Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
123 projekti varmaan lähtee huomenna, oon vähän miettinyt että mitäpä jos säästäis rahat johonkin tarpeellisempaan. Mutta jos kuitenkin sattuisi joku sopiva valmis yksilö, ei tarvi olla museossa mutta siinä kunnossa kuitenkin. Lähinnä w123/124 ja miksei myös w126 voisi kiinnostaa. Budjetti vois olla vaikka 7000€. Mielenkiintoisen yksilön kohdalla budjettia vois myös vähän venyttää.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
S202 kirjoitti: ↑La 12.02.2022 17:26 123 projekti varmaan lähtee huomenna, oon vähän miettinyt että mitäpä jos säästäis rahat johonkin tarpeellisempaan. Mutta jos kuitenkin sattuisi joku sopiva valmis yksilö, ei tarvi olla museossa mutta siinä kunnossa kuitenkin. Lähinnä w123/124 ja miksei myös w126 voisi kiinnostaa. Budjetti vois olla vaikka 7000€. Mielenkiintoisen yksilön kohdalla budjettia vois myös vähän venyttää.

Meillä olis toisalla veljellä toi 250, mutta ei kyl mahdu budjettiin. Samoin tuo aiemmin laittamani W126 saattais olla oikealla hinnalla myynnissä SEC:n alta, mutta kyllä siinäkin ollaan pitkästi kympin paremmalla puolen.
Tätä 260E:tä tarjosin juuri toiselle harrastajalle kun etsii sellasta pikkuprojektia:
https://m.nettiauto.com/mercedes-benz/2 ... 7&vifNav=Y
Tuo oli hetken mun harrastajakaverilla. Se herätteli tuon ajoon kun osti kuolinpesältä. Sen jälkeen lähti jonkun vanhemman automyyjän synttärilahjaksi ja laittoivat sitä omassa liikkeessään oe osilla. Sitten se oli hetken jollakin yksityisellä ja nyt näyttää olleen tuossa liikkeessäkin jo syksystä.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Olette te aika veljeksiä.Aivan upea tuokin W123.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kiitoksia, kaikilla on sama maku

MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Onhan toi 250 hienossa kunnossa, kaikki, sisustus ja ulkopuoli hierottu kuntoon mutta hintapyynti on mielestäni kova. Pitäis olla 280 ruiskukoneella tai sitten farkku tai jotain muuta erikoista. On kuitenkin ajettu reippaasti ja ruostekorjailujakin tehty.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Juu ei se ilmainen ole. Ymmärrän pointin sinänsä. 280E jos olis niin pyynti olis tuossa kunnossa edullinen. Mutta helppo varmaan ymmärtää, että jos toinen pitää myydä, niin se 125tkm ajettu 300D jää veljelle.

MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Miten voi penkit olla puhki noihin kilometreihin? Toki voi olla, että mittari on jo toisella kierroksellaEVO X kirjoitti: ↑La 12.02.2022 19:32 Tätä 260E:tä tarjosin juuri toiselle harrastajalle kun etsii sellasta pikkuprojektia:
https://m.nettiauto.com/mercedes-benz/2 ... 7&vifNav=Y

Auto jolla ajat ikäsi, Mercedes
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Aivan hyvin voi olla puhki, eihän tuota kohtaa istuimesta ajetut kilometrit syö, vaan ne kerrat kun kuskin paikalle istahdetaan ja noustaan pois. Lyhyitä matkoja kun ajelee, niin istuin tuosta jo näillä vuosilla kuluu, vaikka ei yhteensä paljon metrejä takana olisikaan. Tämä nyt ei ollut kannanotto juuri kyseisen auton kilsoista, niistä ei mulla ole tietoa.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Komppaan Nozkia mainitsemalla vain tähän, että 260 E:ni kuskin istuin kului edellisellä omistajalla puhki kolmen vuoden omistuksen aikana. Ostaessani sen ml. oli 302 tkm. Isänsä omistuksen aikana oli aina ollut päälliset, tämä otti ne pois. K&L Partner tosin korjasi sen moitteettomasti pari vuotta takaperin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Jep ei kyllä kilometreistä kerro juuri mitään penkin reunan kuluneisuus, vaikka monesti niin ajatellaankin.
Riippuu toki autoon nousukerroista, mutta ehkä vielä enemmänkin kuskin vaatetuksesta.
Esim. jos kuskilla käytössä jokin metallinen karkea vyö tai muuten karkeapintaiset vaatteet niin kuluu kyllä varmasti hyvinkin lyhyellä aikaa puhki, jos taas joku liukas tuulipuku niin ei taida tulla pahemmin kulumaa ikinä.
Riippuu toki autoon nousukerroista, mutta ehkä vielä enemmänkin kuskin vaatetuksesta.
Esim. jos kuskilla käytössä jokin metallinen karkea vyö tai muuten karkeapintaiset vaatteet niin kuluu kyllä varmasti hyvinkin lyhyellä aikaa puhki, jos taas joku liukas tuulipuku niin ei taida tulla pahemmin kulumaa ikinä.
S124 300 TDT 4Matic -87
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Itse muotoilisin kysymyksen niin, että miten voi olla penkit puhki tuohon hintaan ?
wiimax.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Joo, nuo penkithän oli ehjät vielä kaverin aikana. Varmaan jo hapristuneet oli silloinkin, muttei puhki. Meilläkin on parista 124:sta mennyt puhki omassa käytössä noin 100-150tkm aikana, joten kyllä ne vaan kuluu.Nozki kirjoitti: ↑La 12.02.2022 23:08 Aivan hyvin voi olla puhki, eihän tuota kohtaa istuimesta ajetut kilometrit syö, vaan ne kerrat kun kuskin paikalle istahdetaan ja noustaan pois. Lyhyitä matkoja kun ajelee, niin istuin tuosta jo näillä vuosilla kuluu, vaikka ei yhteensä paljon metrejä takana olisikaan. Tämä nyt ei ollut kannanotto juuri kyseisen auton kilsoista, niistä ei mulla ole tietoa.
Viimeksi muokannut EVO X, Su 13.02.2022 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tuo oli viimekesänä Torissa yksityisellä kuukauden pari 5000€ pyynnillä. Kaverihan tuosta taisi maksaa kaikki 700€ kun osti kuolinpesältä. Laitteli sekin siihen rahaa mukavasti. Muistaakseni eteenpäin se lähti 3500€ nurkilla. Toki sen jälkeen siihen on tehty korjauksia ainakin parilla tonnilla. Ainakin etulokarit ne siellä liikkeessä vaihtoi uusiin alkuperäisiin tämän kaverin kertoman perusteella ja maalasivat sitä mutten muista kuinka paljon. Tossa autossa on erikoinen puhelin asennus, liekö jopa orkkis?

Tuo kuva ajalta kun auto oii juuri tullut kaverille.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
EVO X kirjoitti: ↑To 10.02.2022 21:27Plussaa: 300D, sedan, kilometritzukka kirjoitti: ↑To 10.02.2022 21:08 Kysytääs tässä hinta arviota yhdestä kohteesta joka on tulossa tänä vuonna myyntiin luultavasti.
W124 1988 300D automaatti sedan, noin 220tkm ajettu yhdellä omistajalla ollut suomiauto.
Menee keväällä museokatsastukseen, alustavasti katsastaja jo katsonut ja sanoi että kuskin penkin reuna pitää korjata/penkki vaihtaa.
Mitä tuollaisella voisi olla hintapyynti?
1.sarjan auto on hintaa ja haluttavuutta alentava tekijä, vaikuttaa aika paljon varusteet ja väritys noissa. 2.sarjalaisesta saisi kehnommillakin varusteilla hyvän hinnan noilla kilometreillä.
Näkemättä autoa vaikea sanoa mitään. Sitten kun näkee edes kuvat ja varusteet niin voi heittää jotakin.
Vahvistettu pers-osa ni se ei hyppää kenenkään silmille ja on kiva ajomukavuudeltaan. Ei mikään temppu laittaa normi jakkaraan tuo. Mutta hinta tosiaan riippuu paljon sitä millainen yksilö kyseessä on ja komppaan tässä täysin nm EVO X. Kannattaa kattoa myös alta

Nyt myynnissä kohtuuhinnalla tämä https://www.nettimoto.com/polaris/ranger/3156661
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ikinä nähny tuollaista 124:ssaEVO X kirjoitti: ↑Su 13.02.2022 10:26Tuo oli viimekesänä Torissa yksityisellä kuukauden pari 5000€ pyynnillä. Kaverihan tuosta taisi maksaa kaikki 700€ kun osti kuolinpesältä. Laitteli sekin siihen rahaa mukavasti. Muistaakseni eteenpäin se lähti 3500€ nurkilla. Toki sen jälkeen siihen on tehty korjauksia ainakin parilla tonnilla. Ainakin etulokarit ne siellä liikkeessä vaihtoi uusiin alkuperäisiin tämän kaverin kertoman perusteella ja maalasivat sitä mutten muista kuinka paljon. Tossa autossa on erikoinen puhelin asennus, liekö jopa orkkis?
Tuo kuva ajalta kun auto oii juuri tullut kaverille.

Nyt myynnissä kohtuuhinnalla tämä https://www.nettimoto.com/polaris/ranger/3156661
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kyllä ne kuluu, minun ex-300D meni isäukolle käyttöautoksi ja 50tkm jälkeen oli penkki puhki ja nahkaratissa riekale.


Tuon edellisen postauksen autopuhelin vaikuttaisi alkuperäiseltä, BMW:ssä on nähnyt samanlaista keskusyksikköä. Luurin paikka vain outo, minusta pitäisi olla siinä keskikonsolin lokerossa kyynärnojan alla?
1991 420 SE
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Olen kyllä iloinen, että omassa oli alkuperäiset LO:tWikke kirjoitti: ↑To 10.02.2022 11:19Löytäisipä jostakin tuollaiset Lorinserit omaan Ässään. Näyttää hyvälle originaalistanssillakin.Ari kirjoitti: ↑Ke 09.02.2022 20:46 Tässä amerikan herkkua: https://www.youtube.com/watch?v=ltzF5YGPd8g
En ole W126:ssa ennen tuollaista (lankusta tuttua) perän heijastinpanelia nähnyt.

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Joo, sinulla on käyny hyvä säkä. Piti vielä käydä kattomassa uudemman kerran kuvia sinun topicissa.SEC420 kirjoitti: ↑Ti 22.02.2022 12:36Olen kyllä iloinen, että omassa oli alkuperäiset LO:tWikke kirjoitti: ↑To 10.02.2022 11:19Löytäisipä jostakin tuollaiset Lorinserit omaan Ässään. Näyttää hyvälle originaalistanssillakin.Ari kirjoitti: ↑Ke 09.02.2022 20:46 Tässä amerikan herkkua: https://www.youtube.com/watch?v=ltzF5YGPd8g
En ole W126:ssa ennen tuollaista (lankusta tuttua) perän heijastinpanelia nähnyt.![]()

1991 420 SE
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ulvilassa on tarkastettu hintoja ja siellä on päästy ihan black fridayn alennusprosentteihin. Onhan noi toki olleet jo pidemmän aikaa myynnissä. Molemmat on tainneet päätyä jo aiemmin tähän ketjuun, eli mitään uusia tuttavuuksia eivät siis ole.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/12105140 (17,9k€ -> 10,9k€)
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/12097927 (17,9k€ -> 12,9k€)
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/12105140 (17,9k€ -> 10,9k€)
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/12097927 (17,9k€ -> 12,9k€)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/12831103
Tosi hieno w124. Hintahaitarin yläpäässä mielestäni, on kuitenkin aika perusvarusteinen eikä mikään erikoismalli.
Uudemman mallin ratti istutettu jostain syystä (ei istu vanhanmalliseen sisustukseen yhtään), takakontti maalattu joskus tai mallimerkintä laitettu jälkikäteen ja tietenkin ihan minne sattuu. Mittaristossa myös jotain häikkää kuyn bensavalo palaa. Muuten näyttää tosi hyvältä!
Tosi hieno w124. Hintahaitarin yläpäässä mielestäni, on kuitenkin aika perusvarusteinen eikä mikään erikoismalli.
Uudemman mallin ratti istutettu jostain syystä (ei istu vanhanmalliseen sisustukseen yhtään), takakontti maalattu joskus tai mallimerkintä laitettu jälkikäteen ja tietenkin ihan minne sattuu. Mittaristossa myös jotain häikkää kuyn bensavalo palaa. Muuten näyttää tosi hyvältä!
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Joo, tosi hieno on! Nuo väärään paikkaan asennetut sivuvilkut vain pistää silmään, joutuisi lokarit vaihtamaan.Ere866 kirjoitti: ↑La 30.04.2022 20:23 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/12831103
Tosi hieno w124. Hintahaitarin yläpäässä mielestäni, on kuitenkin aika perusvarusteinen eikä mikään erikoismalli.
Uudemman mallin ratti istutettu jostain syystä (ei istu vanhanmalliseen sisustukseen yhtään), takakontti maalattu joskus tai mallimerkintä laitettu jälkikäteen ja tietenkin ihan minne sattuu. Mittaristossa myös jotain häikkää kuyn bensavalo palaa. Muuten näyttää tosi hyvältä!

1991 420 SE
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
^ Onhan siellä yhdessä kuvassa alkuperäinenkin ratti paikallaan, niin tuskinpa sitä menemään on heitetty. Ja onhan siinä väärä antennikin paikallaan jos sille linjalle lähdetään. Itselle isoimmat ongelmat olisi tuo spoileri ja 1.sarjalaisuus. Muuten kyllä ihan raikkaan oloinen tosiaan ja on pari varustettakin joskaan ei mitään ihmeellistä. Sveitsiin uutena myyty, niin varmaan sen vuoksi löytyy ASD varustelistalta.
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tämä on tullut autoliikkeeseen myyntiin. Kuvilla on suuri merkitys - heti näyttää paljon pliisummalta näissä uusissa kuvissa.Wikke kirjoitti: ↑Su 10.04.2022 09:40 Onpas hienossa kunnossa!
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/12781372
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/12850110
Tässä kanssa kopsakan näköinen Suomi-auto:
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/500/12850736
1991 420 SE
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Toi oli koko viime kesän myynnissä yksityisellä myyjällä. Tolla oli joku tosi erikoinen historia, olisiko myyty Suomesta alkujaan Neuvostoliittoon, jonka myötä siinä oli perus Suomi-autosta poikkeavat yksityiskohdat (olisiko katti puuttunut?). Muistini mukaan vanha myyjä tarinoi huomattavasti enemmän auton historiaa. Jos en aivan väärin muista, niin tuo ostettiin Suomesta ja sen oli määrä mennä Neuvostoliittoon, mutta maan heikentyvän taloustilanteen vuoksi auto ei koskaan lähtenyt Savonlinnasta itään.Wikke kirjoitti: ↑To 12.05.2022 17:58
Tässä kanssa kopsakan näköinen Suomi-auto:
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/500/12850736
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Minustakin NL liittyi jotenkin kuvioon. On myös huomattava, että auton omisti eräässä vaiheessa suku, joka teki runsaasti vaatekauppaa Neukkulaan ja bisnes meni nurin samaan aikaan kuin NL:kin. Muistan kun tuo liikkui kaduilla enempikin vuosituhannen vaihteessa. Runsaasti tuota on kuitenkin kunnostettu, hintapyyntöhän oli vuosi siitten huima verrattuna nykyiseen. Joka tapauksessa autolla on hyvin pitkä ja nimekäs savonlinnalainen omistajahistoria.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Edelleen tuossa 500SELissä iskee silmään suht heikko varustetaso, hirveät alumiinivanteet ja korkea tyhjäkäynti. Mittaristokuvasta näkee, että kierrokset ovat liian korkealla.
Laitoin tästä kyselyä aiemmalle omistajalle vuosi tai kaksi takaperin ja sain tiukkasävyisen, oikeastaan jopa asiattoman viestin takaisin. Autoa myytiin tuolloin lähes 30 000€:lla ja varusteeksi mainittiin mm. hydropneumaattinen jousitus. Mainitsin, että ole harrastaja ja varustelistan mukaan autossa on tasonsäätö, eli hydraulinen säätö vain taka-akselilla. Lisäksi kyselin juurikin tuon korkean tyhjäkäynnin perään johon myyjä tokaisi, että kylmällä moottorilla kierrokset ovat korkeat. Samassa mittarikuvassa moottorilämmöt olivat kuitenkin 80-90 välillä.
Laitoin tästä kyselyä aiemmalle omistajalle vuosi tai kaksi takaperin ja sain tiukkasävyisen, oikeastaan jopa asiattoman viestin takaisin. Autoa myytiin tuolloin lähes 30 000€:lla ja varusteeksi mainittiin mm. hydropneumaattinen jousitus. Mainitsin, että ole harrastaja ja varustelistan mukaan autossa on tasonsäätö, eli hydraulinen säätö vain taka-akselilla. Lisäksi kyselin juurikin tuon korkean tyhjäkäynnin perään johon myyjä tokaisi, että kylmällä moottorilla kierrokset ovat korkeat. Samassa mittarikuvassa moottorilämmöt olivat kuitenkin 80-90 välillä.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tuossa varustelussa lähinnä ihmetyttää muoviratti ja tempomatin puuttuminen. Muutenhan tuo on lelujen osalta ihan kelpo. Nuo muutamat puutteet on aika helppo hoitaa kuntoon, samoin vanteiden vaihto. Samalla deletoi kamalat rekisterikilpien aluslevyt. Muutaman tonnin budjetilla selviää.
Muoviosat näyttävät jotenkin ihmeen vaaleilta. Voi olla että kuvat vääristävät. Näyttävät jälkeen päin maalatuilta. Olisi saman tien voinut laittaa sävyksi Altograu, joka tuli myöhemmin 1988. Olisi tullut heti monin verroin paremman näköinen.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 24
- Liittynyt: Pe 28.09.2007 10:33
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tämä auto ei ole museokelpoinen ilman kunnostamista mutta mielestäni nämä 1-sarjalaisia turbodieselinä olisi hyvä ottaa talteen kun niitä vielä löytyy. Hieman kallis kuntoon nähden. Itsellä kolme s124 joten ei itsellä tarvetta.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/12869103
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/12869103
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Toinen sivuvilkku onkin kolarikorjauksen jäljiltä jo oikeassa paikassa, toisen siirtää samalla kun muualtakin maalailee.
Miten lukkopelti edes voi olla noin ruosteessa ? "Pesty" jarrunesteellä joskus ?
Miten lukkopelti edes voi olla noin ruosteessa ? "Pesty" jarrunesteellä joskus ?
wiimax.fi