Mutta hullua siitä turbosta on paljoa yli kiloa ottaa.
Huonot on teillä pidot jos tuolla lailla sutii

Mitenkäs rengas ja alustapuoli?
Siinäpä vähän kuvaa....Jussi k kirjoitti:no niin tuli tuossa perjantai iltana tai pikemminki yönä ruuvattua pp.n tekemä pumppu paikolleen ja tehoa tuli yli kaikkien odotusten 0.8 paineilla, nostin paineita 1.5.teen niin kyllä alko tapahtua. ykösellä ja kakosella sutii ihan holtittomasti ja kolmosella ja nelosella luistaa kytkin!!!! ja autohan oli 200d 124. tehot varmaan jossain kahden sadan hepan kieppeillä???????
Tuolla tyylillä tulee romua nopeammin kuin uskottekaan.-Peltsi- kirjoitti:Siinäpä vähän kuvaa....Jussi k kirjoitti:no niin tuli tuossa perjantai iltana tai pikemminki yönä ruuvattua pp.n tekemä pumppu paikolleen ja tehoa tuli yli kaikkien odotusten 0.8 paineilla, nostin paineita 1.5.teen niin kyllä alko tapahtua. ykösellä ja kakosella sutii ihan holtittomasti ja kolmosella ja nelosella luistaa kytkin!!!! ja autohan oli 200d 124. tehot varmaan jossain kahden sadan hepan kieppeillä???????![]()
http://www.student.oulu.fi/~mattitk/mersu/std.wmv
Totta, tosimiehillä gummi savuaa koko varttimailin matkan muutenkin, ei tarvi mitään paskarinkiä ajaa...Mauri H. kirjoitti:Kuvatkaa niitä videoita mieluummin kiihdytyksistä, noi jarrua vastaan kumitukset on bemarimiesten heiniä.
Toivottavasti Jarkko S ei ota nokkiinsa tuosta lauseesta..Mauri H. kirjoitti:Tuolla tyylillä tulee romua nopeammin kuin uskottekaan.-Peltsi- kirjoitti:Siinäpä vähän kuvaa....Jussi k kirjoitti:no niin tuli tuossa perjantai iltana tai pikemminki yönä ruuvattua pp.n tekemä pumppu paikolleen ja tehoa tuli yli kaikkien odotusten 0.8 paineilla, nostin paineita 1.5.teen niin kyllä alko tapahtua. ykösellä ja kakosella sutii ihan holtittomasti ja kolmosella ja nelosella luistaa kytkin!!!! ja autohan oli 200d 124. tehot varmaan jossain kahden sadan hepan kieppeillä???????![]()
http://www.student.oulu.fi/~mattitk/mersu/std.wmv
Kuvatkaa niitä videoita mieluummin kiihdytyksistä, noi jarrua vastaan kumitukset on bemarimiesten heiniä.
no näytäppä ässällä miten vedät varttimailin, niin otetaan malliaPasi M. kirjoitti:Totta, tosimiehillä gummi savuaa koko varttimailin matkan muutenkin, ei tarvi mitään paskarinkiä ajaa...Mauri H. kirjoitti:Kuvatkaa niitä videoita mieluummin kiihdytyksistä, noi jarrua vastaan kumitukset on bemarimiesten heiniä.
No enhän nyt puhunut tuosta omasta ruoskasta, eihän se mihinkään kulje, ihan paska mannelavetti ja muutenkin v-mäinen ajaa.-Peltsi- kirjoitti:no näytäppä ässällä miten vedät varttimailin, niin otetaan mallia
Mielestäni aikoinaan totesin:JP74 kirjoitti:Taitaa se kyllä olla niin, ettei KKK riitä juuri yli yhden barin paineilla. Kun paineet oli 1.2 baria, tuntui veto vain huononevan ja savua tuli putkesta enemmän...Ilmeisesti turbo rupesi ahdistamaan pakokaasun virtausta niin paljon, että lopputulos oli huonompi.
Mauri H. kirjoitti:Ei ole mikään arvoitus, riittää kiloon.JP74 kirjoitti:Ahtopainetta täytyy nostaa, mutta arvoitus on, mihin asti KKK riittää...?
Ei tässä mitään herneitä vedetty, meinasin vaan että tuollainen jarrua vastaan polttaminen ei ole ehkä se paras keino videolla näyttää niitä voimavaroja, bemumiehet polttelee tuolla tavalla E30 318 - 325 bemuillaan ja siinä ei ole mitään ihmeellistä.Jussi k kirjoitti:se "super turbo" teksti oli tarkotettu lähinnä vitsiksi, älkää nyt siitä herneitä vetäkö!!!!! maurilla ja pasi m.llä tais vaan pussilinen mennä kun noin vihamielisiä kommentteja heittää... vai onko tänne kielletty laittaa vähän leffaa jos auto ei sudi puolta kilsaa
En työnnä herneitä kärsääni, ei pelkoa, huumorimiehiä ollaanCooler kirjoitti:Toivottavasti Jarkko S ei ota nokkiinsa tuosta lauseesta..
Kyllähän hevosvoimat aina kiinnostaa, sama se minkälaisessa vehkeessä ne onpetska kirjoitti:Taitaa konemiehii kiinnostaa kaikki missä on paljon hevosvoimii jenkeistä manne mersuihin...
Satasen Audin itse turbotettu kone. Omatekoinen pakosarja Saabin Garretilla ja syyläriä isommalla välijäähyllä. Muuten ihan kiva sleeperi tulee, mutta cooleri paistaa hiekkapellin alta. Saavatpahan kylän kossit ihmettelyn aihettadealer kirjoitti:"`84 2,4 td Passattia. "
Taas mentiin.![]()
Satasen Audin turbokone (vai Transporterin turbotettu) ?
Uskaltasin väittää et tos on munaaMauri H. kirjoitti:Ja vastapainoksi jarrua vasten kumitukselle on tässä, osalle tuttu "Liukasta Pohjanmaalla" - video:
Ei jarrupelleilyä ja lähtö kakkosella.
http://pics.tdiclub.com/data/500/6677liukasta2.mpeg