Nyt kunnossa.
On hukkaportin alipaineen magneettiventtiili rikki. Vaihdoin päittäin EGR:n kanssa ja toimii. Imi vain -0,1bar paineilla, kun venttiilin toisella puolella on imua yli -1bar. Epäilen että letku irronnut hukkaportin kellosta ja vetänyt roskaa sisälleen. Tulikohan tuo egr-venttiilikin tukittua kun vaihdoin nuo keskenään. Saa olla tuolleen.
Tämä projekti loppui onnellisesti ja tuli halvaksi kerrankin. Kiitoksia kaikista neuvoista, ilman niitä olisi kai ahdin korjattavana ja rikki olisi edelleenkin.
Pakko mainita lopuksi. Mittasin nuo ahtimen siivet mauserilla ja kaikissa siivissä samankokoinen kolo. Eli olleet jo tehtaalta lähtiessä. Yhtä lukuun ottamatta olisivat turbokorjaajat heittäneet tuon roskiin romuna.
Niin ja eipä Raision vehokaan löytänyt vikaa. Taidankin ruveta keräilemään noita huoltoleimoja ihan jostain muualta.
Lumia odotellessa siirrytään muihin projekteihin, mutta ne on jo eri foorumeilla. Kiitokset vielä kerran hyvistä neuvoista.
A 170cdi turbo hyytyi
- Puuha-Pete
- Sisäänajossa
- Viestit: 24
- Liittynyt: Su 12.08.2007 20:22
- Paikkakunta: Rovaniemi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 378
- Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
- Paikkakunta: Kangasala
- Viesti:
Pakko laittaa viestii, että ei varmasti ole ollut alkujaan noin kuluneet UUTENA, ihan riittävästi tuollaisia nähneenä (yli 20 vuotta pidellyt turboja), pölyä on saanut ja raakastiPuuha-Pete kirjoitti: Pakko mainita lopuksi. Mittasin nuo ahtimen siivet mauserilla ja kaikissa siivissä samankokoinen kolo. Eli olleet jo tehtaalta lähtiessä. Yhtä lukuun ottamatta olisivat turbokorjaajat heittäneet tuon roskiin romuna.
