uus jarru topikki w201 jarrut jumii itekseen ajaessa!
Tuosta alipaineletkun juuresta, onko siinä reilun kokoinen murtuma vai valehteleeko vanhan silmät?
Mikäli vanhan silmät näkee totta niin polttoaineenkulutuskin laskeutuu oikeille asmosfääreille tuon korjauksen jälkeen, pakkohan sen on kuitenkin vuotaa jos jarrunesteetkin tulee sitä kautta ulos...
http://img23.imagevenue.com/img.php?loc ... 000264.JPG
Mikäli vanhan silmät näkee totta niin polttoaineenkulutuskin laskeutuu oikeille asmosfääreille tuon korjauksen jälkeen, pakkohan sen on kuitenkin vuotaa jos jarrunesteetkin tulee sitä kautta ulos...
http://img23.imagevenue.com/img.php?loc ... 000264.JPG
se muuten voisi olla totta.. just äsken pyyhkäisin siitä kaikki smäldit pois.. saa nähdä vuotaako se vielä.
miten se vaikuttaa polttoaineen kulutukseen?
takaisku venttiili toimii vain yhteen suuntaan. eli ihan ok. semmonen viba, että tuo metallinen nipa, joka on tuolla tehostajan päässä, niin se oli ihan löysällä.. kun koetin kiristää sitä, niin se kiertyy kireämmälle vaikka mitenkä paljon! sen takia loppui alipaine letku kesken ja on mentävä ostamaan lisää..
juuressa ei tietääkseni ollut halkeamaa.. on siinä semmonen että kynsi menee, mutta se on tuon juuren ympäri kokonaan.. vissiin ihan normaalia..
noniin nyt on tuo tehostimen päässä oleva nipa kiristetty ja letku vaihdettu pidempään, kun ei kiristyksen jälkeen enää vanha ylettänyt. pikaisen testiajon aikana ei edes yrittänyt jumia nuo jarrut.. eli ihankuin olisi vaikuttanut, mutta aika näyttää.
miksi muuten bensan kulutus nousee jos tuossa alipaine letkun juuressa on reikä tai se on muuten vaan löysällä?
miten se vaikuttaa polttoaineen kulutukseen?
takaisku venttiili toimii vain yhteen suuntaan. eli ihan ok. semmonen viba, että tuo metallinen nipa, joka on tuolla tehostajan päässä, niin se oli ihan löysällä.. kun koetin kiristää sitä, niin se kiertyy kireämmälle vaikka mitenkä paljon! sen takia loppui alipaine letku kesken ja on mentävä ostamaan lisää..
juuressa ei tietääkseni ollut halkeamaa.. on siinä semmonen että kynsi menee, mutta se on tuon juuren ympäri kokonaan.. vissiin ihan normaalia..
noniin nyt on tuo tehostimen päässä oleva nipa kiristetty ja letku vaihdettu pidempään, kun ei kiristyksen jälkeen enää vanha ylettänyt. pikaisen testiajon aikana ei edes yrittänyt jumia nuo jarrut.. eli ihankuin olisi vaikuttanut, mutta aika näyttää.
miksi muuten bensan kulutus nousee jos tuossa alipaine letkun juuressa on reikä tai se on muuten vaan löysällä?
2.3 l
noniin. pajalla käytettiin. uusi jarrusatula, palat, ja sylinteri ostettu ja laitettu paikalleen. pääsylinteri jätettiin toistaiseksi vielä rauhaan.. mutta se siitä.
vika taisi löytyä. oikean puoleinen jarrusylinteri ei palauttanut, vaikka ilmaus nipa aukaistiin.. herkisteltiin kolmeen kertaan, ei apua. noh. olenpas 140€ köyhempi (perkeleen kalliit osat!)
mutta 100 kilsaa ajettu, eikä jumittamista tiedossa!!
enään nykiminen... sitten auto on elämänsä kunnossa!!!
kiitoksia kaikille auttaneille foorumilaisille!
palataan asiaan kun vika ilmenee uudestaan..
vika taisi löytyä. oikean puoleinen jarrusylinteri ei palauttanut, vaikka ilmaus nipa aukaistiin.. herkisteltiin kolmeen kertaan, ei apua. noh. olenpas 140€ köyhempi (perkeleen kalliit osat!)
mutta 100 kilsaa ajettu, eikä jumittamista tiedossa!!


enään nykiminen... sitten auto on elämänsä kunnossa!!!
kiitoksia kaikille auttaneille foorumilaisille!
palataan asiaan kun vika ilmenee uudestaan..

2.3 l
nooh uusi käytetty jarrupääsylkkä on tulossa.. toivottavasti kerkiää huomiseksi. ketuttaa ihan hurjana ajaa tuolla ku ihan natusen on vaa kiinni ne jarrut, mutta just sen verran että rasittaa..
saatto muuten olla se koko vika alunperin siinä pääsylkässä. nimittäin veikkaan että se oikeanpuoleinen jarrusatula sylintereineen kuumui vaan niin vitusti että tuli "epämuodostuma" ja jumi senkin takia!
saatto muuten olla se koko vika alunperin siinä pääsylkässä. nimittäin veikkaan että se oikeanpuoleinen jarrusatula sylintereineen kuumui vaan niin vitusti että tuli "epämuodostuma" ja jumi senkin takia!
2.3 l