

Mitenkäs tämän kanssa menikarra kirjoitti: Katsastus varattu torstaille kun pitäs olla poutaa täälläpäin. Päätin vielä K1 raskaan kaluston puolelle kun on sinne muutakin mersuasiaa torstaina myös![]()
sepulaakeri kirjoitti:Lukemani perusteellä väittäsin että tulee leimaTarkka mies meinaan
Katin kontit, hylky tulimasa66 kirjoitti:Mitenkäs tämän kanssa meni
Kyllä tuo on ihan pätevä peruste lyhyelle kilvelle. Suurempi ongelma nykyään lienee se viisimerkkisten kilpien saaminen varastotuotteena, taitaa olla loppu suurelta osalta asemia. Hyvä juttu jos teidän nurkilta vielä löytyy. Toivottavasti saat vielä jonkun "vanhan oloisen" tunnuksen eikä mitään CXZ-89 -tyyppistä hirvitystä!karra kirjoitti:Tässähä pitää alkaa suunnitteleen mihin saa rekisterikilvet kiinni, katotaan millaset ne antaa - viisimerkkisiäkin vielä siellä on. Pagodaan kuuluu selvästi viisimerkkiset koska kyseessä on jaettu takapuskuri malli, onkohan tuo riittävän hyvä peruste
.
CXA-30 . Ei tuo paha ole kun on kerran se lyhyt kilpi, tilasin saman tien ne mustana (kilvet mustana kahvi maidollamtuitto kirjoitti:Suurempi ongelma nykyään lienee se viisimerkkisten kilpien saaminen varastotuotteena, taitaa olla loppu suurelta osalta asemia. Hyvä juttu jos teidän nurkilta vielä löytyy. Toivottavasti saat vielä jonkun "vanhan oloisen" tunnuksen eikä mitään CXZ-89 -tyyppistä hirvitystä!![]()
-mikko-
Sitähän minä mittailin tuon putki-beckerin kanssa, etulevy oli liian iso. Siellä takana vaikuttaisi kuitenkin olevan tilaa. Miten ihmeessä pagodassa on pienempi tuo aukko kuin W111:ssäHenry V. kirjoitti:Vähän kookkaalta näyttää. Parhaiten asennuksen kannalta onnistuisi 60-luvun transistori mallit, joissa pääteaste on erillinen boksi.
Muistelen, että korkeussuunassa ei ole paljon pelivaraa, kun tulee kaiuttimen magneetti vastaan![]()
Asennuspaikkaa pääsee tarkistelemaan kun ottaa kaiuttimen ritilän ja kaiuttimen irti. Lisäksi kojetaulun alapahvi täytyy irroittaa.
Katsoin äsken kovalevyltä Pölösen Onnen Maan (1993). Lopputeksteissä mainittiin Hemin Auto, oisko sama firma? Rääkkylässä kuvattu filmi ja olihan siinä Taipaleen Reiskalla alla joku iso vaalea FoordiAdventurer kirjoitti:No Hemi siirtyi kodinkonekaupasta autobisnekseen ja suoraan klassikko autohin. Hemin kautta (joka osti autot pääasiassa Simolta) tuli kymmeniä todellisia klassikkoja ja harvinaisuuksia Suomeen, varmasti satoja jos kaikki jenkkifarmarit lasketaan. No lopultahan siinä kävi niin, että lama tuli eikä ihmiset ostaneet halpojakaan antiikkiautoja. Hemi siirtyi farkkujen ja vanien myyntiin ym. matkailuautohin, mutta niissäkin markkinat suli alta.
Eli kyllä alkuun Hemi nimenomaan tuotti klassikkoautoja. Kävin hänen luonaan viikottain katsomassa mitä milloinkin tulee ja aika monet osto/myynti/vaihtokaupatkin tehtiin. Hemin hinnat oli todella asialliset. Muutaman kerran olin talkoilla ajamassa kontista purettuja autoja Turusta Joensuuhun.
Kyllä tuo frankfurter tuonne näyttäisi sopivan. Yläpuolelle on hieman tilaa kuten alaskin vaikka tuo aparaatti on paksu. Ylhäällä on ensin lämppärin vivut, ja sitten vasta kaiutin. Jos syvyys ei riitä niin tässä on irroitettava pääteaste juurikin, nyt se on vaan siinä perässä kiinni. Mallasin asennusaukkoon etupuolelta eli kun etulevyn ottaa irti niin se keskellä oleva asteikon uloke on sen verran matala että sopii aukkoon. Ja etulevy peittää reiän juuri sopivasti.karra kirjoitti:Sitähän minä mittailin tuon putki-beckerin kanssa, etulevy oli liian iso. Siellä takana vaikuttaisi kuitenkin olevan tilaa. Miten ihmeessä pagodassa on pienempi tuo aukko kuin W111:ssäHenry V. kirjoitti:Vähän kookkaalta näyttää. Parhaiten asennuksen kannalta onnistuisi 60-luvun transistori mallit, joissa pääteaste on erillinen boksi.
Muistelen, että korkeussuunassa ei ole paljon pelivaraa, kun tulee kaiuttimen magneetti vastaan![]()
Asennuspaikkaa pääsee tarkistelemaan kun ottaa kaiuttimen ritilän ja kaiuttimen irti. Lisäksi kojetaulun alapahvi täytyy irroittaa..
Eikös pienet nupit olleet ikkunaveiveissä vuoden -67 puoliväliin. Siitä eteenpäin isommat nupit.karra kirjoitti:No eihän nuo nupit nyt ihan samaa ole kuin pagodassa, autossa on vaan tupakansytkärille ja puhaltimelle pyöreät pienet mustat nupit
No hitto, sellaisethan ne ikkunaveiveissä ovatkin. On nyt Blaukkari nupeiltaan samaa sarjaapaloviita kirjoitti:Eikös pienet nupit olleet ikkunaveiveissä vuoden -67 puoliväliin. Siitä eteenpäin isommat nupit.karra kirjoitti:No eihän nuo nupit nyt ihan samaa ole kuin pagodassa, autossa on vaan tupakansytkärille ja puhaltimelle pyöreät pienet mustat nupit