190 2.3-16 rojekti
35€ makso veholta uudet muoviklipsit sivumuoveihin, melko hinnoissaan on rihkama muovi.
Käsijarru rupesi kettuilemaan vaikka vaihoin uudet kengät ja herkistelin sen levittämis mekanismin, pitää varmaankin ostaa uudet vaijerit..
Tuli taas yksi rojekti hommattua lisää, ei kylläkään mese vaan 3.3 litranen neliveto patrol..
Tarkoitus olisi tehdä siitä putkirunkoinen offroad peli. Ja ehkäpä paineistaa kone...
Käsijarru rupesi kettuilemaan vaikka vaihoin uudet kengät ja herkistelin sen levittämis mekanismin, pitää varmaankin ostaa uudet vaijerit..
Tuli taas yksi rojekti hommattua lisää, ei kylläkään mese vaan 3.3 litranen neliveto patrol..
Tarkoitus olisi tehdä siitä putkirunkoinen offroad peli. Ja ehkäpä paineistaa kone...
Nyt on viimeisetkin listat paikallaan ja auto suhkot kuosissaan, ainakin vähän aikaa..
Valkoinenkin väri on käynyt mielessä, sen voisi maalata itsekkin, ainaskin kokeilla.
Takapenkin ja hattuhyllynkin kerkesin purkaa samoin tein, pitää jonkin näköiset kotelot tehdä 8tuuman subeille.
Olisiko kenelläkään kuvia että miten saisi helpoiten kotelot hattuhyllylle?
Ajattelin laittaa jokusen kuvan kuhan saan sen pestyä ja vahattua.
Valkoinenkin väri on käynyt mielessä, sen voisi maalata itsekkin, ainaskin kokeilla.
Takapenkin ja hattuhyllynkin kerkesin purkaa samoin tein, pitää jonkin näköiset kotelot tehdä 8tuuman subeille.
Olisiko kenelläkään kuvia että miten saisi helpoiten kotelot hattuhyllylle?
Ajattelin laittaa jokusen kuvan kuhan saan sen pestyä ja vahattua.
Niin ja unohtu että perässä tuntus olevan väljää, takakelkan kumit vaihdettu ja muualla ei pitäisi olla väljää. Sellainen "klonk" äänii kuuluu kun löysää kaasun kesken kiihdytyksen.
Kardaani pyörii jonkun verran "tyhjää", sellaisen 1/4- 1/2 osa kierrosta
Perän puolella on se välys, sitäpaitsi perä vähän ujeltaa...
Muistan lukeneeni jonkin aikaa sitten topicin jossa puitiin samaa asiaa, haulla en löytänyt sitä. Oliko siellä vain joku pultti mikä piti kiristää ja homma on sillä selvä?
Kardaani pyörii jonkun verran "tyhjää", sellaisen 1/4- 1/2 osa kierrosta

Muistan lukeneeni jonkin aikaa sitten topicin jossa puitiin samaa asiaa, haulla en löytänyt sitä. Oliko siellä vain joku pultti mikä piti kiristää ja homma on sillä selvä?
Onko rättinivelet missä kunnossa? Mulla parani huomattavasti niiden vaihdolla.jaska-r kirjoitti:Niin ja unohtu että perässä tuntus olevan väljää, takakelkan kumit vaihdettu ja muualla ei pitäisi olla väljää. Sellainen "klonk" äänii kuuluu kun löysää kaasun kesken kiihdytyksen.
Kardaani pyörii jonkun verran "tyhjää", sellaisen 1/4- 1/2 osa kierrostaPerän puolella on se välys, sitäpaitsi perä vähän ujeltaa...
Muistan lukeneeni jonkin aikaa sitten topicin jossa puitiin samaa asiaa, haulla en löytänyt sitä. Oliko siellä vain joku pultti mikä piti kiristää ja homma on sillä selvä?


Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Meleko näköset
Ei tosiaan tullut katottua noita viime kerralla kun kävin pohjanalla.
Liekkö vehon ja kl-varaosien rättinivelien laadussa/kestävyydessä mitään eroa?
Niin ja kait se tuohon cossuun on samanlainen kuin normi 190 meseen.
Jos on erilainen niin pitää vissiin sorvata metallista sellainen..
Kummiskin cossun rättinivelessä on cossun hinta...

Ei tosiaan tullut katottua noita viime kerralla kun kävin pohjanalla.
Liekkö vehon ja kl-varaosien rättinivelien laadussa/kestävyydessä mitään eroa?
Niin ja kait se tuohon cossuun on samanlainen kuin normi 190 meseen.
Jos on erilainen niin pitää vissiin sorvata metallista sellainen..
Kummiskin cossun rättinivelessä on cossun hinta...
Täältä oon joskus lukenu et noita on vissiin kahta eri kokoo?? Kannattaa varmaan soittaa tonne KL.lle.. Eiköhän nuo siinä samalla kerro hinnankin.
Siis jos noille nyt on etes tarvetta... Mut mulla ainakin loppu lonksuminen ja se "väljä"... Alko nuo "vähän" jo ravistaakkin.




Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Ei päässy tänään montun päälle kun näytti oleva siellä siskon kapistus.
Mutta kajari puoli alkaa hahmottua. Rakentelin hattuhyllyä jonkun verran, muistin jopa ottaa kuviakin! Ja unohdin siirtää ne koneelle
No huomenna jos laittas kuvat ja vähän kertomusta niistä, no tuli laitettua 4 kahdeksan tuuman kajaria sinne.. ahdasta ehkä vähän..
Mutta kajari puoli alkaa hahmottua. Rakentelin hattuhyllyä jonkun verran, muistin jopa ottaa kuviakin! Ja unohdin siirtää ne koneelle

No huomenna jos laittas kuvat ja vähän kertomusta niistä, no tuli laitettua 4 kahdeksan tuuman kajaria sinne.. ahdasta ehkä vähän..
Prkl kännykkä mäni huoltoon ja siinähän ne kuvat oli... No nyt kotelo on jo kasassa ja kiinnitetty hattuhyllyyn, täytyy sanoa että ahdasta on.
Pitää maanantaina hakea jotain ohutta superlonia tai jotain vastaavaa hattuhyllyn verhoiluun, jos laittaa pelkän nahan siihen niin karun näköinen tulee, nimittäin jokainen niitinkantakin näkyy läpi.
Kävin montusta pitäen katsastelemassa pohjaa, ei ole rätti nivelet eikä mikään muukaan kardaanissa väljää.. Perässä se on, kun piirsin kardaaniin viivan ja pyöräytin välyksen päästä päähän niin se pyöri sellaisen 1cm.
Pitää vissiin tottua elämään pikku välyksen kannsa
No sitähän se on kun on vanhat autot.
Pitää maanantaina hakea jotain ohutta superlonia tai jotain vastaavaa hattuhyllyn verhoiluun, jos laittaa pelkän nahan siihen niin karun näköinen tulee, nimittäin jokainen niitinkantakin näkyy läpi.
Kävin montusta pitäen katsastelemassa pohjaa, ei ole rätti nivelet eikä mikään muukaan kardaanissa väljää.. Perässä se on, kun piirsin kardaaniin viivan ja pyöräytin välyksen päästä päähän niin se pyöri sellaisen 1cm.
Pitää vissiin tottua elämään pikku välyksen kannsa

Nyt on 1cm paksusta foamia hattuhyllyyn, huomenna jos jaksas laitella.
Tuli samalla hommattua käsijarru vaijerit, ihan kaiken varalta kun ei oikein tahdo ruveta pitämään.
Ja sitten kymysys: pitääkö katsastuksessa käsijarruvalon toimia? Tuossa ei näytästäs toimivan, katkaisia on ainakin ehjä (yleismittarilla katsottu) Olisikohan polttimo palanut mittaristosta?
Tuli samalla hommattua käsijarru vaijerit, ihan kaiken varalta kun ei oikein tahdo ruveta pitämään.
Ja sitten kymysys: pitääkö katsastuksessa käsijarruvalon toimia? Tuossa ei näytästäs toimivan, katkaisia on ainakin ehjä (yleismittarilla katsottu) Olisikohan polttimo palanut mittaristosta?
Kontaktiliimaa!!jaska-r kirjoitti:Tuli hommattua 1cm paksuista foamia, ei ole yhtään hyvää, tarttuu huonosti erikeepperillä.. No kait se pitää sitten nahkalla kokeilla vetää tiukalle hattuhyllyn pintaa vasten.
MB 190E 2.0i -89
Chevrolet El Camino 4.3 -79
«Mercedes Benz - what more could you want?»
- More MB:s
Chevrolet El Camino 4.3 -79
«Mercedes Benz - what more could you want?»
- More MB:s
Juu vähän edistystä tuolle hattuhyllylle, Erikeepperiä kun laitto vaan tarpeeksi niin rupesi se jotenkin pysymään, sen keinonahkankin laitoin osittain kiinni. Miksi ette kertoneet että nahkaa ei saa silittää "pintapuolelta"?
No silitysrauta palo just siihen kiinni... Toiselta puolelta silittäessä onnistu paremmin ja sain nahan suoraksi.
Pitää antaa kuivahtaa ainakin yön yli ja sitten kokeilla pingottaa loppu nahka ja leikata reiän kohdat.

Pitää antaa kuivahtaa ainakin yön yli ja sitten kokeilla pingottaa loppu nahka ja leikata reiän kohdat.
Vaihdoin käsijarru vaijerit ja kehin jarrut, ei perskules vaan toimi siellä keskellä pohjaa oleva säätö jutska, kun pyörittää sitä pulttia niin sellainen kolina vaan käy.
Pystyyköhän sen ostamaan kokonaan uutena sen jarruvaijereiden jakoboksin?
Hattuhylly jo paikallaan, ihan hjuva siitä tuli, kajarit vaan pitäs laittaa kiinni ja ne takapenkit.
Pystyyköhän sen ostamaan kokonaan uutena sen jarruvaijereiden jakoboksin?
Hattuhylly jo paikallaan, ihan hjuva siitä tuli, kajarit vaan pitäs laittaa kiinni ja ne takapenkit.
Nyt se käke toimii todella hyvin. hitsasin sen mutterin kiinni ettei pyöri läpi, ja rasvasin ja herkistelin koko mekanismin. Pitäs käsijarrun osalta mennä leimalle.. Jos ei mene niin sitten laitetaan auto myyntiin
sen verran monta iltaa tullu laitettua pelkkää käsijarrua... No saatan perua puheeni tuosta myyntiin laittamisesta.
No tuli hattuhyllykin jo kuntoon ei tullut ihan täydellinen mutta saapi luvan välttää, pitänee laittaa kuvia..


No tuli hattuhyllykin jo kuntoon ei tullut ihan täydellinen mutta saapi luvan välttää, pitänee laittaa kuvia..
Tässä näitä, piti ottaa kuvat autosta ennen vahausta että kerkiää vielä valoisassa ottoo.
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0019-1.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0021-1.jpg
Parit kuvat kotelosta
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0024-1.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0025-1.jpg
Ja hattuhyllystä
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0035-1.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0023-1.jpg
Vähän sisustaa:
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... NY0027.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... NY0028.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... NY0022.jpg
Kysymys:
Ilman?
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... NY0031.jpg
vai merkin kanssa?
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0032-1.jpg
Vielä se vähän kiiltää
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... NY0037.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0034-1.jpg
Laittelin tällaisen, näkeepähän mihin astuu pimeässä, makso 4.5€ yhteensä. Eli 1 kirkas superkirkas ledi ja vastus siihen.
Syttyy samalla kun sisävalokin.
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0019-1.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0021-1.jpg
Parit kuvat kotelosta
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0024-1.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0025-1.jpg
Ja hattuhyllystä
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0035-1.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0023-1.jpg
Vähän sisustaa:
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... NY0027.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... NY0028.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... NY0022.jpg
Kysymys:
Ilman?
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... NY0031.jpg
vai merkin kanssa?
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0032-1.jpg
Vielä se vähän kiiltää
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... NY0037.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l167/ ... 0034-1.jpg
Laittelin tällaisen, näkeepähän mihin astuu pimeässä, makso 4.5€ yhteensä. Eli 1 kirkas superkirkas ledi ja vastus siihen.
Syttyy samalla kun sisävalokin.
- THOOOOOONNI
- Vakiokalustoa
- Viestit: 167
- Liittynyt: Su 05.11.2006 21:47
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
Normi kaaret ne ne on.
Joo taidan jättää kummiskin sen merkin pois, että sen saisi käymään niin se pitäisi "upottaa" pari milliä.
Kävin ostamassa pakoputken ulostulon, sellaisen hillityn ovaalin.
Ja pitäs mennä pesemään tuo, ilkeen näköinen tuli tuosta kun joutui liukkaankelin radalla ajella.
Autokoulun ope ihmetteli että onpas ihmeen hyvät ABS jarrut, toimivat paremmin kuin uusissa autoissa (siis muissa kuin mersuissa) Vert.kohtana oli enemmän halpis autoja.
Joo taidan jättää kummiskin sen merkin pois, että sen saisi käymään niin se pitäisi "upottaa" pari milliä.
Kävin ostamassa pakoputken ulostulon, sellaisen hillityn ovaalin.
Ja pitäs mennä pesemään tuo, ilkeen näköinen tuli tuosta kun joutui liukkaankelin radalla ajella.
Autokoulun ope ihmetteli että onpas ihmeen hyvät ABS jarrut, toimivat paremmin kuin uusissa autoissa (siis muissa kuin mersuissa) Vert.kohtana oli enemmän halpis autoja.
Ei männy läpi ei, etujouset olivat molemmat poikki ja takaa oli tukivarren pallo väljä. No onpahan hyvä syy ostaa madallus jouset ja selvispähän sekin että missä on väljää perässä.
Mitenkä muuten nuo madallusjousien "madallukset menee? tuossahan on vissiin sportline alusta, jos laitan siihen -20mm pudottavat jouset niin mitä tapahtuu? pysyy ennallaan vai putoaa/nousee?
E: Löyty completoksen sivulta: Huom! Valmiiksi tehtaalla madalletut alustat laskevat vähemmän 15-25mm mitä H&R ilmoittaa!
Mitenkä muuten nuo madallusjousien "madallukset menee? tuossahan on vissiin sportline alusta, jos laitan siihen -20mm pudottavat jouset niin mitä tapahtuu? pysyy ennallaan vai putoaa/nousee?
E: Löyty completoksen sivulta: Huom! Valmiiksi tehtaalla madalletut alustat laskevat vähemmän 15-25mm mitä H&R ilmoittaa!