.
Enää ei tarvi ostaa koko injektoria.
Diiselikorjaamoilta voi kysyä mb 3,0cdi amg, suutinkärkiä ja vaihdattaa ne.
Jos itse suuttimet irroittelee, niin viidensadan luokkaa voisi operaatio olla.
Auton särkemistä on sitten mukavampi jatkaa, vakioahtimella, tai suuremmalla.
Pelkkä suutinoperaatio antaa lisätehoa noin 10hv/per sylinteri 1600bar järjestelmissä, 1350bar systeemissä hiukan vähemmän.
Suosittelen suuttimia, vakavien vaurioiden teko helpottuu suunnattomasti.
Vesku tietääkin taas niistä enemmän liittyen auton tyyppiin.
Karallalla voi tietenkin joku nöösipoika käyttää, jos pelottaa.
Tosi mies laittaa tuning-boxin ja säätää siitä tenkua lisää.
Niinkuin Vesku jo tuossa kirjoitteli, niin lastuts on hyvä tapa aloittaa harrastus, niin kestää autokin, mikä ei loppujen lopuksi niin suurikaan häpeä ole.
Samalla siinä tutustut mieheen, jonka apua kuitenkin myöhemmin tarvitset, jos harrastusta jatkat.
.