CE Styling-projekti. (vuodesta 2003 => ...?)

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12829
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

hieno! , vaikka tuo onkin vielä koonnissa 8)


hitto noi vanteet on kyllä "possuhienot" :P
Avatar
Stonehead
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 415
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:59

Viesti Kirjoittaja Stonehead »

PT kirjoitti:Kappas, oli tainnu meijän traktoripolttoaineella ajavat toverukset kuulla huhuja sellasta oktaanin polttajasta että :D

Ja eihän se polttoaine mitään hyvää voi olla jos se vaan tuolleen yksikseen poksahtelee, meil se sentään on hallittua, itse oman kipinänsä määräten.. Oiskohan nuo diisselit kuitenkin jotain esisarjan susia bensakoneita? Romukopasta käynny pihi saksalainen insinööri sen hakemassa.

Mutta aiheeseen, eli jos ei mitenkään aikasemmin kylillä nähdä, niin silloin ks viikonloppuna sitten, yritetään jossain vaiheessa ennen sitä laittaa jotain aikoja lukkoon, ja vaikka jopa tehdä oma juttunsa tuonne ihmisten ilmoille, kun voipi olla että tämä tarinointi täällä ei välttämättä saavuta ihan koko lukevaa yleisöä. Muutamat hairahdukset tullu tänne, kun ei ollu eileen kait pahemmin uutta juttua tullu tonne lämmitysöljy puolen juttuihin. :lol:

no jos sun hallittu itse kipinän määräilevä on nii valtavan hyvä niin sitä pitää kokeilla jossain suljetulla baanalla, annan sulle reiluna jätkänä vielä mahdollisuuden valita ajetaanko varttimaili vai pitemmälti, saat vielä jopa etumatkaa, ite tuun viivalle tällä vanhalla yksikseen poksahtelevalla hiustenkuivaaja porakoneella
JP75
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 203
Liittynyt: Ke 24.03.2004 10:11
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja JP75 »

stonehead kirjoitti:
PT kirjoitti:Kappas, oli tainnu meijän traktoripolttoaineella ajavat toverukset kuulla huhuja sellasta oktaanin polttajasta että :D

Ja eihän se polttoaine mitään hyvää voi olla jos se vaan tuolleen yksikseen poksahtelee, meil se sentään on hallittua, itse oman kipinänsä määräten.. Oiskohan nuo diisselit kuitenkin jotain esisarjan susia bensakoneita? Romukopasta käynny pihi saksalainen insinööri sen hakemassa.

Mutta aiheeseen, eli jos ei mitenkään aikasemmin kylillä nähdä, niin silloin ks viikonloppuna sitten, yritetään jossain vaiheessa ennen sitä laittaa jotain aikoja lukkoon, ja vaikka jopa tehdä oma juttunsa tuonne ihmisten ilmoille, kun voipi olla että tämä tarinointi täällä ei välttämättä saavuta ihan koko lukevaa yleisöä. Muutamat hairahdukset tullu tänne, kun ei ollu eileen kait pahemmin uutta juttua tullu tonne lämmitysöljy puolen juttuihin. :lol:

no jos sun hallittu itse kipinän määräilevä on nii valtavan hyvä niin sitä pitää kokeilla jossain suljetulla baanalla, annan sulle reiluna jätkänä vielä mahdollisuuden valita ajetaanko varttimaili vai pitemmälti, saat vielä jopa etumatkaa, ite tuun viivalle tällä vanhalla yksikseen poksahtelevalla hiustenkuivaaja porakoneella
Joko liput on myynnissä ko tapahtumaan? :wink:
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Kuten tuolla aikasemmin on jo todettu, niin kyllä se tullaan aivan akateemisessa mielessä kokeilemaan.

Tietenkin tässä tulee nyt sekin jo vastaan, että mitenkäs nuo diisseleitten ahdot, sehän on selvää että mitä enemmän, sen parempi. Vai otetaanko täältäpäin sitten kuitenkin kapinoihin mukaan bensa turbo, ja hetkellisesti ahdot tuonne 2 kiloon? se ei tuossa varttimaililla siitä itteensä ota.

Noita mittauksia varten, onko kellään niitä jotain mittareita jota ovat jossain testeissä olleet, saa kiihtyvyyksiä ym, voisi noita ohituskiihtyvyyksiä ym vertailla, sais paljon vaan faktaa eri vertailuihin, tai siis eri vaikutuksista eri matkoilla? Onko kellään? Ja paikkaa, tosin nuita 60-120km/h vetäsyjä voi ihan tuolla iltasella varmaan tehdä..

Ja stonehead varmaan voi myös lukea juttuja pilkesilmäkulmassa, mitenkään ei kait jutustelu ollut tässä oman parenmuudesta, kait? Ja jutut tuossa mitä oli niin olivat aivan toisesta autosta..
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

PT kirjoitti:Kuten tuolla aikasemmin on jo todettu, niin kyllä se tullaan aivan akateemisessa mielessä kokeilemaan.

Tietenkin tässä tulee nyt sekin jo vastaan, että mitenkäs nuo diisseleitten ahdot, sehän on selvää että mitä enemmän, sen parempi. Vai otetaanko täältäpäin sitten kuitenkin kapinoihin mukaan bensa turbo, ja hetkellisesti ahdot tuonne 2 kiloon? se ei tuossa varttimaililla siitä itteensä ota.

Noita mittauksia varten, onko kellään niitä jotain mittareita jota ovat jossain testeissä olleet, saa kiihtyvyyksiä ym, voisi noita ohituskiihtyvyyksiä ym vertailla, sais paljon vaan faktaa eri vertailuihin, tai siis eri vaikutuksista eri matkoilla? Onko kellään? Ja paikkaa, tosin nuita 60-120km/h vetäsyjä voi ihan tuolla iltasella varmaan tehdä..

Ja stonehead varmaan voi myös lukea juttuja pilkesilmäkulmassa, mitenkään ei kait jutustelu ollut tässä oman parenmuudesta, kait? Ja jutut tuossa mitä oli niin olivat aivan toisesta autosta..
Se toinen auto oli sitten varmaan tuo minun vartalonkuljetusvaunu, kyllä mäkin voin sinne viivalle ängetä, ei siinä mitään :lol:
Raimok
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ti 11.11.2003 14:58
Paikkakunta: Viitaniemi

Viesti Kirjoittaja Raimok »

Hyvä pojat että urheiluhenkeä riittää, liika tyytyväisyys ja urheiluhengen puute
tuhoaa kehityksen.
"pappa"
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Niihän se oli, ja tietenkin olisiko mahollista sitten saada niin paljon porukkaa kasaan että onnistuisi suoran vuokraus, tai jonnekkin muualle porukka kasaan. Mersut eivät taida viihtyä radalla, vai viihtyvätkö? Se ei älyttömiä kustanna jos joku Ahvenisto ym vuokrataan isolle köörille, ja ei tarvi ainakaan turhia odotella, pääsee kunnolla ajamaan, ja halvempi kuin joku Kiihdytyspäivät / Ratapäivät.

Mitenkäs??

Ja edelleen, en pidä tuota Mersuani urheiluautona!! Uskokaa jo..

Sori Juhis, tää sun aihealua on vähän lähtenyt rönsyilemään :roll:

Mutta auto sentään on hiano, pitäis melkein tulla kattomaan, minkä näköiset ne kylet on koko mustina, ettei vaan kiusaus tulisi liian suureksi myös itelleen.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Joo, eihän nää mitään urheiluautoja ole, eikä omakaan ole kehitysversio 2:senakaan, vaikka tehot lienevät jo 400:n tuntumassa sitten uusilla osilla.

Diesel on taloudellinen matka-auto, vaikka sitä paukkua hieman olisikin 8)

Kyllä niitä ratoja aina saa, katsotaan ketkä muut haluaa tulla kokeilemaan, Jorma varmaan ainakin :twisted:
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

PT kirjoitti:Sori Juhis, tää sun aihealua on vähän lähtenyt rönsyilemään :roll:

Mutta auto sentään on hiano, pitäis melkein tulla kattomaan, minkä näköiset ne kylet on koko mustina, ettei vaan kiusaus tulisi liian suureksi myös itelleen.
Joo kai se munkin ois pultattava joku mutka lohkon kupeeseen, niin voisi ottaa osaa omaan projekti-topicciin. :wink:

Ja kyllä, mustaksi vaan kaikki. 8)
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Niin, tosin tuo tuollaisena pappa-mallina olisi sitten orginelli.. Pitää tuossa viikonloppuna soitella? Mites peilit, onko nekin jo mallailu asteella??

Ei varmaan viellä kolmelle ihmiselle kannata rataa vuokrata, mut josko sinne vähän viellä lisää väkeä.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Raimok
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ti 11.11.2003 14:58
Paikkakunta: Viitaniemi

Viesti Kirjoittaja Raimok »

Kyllä porukkaa kertyy se on varma," löytyisi vaan sen verran leveä baana
että vois diesel kiidytysvaiheessa ajaa mopopolttoaineella kulkevien ympäri
pari kierrosta "?. Ei se rata kovin pitkäkään saisi olla, muuten loppuu
mopo pojilta bensa.
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3797
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Havaittavissa pienehköä VITTUILUA bensa mersuilijoille!! Ite en kyllä oikeen perusta noista Kiisseleistä ,olkoot ny sitte vaikka twinturboja.. paitsi ehkä V8:sina
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Stonehead
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 415
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:59

Viesti Kirjoittaja Stonehead »

EVO X kirjoitti:Havaittavissa pienehköä VITTUILUA bensa mersuilijoille!! Ite en kyllä oikeen perusta noista Kiisseleistä ,olkoot ny sitte vaikka twinturboja.. paitsi ehkä V8:sina
sitä saa mitä tilaa, lueppa P.T:n kommentit dieseleistä
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

PT kirjoitti:Niin, tosin tuo tuollaisena pappa-mallina olisi sitten orginelli.. Pitää tuossa viikonloppuna soitella? Mites peilit, onko nekin jo mallailu asteella??
Mallailuastella ovat jo (lue vielä), pitäisi tehdä sovitteet nille, kun alkuperäisiin ei sovi kirveelläkään, ja peilien mukana tulleetkin ovat liian pienet/väärän muotoiset. :roll:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Hmm, kuinkakohan nopeasti se auto kiihtyy, et sil ehtis viel ajaa ympyrää siinä vierellä :?

Ja vielläkin voi lueskella noita juttuja, niin luultavasti ainakaan tässä yhteydessä ei kukaan muu kuin yksi ihminen ole retostellut sillä autonsa hillittömillä kiihtyvyyksillä, ja olen pahoillani jos luet joka asian jonkunlaiseksi uhkaksi egollesi.

Mutta on kait tuo toivottu tulos saatu tällekkin juttusarjalle, ei tarvinnu viel ees laittaa turboa Juhiksen autoon, sen voit säästää sinne seuraavaan kertaan.

Mutta kuinkakohan, onko joku siellä maailmalla lähellä jotain rataa, vai sähköposti / puhelin kyselyllä jonkun näköinen kysely kierros.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Raimok
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ti 11.11.2003 14:58
Paikkakunta: Viitaniemi

Viesti Kirjoittaja Raimok »

"Taitaa joillakin olla sauna kylpykunnossa", sihiseekin jo, ja yllättävän vähällä!
Lämpiää näemmä nopeammin kuin bensa syttyy! Ei millään pahalla
" pappa "
Avatar
Stonehead
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 415
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:59

Viesti Kirjoittaja Stonehead »

PT kirjoitti:Hmm, kuinkakohan nopeasti se auto kiihtyy, et sil ehtis viel ajaa ympyrää siinä vierellä :?

Ja vielläkin voi lueskella noita juttuja, niin luultavasti ainakaan tässä yhteydessä ei kukaan muu kuin yksi ihminen ole retostellut sillä autonsa hillittömillä kiihtyvyyksillä, ja olen pahoillani jos luet joka asian jonkunlaiseksi uhkaksi egollesi.

Mutta on kait tuo toivottu tulos saatu tällekkin juttusarjalle, ei tarvinnu viel ees laittaa turboa Juhiksen autoon, sen voit säästää sinne seuraavaan kertaan.

Mutta kuinkakohan, onko joku siellä maailmalla lähellä jotain rataa, vai sähköposti / puhelin kyselyllä jonkun näköinen kysely kierros.
jos toi viesti oli tänne päin tarkotettu niin lueppa juttuni tarkemmin,en kertaakaan ole elvistellyt koska eihän tämä vielä mihinkään mee koska tämä on jokapäiväinen käyttö auto. itehän sä morkkaat dieseleitä minkä ehdit. Mä vain haastoin sut kisaan
Avatar
kimmo l
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1507
Liittynyt: Su 19.10.2003 16:58
Paikkakunta: 300km turusta Onneksi!

Viesti Kirjoittaja kimmo l »

:oops: Non niin eikön rauhoituta ja mennää kirjoittelemaan vai "harjoittelu" osioon niin projektit olla rauhassa? 8)
Kuva

Hyvät on perät.......
Auti
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Raimok kirjoitti:Kyllä porukkaa kertyy se on varma," löytyisi vaan sen verran leveä baana
että vois diesel kiidytysvaiheessa ajaa mopopolttoaineella kulkevien ympäri
pari kierrosta "?. Ei se rata kovin pitkäkään saisi olla, muuten loppuu
mopo pojilta bensa.
Niin, mitenkä tuon sitten lukee..

Ja kukaan ei kait ole vähätellyt tuota suorituskykyäkään? Mitenkä siihen sitten viellä liittyy tuo käyttöauto juttu, niin en tiedä. Puhe on tainnut olla jo pari kuukautta sitten että tuo kokeillaan, eikö?

Ja jos joku tuon vittuiluna otti, niin otti sitten. Jos ei osannut tuota ensinmäistä juttua lukea oikein, niin sitten on asia erikseen.

Ja kuten monesti todettu, aina on nopeampia, joku on kuitenkin kertoilemassa kohta että "Sillä ja sillä on sellaista ja sellaista tehty, ja kulkee sitä sun tätä." Ja se on sitten ainakin helppo tapa päästä eroon kartanosta jos toisestakin..

Tää on näitä ikuisia kirjoitetun sanan painajaisia.. Helpointa ois edelleen tarinoida kasvotusten, eipä jäis epäselvyyksiä onko huumorilla heitetty vai ei..
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Joo, ei pidä liian tosikkona näitäkään juttuja lukea, eiköhän tässä kaikki kirjoitella pilke silmäkulmassa :wink:

Ja niin kauan kuin mersuista jutellaan niin hyvä on, ja ainakin omalta osalta on ihan mielenkiintoista nähdä tuo 500 E, hieno auto se on, eikä sitä varmaan kukaan täällä vähättele.
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Palataksemme itse isäntään, niin Juhis onko tuo kuinka kasassa jo, eli ootko mitenkä siellä tallin uumenissa tuossa torstai-sunnuntai akselilla, josko sinnepäin tulisin. Tarkemmin sitten viel soitella, mutta alustavasti onko mitään mielikuvaa?
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Avatar
Stonehead
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 415
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:59

Viesti Kirjoittaja Stonehead »

saatiinpa ainakin säpinää tällekkin osastolle tällä keskustelu tyylillä :D
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

Pakko kommentoida tätä turbodiisselli/bensa hommaa.
Eli tollanen alkuperäinen w 124 500 E,on aito neljäovinen Suomen oloissa erittäin tehokas auto,ja ei niitä joka kadun kulmass näe.ja vielä tehtaan jäljiltä.
Uskomattomia tehoja on kuitenkin miehet vanhoista dieselkäyttöisistään mersuista repineet.
On aivan varma,ettei tuollaiset tehot ja tieto/taito ihan ykskaks tule,vaan vaativat asioihin perehtymistä ja epäonnistumisten kautta onnistuneita yrityksiä.
Hienoa on lukea ja kertoa muillekkin,kuinka vanhahko ja hitaaksi kuviteltu diisseliruutta saavuttaa yli 400 hv tehot,mutta se että omistaa tehokkaan auton
ei tee elämästä yhtään onnellisempa,eikä sen tähden foorumilaisten tarvitse alkaa toisiaan sättimään kellä nopein ja millä polttoaineella,enkä tarkoita että tämä k.o keskustelu siihen johtaisi,varoituksen sana vaan,ei tehdä tästä suomi 24 :sta.
Ei saa vetää herneitä sieraimiin kukaan tästä sepostuksesta,joka on kirjoitettu muutaman viinilasin jälkeen,hik!
Niin,oli asiaakin Juhiksen styylinkirojektiin liittyen,eli kukahan oli maalari,joka ruiskutti pinnan autoon?
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

PT kirjoitti:Palataksemme itse isäntään, niin Juhis onko tuo kuinka kasassa jo, eli ootko mitenkä siellä tallin uumenissa tuossa torstai-sunnuntai akselilla, josko sinnepäin tulisin. Tarkemmin sitten viel soitella, mutta alustavasti onko mitään mielikuvaa?
Pitäshän sitä varmaan tuollakin välillä harrastella. Ei sen tarkempaa suunnitelmaa vielä, mut pirauttele niin tuumaillaan. :)

Maalaushommat Maken kanssa privapuolelle...
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Tietenkin noita ratakapinoita mietiskellen, kun nyt ovatten jotain vanhaa Amazonia käyneet Turbossa ajattamassa, niin sponsori tukea sieltä, ainakin dieseli ihmisille. Eli juttua lehteen kysyä, vai? Eivätpä hekään luultavasti ihan aina ole törmännyt, tietenkin hiljaisista rivistöistä voi joku toimittaja nytten nostaa käpälän pystyyn.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Taas pienoista edistymistä tapahtunut. Puskurin aukosta puuttuu vielä verkko, pääsiäispyhien maalinsaatavussongelmien vuoksi. :wink: mutta muuten jotakuinkin tuollainen ulkoasusta nyt muotoutuu. Peilit ovat tosiaan kromatut, kuten aiemmin arveltiin.
Kuva
Kuva

Takaluukun provosointimerkki lisää huippunopeutta vähintään 20 km/h... :wink:
Kuva

Yllättävän hyvinhän nuo W129:n puskurit sopivat vaikka sivuhelmat ovatkin alkuperäistä mallia, tosin ajatus oli niitäkin hiukan saada lähemmäs maanpintaa. Kuhan nyt kerkeää niin muutamia muitakin detaljeja olisi mielessä.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1806
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Ei prkl kun on hieno ja tyylikäs.....Tahtoo tollasen.. 8)
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3797
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Siisti peli!! kuinkas eturekisterikilpi??meinaatko jotain verkkoa tuohon aukkoon? Nuo kromipeilit sopii kyllä yllättävän hyvin,samoin puskurit.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

EVO X kirjoitti:Siisti peli!! kuinkas eturekisterikilpi??meinaatko jotain verkkoa tuohon aukkoon? Nuo kromipeilit sopii kyllä yllättävän hyvin,samoin puskurit.
Tuohon aukon alapuolellehan se kilpi pitää varmaan ruuvailla kuhan saa puskurin verkotettua. Aikaisemminkin siinä tosiaan sellaista "nuorisoverkkoa" oli, muttakun vähän maalit siitä hävinneet, niin ei vielä kehdannut kiinni laittaa.
Koskas sulta niitä kuvia julkistetaan? :wink:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3797
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Juhis2000 kirjoitti:Koskas sulta niitä kuvia julkistetaan? :wink:
Meinaa tuo kameran saaminen olla melkoisen hankalaa puuhaa, joten kai sellainen pitää ostaa heti ekasta tilistä, kun nyt pääsi töihinkin.
Mutta, luultavasti ens viikolla saa otettua kuvia kun saa kuuppanan maalaamolle, pitäähän teitä nyt pitää hieman jännityksessä!! :D
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Vastaa Viestiin