ja taas se alkaarumilus kirjoitti:
Onneksi minun ei tarvitse pullistella osaamista ajoneuvojen vaihteistopropleemoihin...minulle riittää kun tiedän voimakoneitten sielunelämän kuin omat taskuni.

ja taas se alkaarumilus kirjoitti:
Onneksi minun ei tarvitse pullistella osaamista ajoneuvojen vaihteistopropleemoihin...minulle riittää kun tiedän voimakoneitten sielunelämän kuin omat taskuni.
Missä kulkee kipu raja tällaisen hankintaan? Sellainen ku on jo tehty pohjanmaalla (perus 700Nm loota johon lisäilty levyjä jonni verran ja istutettu OMxxx perään)napa kirjoitti:tuohon 722.9 laatikkoon minäkin voisin "uskoa" teknisessä mielessä paremmin, kuin 722.6 laatikkoon, mutta 722.9 + sen ohjausboksin suunnittelu/valmistaminen aftermarket tasolla (eli että laatikon vois heittää muunkin koneen perään mihin insinöörit sen on tarkoittaneet) taitaa lopullisten kustannusten osalta karata tälläisen perusharrastajan ulottumattomiin
Testien äiteeAllu D. kirjoitti: Ja voi pojat ku tietäisitte millaseen kesto testiin loota joutuu muutaman päivän sisään
Ei tietääkseni..veskola kirjoitti:Sisäpiirin jutustelua taas kerran yleisellä foorumilla![]()
Jostakin ihan muusta...veskola kirjoitti:Sisäpiirin jutustelua taas kerran yleisellä foorumilla![]()
Puhutteko idän suunnalla olevasta driftingistä tulevana viikonloppuna, vai jostakin ihan muusta ?
Kyseisessä vehkeessä on edelleen turbiini, ei oikeen menestyis..tuhkis kirjoitti:Vartraan kiinni ja pullinkiin.
Asiallista!Tompa124 kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=9-I5ULIpW2o
Kukaan tainnu puhua viime vkl, tainnu ennenkää olla nää pioneeri hommat nii päivän päälle. Vai onko????Allu D. kirjoitti:Ok, muutamasta päivästä tuliki viikkoei sen takia ettei vehkeet olis iskussa vaan ku nuo työt perkele sotkii harrastus toimintaa
tainnu ennenkää olla nää pioneeri hommat nii päivän päälle. Vai onko????
Allu D. kirjoitti:tainnu ennenkää olla nää pioneeri hommat nii päivän päälle. Vai onko????
Juu eipä noita 722.9 laatikoita taida olla kovinkaan monta olemassa joissa kuski päättää kaikesta, eikå
ä liiemmin sellasiakaan jotka sais vanhaan koneeseen sopimaan..
Allu D. kirjoitti:rumilus on osittain oikeilla jäljilläkerrottakoon sen verran päätymisestä tähän laatikkoon että kyseessä on kuitenkin kompromissi välillä "race" ja "comfort"..
Miistäs tua pyärtyny kutuonen tuonne ilmesty? Tää kyseenen laatikkohan oli mallia 722.6xx.. toki vääräskin voin olla. ei muuta. jatkakaa.Allu D. kirjoitti:onhan se tuolla ylempänä mainittu, eli 722.9 laatikon sovittaminen vanhempaan koneeseen ja aftermarket ohjaus sille..
tähänki on lääke olemassarumilus kirjoitti:Kerrattakoon vielä kaikille, että automaatista johtuvat moottorin tehohäviöt liikkuu 5...15 % luokkaa.
Kisavehkeessä se on liian suuri häviö kilpailijaan nähden.
Allu D. kirjoitti:tähänki on lääke olemassarumilus kirjoitti:Kerrattakoon vielä kaikille, että automaatista johtuvat moottorin tehohäviöt liikkuu 5...15 % luokkaa.
Kisavehkeessä se on liian suuri häviö kilpailijaan nähden.