tänään pääsin kokeilemaan tuon oman 300E:n kylmäkäynnistys ominaisuuksia, ilman lohkaria lähti ekalla käyntiin n. 3 sek. starttauksella, vaikka oli -25 C pakkasta

tyhjäkäynti oli aluksi n. 1100 rpm sitten laski siitä hienosti n. 700 rpm n. minuutissa.
niin ja tarrakilvillä tuli vähän kokeiltua jo maantie ajoakin

ei ollut kyllä paha ajaa, eikä kyllä saisikaan, koska kaikki alustan osat takana on käytännössä uutta ja keulasta en mitään vikaa ole löytänyt... hitto tuo muutaman satasen auto on parempi ajaa, kuin ne yli 100 000 markan vastaavat silloin -90 luvulla
vahdoin sitten farmarin syylärin ja se teetti hieman ylimääräistä, kun oli piru n. 15 cm korkeampi ja hieman leveämpikin... no tulevaisuudessa tuo vaihto voi olla ihan hyväksikin
kiertovesipumpun vaihdoin myös toimivaan versioon ja laittelin uudet nesteet + redlinen "water wetterin" järjestelmään, hyvin tuo ainakin puhaltaa lämmintä, aivan alkoi sormia kuumottamaan, kun muutaman minuutin antoi auton käydä reipasta 1500 rpm...
ihan mukavan yllätyksen tuo oma taas järjesti

otin yöksi akun - kengän irti, ettei tyhjää akkua, kun siellä joku rele tuntui naksuttelevan (luultavasti liittyy hälyttimeen

) no, laitoin akunkenkää kiinni niin keskuslukko päätti vetää ovet lukkoon ja avaimet tietysti virtalukossa

jollakin toyotan avaimella sain sitten apukuskin oven roplattua auki ja pääsin sisään lopulta

onko tuo muuten joku ominaisuus, että vetää keskuslukolla ovet säppiin, kun laittaa akun kiinni vai sekoileeko tuo mun auto jotenkin
