tsw amg replica, tarkempaa tietoa en ole vanteesta löytänytMesserschmitt kirjoitti:mikä malli tuo vanne oli, en muista enää oli tarkotus jos äitin w202:seen 17" tuollaiset hommais

S63 AMG vanne tuo on alunperin. Mistä sulle Syprus tuli noi vanteet ja mihin hintaan?Messerschmitt kirjoitti:mikä malli tuo vanne oli, en muista enää oli tarkotus jos äitin w202:seen 17" tuollaiset hommais
rengas turku nimisestä puljusta, siellä niitä ei enää ole, tuo oli viimeinen sarja. hintaa oli 650e.simppa80 kirjoitti:S63 AMG vanne tuo on alunperin. Mistä sulle Syprus tuli noi vanteet ja mihin hintaan?Messerschmitt kirjoitti:mikä malli tuo vanne oli, en muista enää oli tarkotus jos äitin w202:seen 17" tuollaiset hommais
simppa80 kirjoitti: Harmi ko et ollut täysin tyytyväinen autoon lastun jälkeen. Pystyykö sitä laatikkoa mitenkään ohjelmoimaan? "Maku" kehui omansa lastua, mutta se tosiaan voi olla että kun sulla on 7 portainen niin se lappaa vaihteita minkä kerkeää. Tuo AMG speedshift on ilmeisti hieman normaalia nopeampi vaihtamaan ja siinähän on vaan 5 pykälää..
Käydäämpä viivala ko saan omaani ohjelman!
Olipas kivaa luettavaatuikku kirjoitti: AMG on sitten ihan toista maata.
Siinä moottori ja pakoputki antaa mukavasti ääntä, jota ei ole yritettykaan liikoja vaimentaa.
Voimansiirto on niin paljon ylimitoitettu, että laatikko ei kaasupohjassa luistattele, vaan nykii seraavaa vaihdetta silmään niin että varmaan kaikki huomaa.
Esp lähtee oikeasti napista poikkeen - kahdeksaankymppiin asti.
Rengas saa savuta ja valittaa ja auto kiemurrella, kunhan jotenkin pysyy hanskassa.
Samoilla väännöillä ja tehoilla amg,ssä on paljon enemmän menemisen meininkiä.
Ei muutaku simppa pistät tuikulle yv:täsimppa80 kirjoitti:Olipas kivaa luettavaatuikku kirjoitti: AMG on sitten ihan toista maata.
Siinä moottori ja pakoputki antaa mukavasti ääntä, jota ei ole yritettykaan liikoja vaimentaa.
Voimansiirto on niin paljon ylimitoitettu, että laatikko ei kaasupohjassa luistattele, vaan nykii seraavaa vaihdetta silmään niin että varmaan kaikki huomaa.
Esp lähtee oikeasti napista poikkeen - kahdeksaankymppiin asti.
Rengas saa savuta ja valittaa ja auto kiemurrella, kunhan jotenkin pysyy hanskassa.
Samoilla väännöillä ja tehoilla amg,ssä on paljon enemmän menemisen meininkiä.![]()
Ei malta kohta enää vakiolla ajaa..
Paitsi dyno-modessa, silloinhan ei ole yhtikääs mitään avustuksia päällä. muutamana päivänä käynyt testaamassa dyno modessa tuota pirssiä, ei se raketiksi muutu, paikaltaan lähtiessä ehkä jotain 5m haaleita raitoja tiehen, mutta tuntee sen että ei ole mitään rajoituksia päällätuikku kirjoitti:.
Näissähän ei yleensä ole edes vaihdekohtaisesti mitään rajoitettu, kun ei tarvi, mersun maksimaalliseen turvallisuuteen viritetty eps hoitaa homman niin, ettei tarvi.
Se esp nappi on ihan turhaan, kun ei se poista mitään, kun ihan lähdössä korkeintaan, jollei lähde sivuluisuun, jolloin se esp tulee taas väkisellä peliin.
Ja kun lähtökohtaisesti tilanne on noissa 320,sissä sellainen, että alkukiihdytyksessä talvikelillä ei ole annettu täyttä tehoa luiston takia ennen lastutustakaan, niin ei se lisääntynyt teho muuta sitä tilannetta miksikään.
AMG:n espi sallii pienen sutimisen, olen jättänut tupla mustaa viivaa espi päällä. muistaakseni AMG:n espi sallii enemmän sutimista kuin "tavallinen"Syprus kirjoitti: Paitsi dyno-modessa, silloinhan ei ole yhtikääs mitään avustuksia päällä. muutamana päivänä käynyt testaamassa dyno modessa tuota pirssiä, ei se raketiksi muutu, paikaltaan lähtiessä ehkä jotain 5m haaleita raitoja tiehen, mutta tuntee sen että ei ole mitään rajoituksia päällä
Juu oikeastaan vain sen ykkösen, sen jälkeen se kyllä vielä jonkin verran suttaa, mutta ei jätä raitoja tiehen tai renkaat ulise, sen vaan tuntee auton käyttäytymisestä.tuikku kirjoitti:.
Sypruksella piirrättää "dynomodessakin" ilmeisesti vaan sen ykkösvaihteen verran.
näinpä, olen sitä tässä monena päivänä miettinytkin että miten on mahdollista että kitkarenkaat alla, voimaa on aika reilustikin mutta silti ei muutu sellaiseksi suttaavaksi ja huutavaksi menopeliksi, se vaan liikkuu sivistyneesti eteenpäin, ja nopeasti.tuikku kirjoitti:.
Luulisin myös, että ero on todellakin vaihteistossa ja sen asetuksissa, niinkuin Syprus uumoilikin.
Laatikko on rakennettu siten, että jokainen vaihto tehdään niin pehmeästi kuin mahdollista vielä kaasupohjassakin.
Se todellakin vaihtaa "koko" ajan.
Ja toimiikin hienosti, ei siinä mitään, todella hienosti, minusta.
Siinä oleva ohjelmakin selvästi muuttaa toimintaansa, kun moottori lastutetaan, senkin havaitsee, eli se "sutimattomuus" on ihan selvästi siellä haluttu ominaisuus.
Varmaan on haluttu, ettei auto lähde millään "lapasesta" . . . ja sellainenhan se todellakin on.
eiköhän nuo ihan alkuperäisiä mersun tähtiä oleWhaeva kirjoitti:"Mercedes Benz genuine parts"Joopajoo.
Onko tuo muuten luonnossa noin huonoa kultausta, kun kuvissa näyttää? Ihan kulta-spraylla vedetyn näkönen. Tai oikeastaan sanoisin, että keltapassivoitu vain. Jos näin, niin älkää hinkatko liikaa, lähtee väri.