No, työnjakohan on sit lähes sama kuin meillänapa kirjoitti: no, myönnetään, että mä kyllä vastaavasti teen ruuat, tiskaan, pesen pyykit, hoidan lapset pääasiassa, teen pihatyöt, mutta imuriin en koskese ulina ei nimittäin sovi mun päänsäryn kanssa yhteen ja häivyn aina markilta, kun se helvetinkone käynnistetään
![]()

Njuu. Vaan kun siitä satasesta sit vielä ostaa tankin täyteen ja jollain pitäisi viikko syödäkin, nin tuntia ennen tilin tuloa ollaankin jo helposti melkein pakkasella...jhyvinhän sulla menee, jos on edes se satanen tilillä viikkoa ennen tilipäivää...
Hyvähän se on, jos on mahdollisuus tuohon. Meillä vaan yritetään pistää asiat järjestykseen sen mukaan, mikä on perheen kannalta tärkeintä. On mulla ollut kohta vuoden verran mielessä, että pitäis uus umpion lasi autoon hommata ja aika monta kertaa olen päättänyt, että "ens kuussa pistän 50 e sivuun sitä varten".edit: mä olen joko niin vanhanaikainen tai nuuka, että mulla on "budjetoituna" erilaisiin menoihin omat rahat, eikä niitä ole tapana sekoitella keskenäännuukuus taas ilmenee esim. siten, että en ole malttanut osaa uusia vaatteita 7 vuoteen, mutta sekunttiakaan ei tarvinnut miettiä haenko karpiolalta uudet yli 500 € maksavat vetararit tuohon '"suomen rumimpaan" w124 koppaiseen... ulkonäöllisiin asioihin mulla ei vain ole budjetoituna mihinkään asiaan senttiäkään
No, yhtä monta kertaa on myös tullut sen verran jotain yhteishyödyllistä menoa eteen, että tuo on pitänyt laskea ylimääräisen kivan piiriin - siis siihen mistä tingitään, kun pakollisten jälkeen on pitänyt tasapainoilla nafta- ja ruokaostosten kanssa ylilpäätään koko kuu loppuun.
Vaatekaupoilla käynti on kyllä sieltä ja syvältä mutta pakkohan sitä joskus on -- ei passaa töissä kulkea ainakaan missään neuvostoliittofarkuissa

Njoo, eiköhän tämä riitä tästä, satakaksenelosestahan sitä piti.