pää laskeutua tarpeeksi, niin ei tarvitse lähteä moottorin kiinnityksiä muokkaamaan uudestaan. Let's see
