en minä itsekkään ole vielä täysin tyytyväinen tuon 300E:n alustaan, sen kun saa vielä kuopimaan soralla, kun oikein yrittää... toki ajokäytös on ihan hyvä ja looginen, vaikka antaiskin takapyörien jauhaa, menee mutkat kuten haluan suuremmin ohjailematta... asfaltilla se ei enää sitä tee (siis kuovi...vakio koneella)
takapään camberia pitäis myös saada hieman vielä hieman pienemmäksi, niin vetopito alkais olla sitten maksimissaan, eikä renkaat kuluisi sisäreunastaan... pitää sinne vielä jotain pientä keksiä, se menis varmaan epäkesko pultilla, kun on niin pienestä säädöstä kyse
siitähän lähdetään, että auton kori saa ja pitääkin vähän heilua, kunhan pyörät pysyy oikeassa asennossa, tässä asiassa pitää mersun insinöörejä jo hieman kiittää, monessa muussa autossa tilanne ei ole vastaava (-80 luvun autoista puhuttaessa, eikä monessa uudemmassakaan...)
tuollaisella "laikka alustaisella" mun on ainakin vaikea kuvitella vetäväni hallitussa 4 pyöräluisussa asfaltilla

ainakaan niissä nopeuksissa mihin hyvä alusta pystyy, mutta ehkä tuollaisella laikka madallettulla ei tarvitse edes sellaiseen tilanteeseen kuvitella joutuvansa, kun pito on hävinnyt jo kymmeniä kilometrejä alemmassa nopeudessa
GTI ja muita "autolehtiä" lukemalla ei hyvää alustaa opi rakentamaan, eikä ymmärtämään kuinka sellainen tehdään... minäkin olen luultavasti 25 vuoden ajan uhrannut muutaman tunnin joka päivä asian miettimiseen, enkä vieläkään osaa "sanoa", kuinka se lopulta tehdään... osaan kyllä rakentaa jo aika hyvän ja tiedän suunnilleen mikä aiheuttaa millaistakin ajokäytöstä, mutta en osaa sitä silti selittää toisille, kun asiat on mun "päässä", enkä niitä joudu miettimään kovin paljoa rakentaessani alustaa, se vain tulee