

Voihan se olla niinkin...LarppaV kirjoitti:jos olisi ylimääräistä hakisin pois. Vie vaan jo tuo oma mersu rahat.Ja älä hävitä noin hienoa autoa pois, joskus kaduttaa.
Tuo lause kyllä osuu asian ytimeen. Sama homma tälläkin, ajaa kerkeää vain muutaman kerran kesässä joten auton pitäminen on täysin järjetöntä.Jube kirjoitti:coupe on oikeastaan vain muisto tallissa...
Tokihan se sielä mahtuu olemaan kun on mahtunut tähänkin asti.Benzo kirjoitti:Eikös se coupe mahdu olemaan siellä tallissa pahan päivän varalle, noin minä oon itsekkin aatellu.
Kyllähän se kiteytetynä näin on myös omalla kohdallani.EVO X kirjoitti:Saahan siinä autossa alusta olla kunnossa ja vanteet, mutta siihen ne muutokset varmaan tulevien käyttöautojen kannalta jääkin.
No sanotaanko näin, että miksi sitä tuunaamista pitäisi jatkaa, jos ei se omasta mielestä enää tunnu järkevältä?ceemeli kirjoitti:Jännäksi menee nämä rojektiosiot kun aletaan itseään tuntemaan ikälopuksi kun elämää eletty neljännesvuosisata ja kun jälkikasvuakin siunaantunut niin asenne autoja kohtaan muuttuu täysin..Mielenkiintoista,eikös kannatteis seuraava rojekti ottaa vaikka kiikkustuolista ja kertoa kuinka sain narinat keinusta loppumaan ja kuinka pystyy keinumaan tuolilla päivästä toiseen jättämättä jälkiä lattiaan??!
Tämähän se taitaa olla kuvioepk kirjoitti:taitaa ukot ruveta vaan siirtyy "tuusingista" -> "styling" ...
Eipä ole huomautusta tullut, vaikka autossa ei bägia alkuperäisesti ole ja vaikkei bägin valo palakkaan. Viimeksi kävin 250:n katsastamassa ko. kokoonpanolla perjantaina..Jube kirjoitti:Takavalot tulivat tänään ja ratiksi tulee alkuperäinen facelift nahkaratti bägillä!
Ratti pitänee vaihtaa katsastuksen ajaksi pois koska ilmeisesti bägirattia ei saa bägittömään autoon laittaa jos bägi ei myös toimi
kuka oikeesti haluaa bagiratin bagittoman tilalle, jos ei edes toimiva..EVO X kirjoitti:Eipä ole huomautusta tullut, vaikka autossa ei bägia alkuperäisesti ole ja vaikkei bägin valo palakkaan. Viimeksi kävin 250:n katsastamassa ko. kokoonpanolla perjantaina..Jube kirjoitti:Takavalot tulivat tänään ja ratiksi tulee alkuperäinen facelift nahkaratti bägillä!
Ratti pitänee vaihtaa katsastuksen ajaksi pois koska ilmeisesti bägirattia ei saa bägittömään autoon laittaa jos bägi ei myös toimi
Jos tarkoitus on päivittää II-facelift E-faceliftiksi niin pitäähän siinä Bagi olla. Ja onhan tuo 124:n viimeisin bagimallinen ratti nyt huomattavasti tuoreemman näköinen kun tuo ilman bagia oleva. Omassa autossa on muutenkin tarkoitus säilyttää sisusta mahdollisimman vakiona, mutta päiviittää sitä.maxpower05 kirjoitti:kuka oikeesti haluaa bagiratin bagittoman tilalle, jos ei edes toimiva..![]()
itse en ainakaan ole nähnyt niin fiksun näköistä airbag rattia et semmoseen vapaaehtoisesti vaihtasin..
Onko toi sportlinen ratti pienempi verrattuna normaaliin bagilliseen rattiin?Jube kirjoitti:Onkai nuo sportlinen nahkaset airbagiratit ihan siistejä
[ http://2phast.com/500e/steering-wheel.jpg ]